יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

שיחת הסלון הכי חמה במדינה -האח הגדול 3 בעדכונים הכי חמים

עמיר מזמין את כולם לסלון. דנה על תקן מנחת הפנל/פסיכו-אחית דנה ופרידה במאבקי כוחות ,פרידה מבקשת שדנה תשב ותדבר בגובה עיניים ועוברים כמה דקות פרידה/דנה עד שמתחילה השיחה .דנה פונה ליגאל ואומרת לו שהוא תמיד הבעייתי ומייד פונה לליהיא שתספר על הקורה עם עתי ומה קורה עם הארוס שלה? ומייד המצלמות עוברות לדיירים הישנים בחדר ואת ההמשך נראה בערוץ 2 מחר ב 21:00 . חוזרים לשידור וג'קי נשאל על מערכת היחסים שלו ומספר על מערכת היחסים שלו עם נופר, שהיה גורם שנכנס והפריע להם .ג'קי מספר שהוא נתן "ברקס" וקשה לו עם ברקסים וזה גם מה שגרם לו להיות כבוי בימים האחרונים, אבל אומר שהוא ונופר יישרו קו ביניהם.ג'קי מזיק נראה עצוב דנה אומרת ששברון לב טוב לפעמים.ג'קי על סף דמעות..
דנה, שמגדירה את נופר כילדה קטנה (נופר מתקנת לאישה קטנה) שואלת אותה, אם מישהוא מוצא חן בעיניה ?נופר עונה ומנצלת את השאלה לומר שג'קי נמצא ברומן הזוי ואף פעם לא הבהירה שיש ביניהם משהו ופונה לג'קי ואמרת שפעם,פעמיים ויותר ובפעם החמישית הוא הבין שהיא רוצה אותו רק בתור ידיד/חבר ,ג'קי נראה כמי שקיבל מכונית שעצרה ברקס בפנים..מסכן וממש מחזיק עצמו מלבכותונופר בנשימה אחת שואלת את דנה אם יש לה מישהוא לסדר לה..ג'קי המסכן אמרנו ..?
דנה מייד עוברת לפרידה האם היו מצבים שהיא עשתה לה עיניים ?! פרידה נשבעת בבן שלה שלא ומסבירה לכולם שהיא חסומה רגשית ופיזית ואין סיכוי בשבילה למשיכה עם אף אחד ואף אחת מהדיירים בבית.
דנה ממשיכה ושואלת את ליעוז אם יש לו משהו נגדה ,ליעוז עונה שהיא "שפיצית" ומבקש ממנה שתבלה איתם יותר בחוץ   עם הח'ברה ומגלה שבהתחלה היה לו קשה איתה.
דנה שואלת את יגאל כמה עולה לפרוט צ'ק? אומרת לו שהוא נראה מסוכן.דנה אומרת שהיא לא היתה מתחברת ליגאל בחוץ
יגאל עונה יפה שצורה חיצונית לא קובעת (מעניין..מה עם הגבות?) דנה שואלת כמו שכמעט שואלת כ"א אם יגאל נמשך אליה? יגאל עונה, בצורה עוד יותר יפה ,שהיה רוצה לראות אותה(את דנה) ואותו בגמר דנה מבקשת ממנו להמשיך ושהיא לא גומרת כ"כ מהר..
יגאל אומר, שהכי קשה לו בגלל הגיל והוא לא יכול לשחק כדורגל ולהשתטות עם הח'ברה ..נופר אומרת שהיא דווקא מוצאת הרבה נושאים לשיחה איתו ובשניות מתפתח ויכוח בין עתי ליגאל על מה שקרה בינו לליהיא ויגאל אומר שהוא אדם שאומר הכל בפנים ויום יבוא אולי בתוך הבית (אמר שהוא חייב להיות מסטול כדי להגיד לו מה שחושב על זה) שידבר איתו ע"כ.
דנה קוראת לשירן הזמיר הקטן ולרינת אך עתי פונה ליגאל ואמר לו שכאילו יגאל תלה אותו על עץ והיה יכול במקום להגיד לו מה מפריע לו.
ג'קי פתאום נכנס בסערה אומר שזו משימה הסודית ונכנס עם 2 מגשי פיצה וכולם מבסוטים .
יש המשך מעניין מאוד ועוד לא דיברנו על עמיר ומה שאמר על כל אחד ואחד ויורם ו...
את השאר נראה מחר במשדר ההדחה המיוחד שידורי קשת ,
ערוץ 2 בשעה 21:00 מי יהיה המודח השני מבית האח הגדול עונה 3????