יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

האח הגדול 3 לצפיה בעדכונים ופרשנות הכי הכי מהבית המפורסם במדינה

ההדחה של יורם העציבה רבים מצופי התוכנית.
אמרנו שההתמודדות תהיה בין ליהיא ויורם ואמרנו שיורם מבחינת הסמס הוא "אנדרדוג" מכיוון שלא היתה לו תמיכה מבית ומול ליאם הצעירה יותר, הסיכוי היה נמוך בכל מקרה למול הקמפיין האינטנסיבי שניהלו לטובת ליאם וזה משחק.
למרות שאנחנו ממהרים לשכוח ,סיפור התנ"כ לא יישכח במהרה ולדעתי הוא יישאר הרבה זמן ברקע גם שאחרון הדיירים ייצא מהבית.
אם כל האהבה לפרידה ,הקולית ,המגניבה,"הגבר גבר" זה לא היה במקום ובטח לא היה צריך להתעקש ע"כ ולעשות בכוונה וכל המתיפים והצדקנים למיניהם שם מגיעים לכנסיות בחו"ל ואפילו בארץ או למסגדים , נראה אותם אז מתייחסים בזלזול כ"כ מופגן..לא זה לא יקרה וכמובן שאנו רואים בכל מקום את רב הישראלים המכבדים בצדק את כללי ההתנהגות והטקס במקומות הקדושים.יורם היה דמות חיונית בתוכנית וחוץ מהיותו "מתנחל" גם איש שיחה מעניין ורב גוני ונכון הוא ידע להציג והרגיז לפעמים עד כדי אינפנטיליות .
עוד מעט תיכנס לבית לידיה נברו מהאח הגדול בספרד ותעשה מלחמת הורמונים בין עמיר לעתי שלדעתי דווקא ידו של עתי תהיה על העליונה או התחתונה.. והגיע זמן העתי חוץ מהרעש על כלום סביב "מערכת היחסים" עם ליהיא,מתחילה נראה שעתי לא כ"כ בעניין וברור שנעים להתחבק ולהתנשק ו...שלום כיתה א'.
אם לא היו מספיק בנות אז עכשיו תתווסף הלידיה שניראת מצוין ,שומרת על כושר ונמשכת לח'ברה שמקפידים על פעילות גופנית(אולי יואב ..) ודואגים לשמור על אסטטיקה ומכיוון שהיא מאוד קרובה לאבא שלה שגם דאג ופירגן לה לציצים אולי גם היגאל בא בחשבון ,אולי סיוון? יהיה חם ...