יום שני, 20 בדצמבר 2010

משימת ייבוש הביצות האח הגדול 3

עמיר מוטרד מאוד ודי כרגיל מכך שהדיירים לא מקפידים על סדר וניקיון והוא יוזם שיחה עם דנה. בתגובה היא מבקשת ממנו שינסה להתעלם ושלא יתן לדברים האלה לנהל אותו(לדעתי כמה ניסו איתו את תרופת הפלא הזו). הדיירים מתיישבים לאכול את הדייסה שהכינה פרידה. יגאל מסרב לאכול נראה די סובל ונגעל בטענה שדייסה לא עושה לו טוב. סיון, שגם מתקשה להסתגל לדייסה מקבלת עזרה מעמיר שמאכיל אותה לוך כדי כך שאומר לה שזה טוב ובריא ומלא ויטמינים . 

יואב מספר לליאם ודי בעצב, בשיחה אישית על הספסל, שאתמול הוא הרגיש קצת בודד. ליאם(שופעת הבטחון ואהבה עצמית כמובן..) משיבה לו שהוא חייב להפסיק להסביר את עצמו כל פעם מכיוון שזה מצביע על חוסר ביטחון עצמי. הפסיכולוגית ליאם מנסה להבין מה גורם ליואב להרגיש ככה ומאבחנת בעיה עם הגובה שלו אבל יואב טוען שהיא טועה ושמה שמטריד אותו באמת זה העובדה שהוא לא מצליח להבין את מקומו בבית בעיני הצופים.(מקומך טוב ידידי המוכשר).
בנתיים, לי עוז נקרא אל חדר האח הגדול וחוזר עם מעטפה ובה משימת ייבוש הביצות(1938) שמתחלקת לשני שלבים. על הדיירים להתפצל לשני צוותים: ייבוש ביצות וחלוצים. צוות ייבוש הביצות כולל ארבעה דיירים - ג'קי, לי עוז, ליהיא ודנה -  כשהם לבושים חליפות ספוג. מטרתם לייבש את הביצה (הג'קוזי) על ידי ספיגת המים והעברתם למיכל אחר באמצעות חיבוק וטפטוף. 
יתר הדיירים נמצאים בקבוצת החלוצים. כשהאח הגדול יורה, תפקידם יהיה להעביר בשרשרת דליי מים, ולהרטיב את צוות ייבוש הביצות. מטרת הצוותים היא למלא את מגדל המים כך שמפלס המים יגיע עד הקו המסומן במספר 1000.

ג'קי מתרגל הווה בעבר 

ולכבוד הדיירת ליאם
הראשון שנכנס לג'קוזי עם הבנות
הראשון שעולה לשיר ומלא קסם ונראה טבעי מהרגע הראשון וללא מאמץ
בעתידו של יואב נכתב שהפריצה תהיה ב 1938    
 
זוג האוהבים ואלעד הקטן מרוצים מהטלנט

הופעה עם זמרות תאומות הליווי
הוא לא צריך עזרה ,הבחור מסתדר יופי
שאפו של שיר