יום שישי, 31 בדצמבר 2010

האח הגדול 3 לצפיה בעדכונים הכי חמים מליל השנה האזרחית החדשה

הדיירים מתכוננים לשיגור במנהרת הזמן ויש לי הרגשה שאמנם תהיה חזרה לערב השנה האזרחית החדשה אבל השנה תהיה לא 2010 אלא שנה בתקופה אחרת .
ערוץ 2 ושידורי קשת הולכים לעשות את זה בענק וחייבת להיות תפנית והסיקור בחו"ל של התוכנית(מאות אלפי מעריצי התוכנית מתעניינים ומתעדכנים כל יום והמספרים יעלו מרגע כניסתה של לידיה נברו לבית האח הגדול ישראל BIGBROTHERSHOW מברך על כניסתה של הדיירת הספרדית וזו לא אותה החוויה הדי מבוזבזת של הדוגמנית האמריקאית (בל נכון? שכחתם כבר..).לידיה תהיה פה 10 ימים שלמים וזה הרבה .את ג'קי ,הדיירים הספרדים קיבלו מאוד יפה והם מאוד מתעניינים איך נראה האח הגדול בישראל ולהם יש בנוסף תשע שנות על הפקת האח הגדול ישראל ועדיין דייר שמגיע לאח הגדול ישראל, מעניין יותר מהרבה סיבות וזה בהחלט נחמד והזדמנות להראות ישראליות במיטבה ,אין הרבה הזדמנויות מבחינת רייטינג ובכלל חשיפה באופן כ"כ פשוט ולא מאומץ ומשימתי שמאפשר "לייחצן" אותנו טוב בעולם.בסה"כ הח'ברה בנתיים מגובשים,שרים ושומרים על מורל גבוה גם אחרי שעברו את מלחמת ההתשה(מפרץ) וחומה ומגדל למרות המתח הגבוה בין כמה מהדיירים שפשוט רגישים אחד לשני.
כרגע הדיירים מוכנים לשיגור ושרים מקסים כולם יחד שיואב עושה קולות רקע וstand by meׁ ׁ  
מתנגן לו שכולם שרים יחד ,ממש אווירת סוף שנה וזו רק ההתחלה ..
עתי שלא התגלח (ללידיה מאוד חשוב אסטטיקה ונראה לי שיהיה שם עניין בין העתי ל..) עושה מס'ג לגנגסטרית פרידה שדי רגילה כבר לפינוקים מהדיירים.עכשיו הוא מנסה את (עשיתי את זה בדרך שלי..מר סינטרה) ולי עוז עוד מעט נותן עוד כמה יציאות שהוא עומד מוכן באפ ,הדיירים ממשיכים ל "בואי כלה..ומסכימים שלמור על האנרגיות הטובות לערב בזמן שהאח הגדול מבקש מהם להתכונן לשיגור וכולם מחכים ליד מנהרת הזמן.
בזמן הזה גם לידיה נברו מתכוננת לכניסה ואת ג'קי מכינים בספרד לקרת השיחה עם הדיירים החברים שלו בארץ ובטח יברך לשנה חדשה וכולם יהיו בשוק מוחלט שייראו אותו בספרד.הדיירים להפתעתי משוגרים לתאריך העכשווי מאפשר להם שעה מיים חמים אבל לפני כולם רצים למקלחת עוצר אותם ואומר שהוא מבקש שייבחרו ארבעה דיירים שיוכלו לפנות בשידור לצופים ולברך לשנה חדשה וטובה .
הדיירים מחליטים לערוך הגרלה ,יגאל מכין את הפתקים(מבין בהגרלות/קזינו..) ופתאום לי עוז עוצר אותם ושואל :"מה אכפת לכם לתת לאלו עם בני הזוג" הם לא מסכימים לכך ומבינים שלכולם קשה ורוצים בין יגאל לדנה מתפתח ויכוח ,עכשיו כולם צועקים על כולם ומפקפקים באמינות ההגרלה ,לי עוז ממש מתעצבן על דנה קורא לה פרצוף תחת ושטן כי אמרה שהוא מסתכל היא מחזירה לו בחולה נפש ובנתיים נבחרו התאומות,נופר ועכשיו מי יוציא מתוך הכובע את הפתק הנכון????
כולם לוקחים פתקים, אלעד הקטן צועק והוא יחד עם התאומות ונופר יברו הערב ויפנו לצופים לשנה חדשה.
לי עוז עצבני על דנה וכולם באים לעלעד לבקש מה להגיד בשמם. אלעד חבר של לי עוז וכמו חבר "גבר גבר" בא ללי עוז ואומר שהוא מעביר לו את הזכות ולי עוז הוא שיצטרף לנופר והתאומות וידבר לצופים.
לי עוז ממש העריך את אלעד ומאושר מכך למרות שאומר לו שהוא יכול להתחרט. כמה שהוא מעוצבן על  דנה הלי עוז 
.עמיר מייעץ לו לבוא ולדבר עם דנה ולי עוז לא נרגע ואומר איך בחורה בגילה מתנהגת כך..
שנה אזרחית טובה לכל הדיירים,
 האח הגדול 3 ממשיכים למסיבה ורגע לפני ההפתעה הגדולה..
תזכורת מהמסיבה הראשונה...
ופה הם עוד לא הכירו אחד את השני
סילבסטר זו אופרה אחרת לגמרי
ועוד בספרדית..הח'ברה יתרגלו ביניהם
מלחמת הורמונים שוורית אמיתית