יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

משימת מנהרת הזמן - השנה 1938

הדיירים ששוגרו ל 1938 ולא כ"כ יודעים את צופן להם העתיד נכנעים לרעב שמשתלט עליהם .

 פרידה מהבוקר צמודה של ליהיא במטבח וכועסת ע"כ שלאף אחד מהדיירים לא איכפת ושהם מרשים לעצמם לעשות בלאגן בכל מקום. יורם מנצל את הזמן כדי לטבול בהוט טאב ואומר לליהיא שמתבוננת בו : "אשכרה בית משוגעים"..מה שנכון,נכון. דנה יוצאת לחצר ואומר שהיא לא מאמינה שהיא תצליח לשרוד חמישה ימים שלמים בתנאים האלה.

פרידה דורשת שישלחו להם אוכל כי הדיירים מתים מרעב. אלעד ועתי מתלחששים בצד על ליאם ומסכימים שהיא נרגעה קצת ומתחילה סוף-סוף לסמוך על הדיירים ולהיפתח.
אחה"צ/ערב "זה מה שנשאר " ..(לפני הוויסקי)
 
יואב, עתי וסיון טובלים בהוט טאב ונהנים מקול התרנגול שנותן השראה לשיר שירים שמצויינים בהם בעלי כנף. פרידה מרימה את נופר(כמה עוצמה לאישה הזאת) אל על ומנסה להפיל אותה בכוח להוט טאב אבל בסוף מחליטה לוותר לה.. אלעד ניגש בשקט לסיון ולוחש לה שהבגד ים שלה מעט שקוף, מה שגורם לסיון למבוכה רבה היא מתפלאת שאף אחד לא הזהיר אותה לפני כן ויוצאת מהמים.
האוכל שפרידה כ"כ חיכתה לו מגיע סוף-סוף והדיירים קופצים מאושר. הם עוד לא יודעים מה מחכה להם אבל מבינים שפיקניק זה לא יהיה.פרידה לא לגמרי מרוצה, הסירים לא ממש נקיים והסכינים לא מוצלחים במיוחד אבל דנה אומרת לה שלא אכפת לה לאכול אפילו מהאדמה מרוב רעב. כשהשטח במטבח מתפנה פרידה לוחשת לליהיא שצמודה אליה: "אני לא רוצה שאף אחד יעזור לי חוץ ממך, תידבקי אליי" וליהיא משיבה בחיוב. באותו הזמן עתי וליאם משוחחים בחדר השינה החדש על הנעליים החדשות שקיבלו הדיירים, מה שמזכיר להם טרקים וטיולים. ליאם מעידה על עצמה שהיא מאוד אוהבת לטייל אבל היא לא מבינה איך היא סיימה קורס קצינים כי לנווט היא ממש לא יודעת.(אבל לסכסך כן..).
ובנתיים כמה תמונות חוויה,משימת מנהרת הזמן ,השנה 1938 
יוצאת לדרך למבוגרים ,יגאל,פרידה נראה שקשה במיוחד ויורם מבסוט מהחאקי וההווי כאילו חזר הביתה.
קצת מופתעת..  

אלעד הקטן נתקף באי וודאות גדול

משיכה משיחית

בשיגור ראשון 

השנה 1938
יורם מבסוט

"אנו נהיה הראשונים"

ג'קי מתרגל למטבח החדש(ישן

איך הברילנטין
נראה טוב אני?