יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

האח הגדול 3-את מי הדיירם יעמידו להדחה,רגע לפני..

בשנת 1938, יורם מספר לחלוצים על היקב שלו ועל המשקיעים שלו בכל העולם. הדיירים שואלים על השוני וההבדלים ומגלים עניין בעולם היין (שאכן מרתק) ויורם מסביר להם בסבלנות ומהידע הרב שיש לו בתחום .(הוא ממש אוהב את זה שמקשיבים למה שיש לו להגיד)יגאל אומר שהוא מפחד ש"הילדים"  בחוץ (הדיירים ב 1938) יקבלו הוראה לכין את התקציב ואלה יחליטו להתפנק ויבזבזו את התקציב על שטויות. עתי אומר לו בדיפלומטיות שלמרות שהם ילדים, רובם בעלי בגרות והוא בטוח שיתנהגו בתקציב בתבונה. שניהם מסכימים שהאירועים שהם עברו בשבועיים הם כמו עונה שלמה בעונות הקודמות(תלוי איך מסתכלים על זה..) . השיחה עוברת לנושא ההדחות ויגאל אומר שדנה תהיה "על השיפוד" היום בערב בגלל שהחליטה לבחור דיירים ספציפיים שיחגגו איתה(תזכורת: זו היתה הוראת האח הגדול). ב 1938 הזוג הלא מתקדם זוגית נופר "גונדי" את ג'קי "מז'יק" יוצאים לעשן ומדברים על אותו נושא, נופר אומרת לו שהיא לא רוצה לעמוד להדחה היום והיא מפחתדת שידיחו אותה, ג'קי מנסה להרגיע אותה ואומר שיש מועמדים לפניה שיעמדו להדחה כמו יורם ודנה וגם אם היא כן תועמד להדחה אין סיכוי שהצופים בבית לא יצביעו לה(בחור חכם ג'קי צ'אן מז'יק).
ב 1971 מתכוננים לשידור בלבוש חגיגיים במיוחד ויגאל ופרידה בשיחה סחבקית (תותי שמותי , אני אקרע אותך) פרידה אומרת לעמיר שהוא לא אוהב את החלוצים וצוחקת .יגאל ופרידה נראים דווקא זוג טוב אם פרידה לא היתה לסבית,הם מסתדרים חבל"ז ויש כבוד הדדי בינהם. יגאל מבסוט מהלבוש שלו ,מהחליפה שסידרו לו ומהנעליים.

המועמדים הצפויים הם: ליאם,התאומות(לפחות אחת),דנה,יורם ,עמיר כמובן אם יהיו 3 עם יותר קולות הרשימה תהיה מצומצמת שליאם ,דנה כנראה ודאיות ולגבי היתר נדע עוד מעט..






דנה הסתבכה שלא חגגה עם יתר הדיירים
אך יכול להיות שיהיו מועמדים אחרים מסכסוכים קודמים
הסיכוי שתועמד להדחה? מהגבוהים שכן.


ליאם ,ניסתה לסכסך באופן שקוף מדי
האם תועמד להדחה? לדעתי כן..וגם מכמה סיבות נוספות
סיוון משכנעת את עמיר
להוריד פרופיל ומשתפת אותו בכך
שהיא יודעת שזה מפריע לכמה דיירים
האם יהיה מועמד?לדעתי סיכוי גבוה שכן