יום שני, 20 בדצמבר 2010

האח הגדול 3 - אבחון נומורולוגי יגאל לנקרי

יגאל לנקרי – 31.7.1960


יגאל נולד 31/7/1960 הוא שייך לקבוצת מספרי ה(תאריך הלידה נתיב הגורל) - 9 ולכן הוא אדם ורבלי יכולותיו לשכנע במילים  הן גבוהות,ברורות וענייניות. בחיצוניות -טיפוס מאוד יצירתי.חייב סביבו סביבה זורמת והרמונית ויש בו נתינה ללא תנאי,יופי ואסתטיקה מהווים מאפיין בולט באישיותו.וניכר לראות זאת עליו במראה החיצוני שלו ,הוא אסטטי מאוד ומתגאה בכך.
יגאל מושפע מהמזלות בתולה בענניני הראש וקבלת החלטות , קשת בענייני  הלב ומערכות יחסים ומכאן יצר ההרפתקנות החזק שלו בתחום הנשים והייצריות , בכבד ושחרור כעסים מושפע ממזל דלי השכלי אך גם לכן הרבה פעמים לא מרוצה ממה שיש לו(ויש לו) לאורך חייו ובבית האח.    
ליגאל התייחסות שונה על החיים ובכלל,כאריה טיפוסי  מוביל את הסביבה,וגם בבית האח הגדול אנחנו יכולים להבחין שהוא לוקח על עצמו להקשיב לבעיות,טענות ומענות של דיירי הבית ובעצם אפשר לומר גם שהוא נהנה שזקוקים לו ורוצים בעצתו אך עושה זאת בנתיים באופן שכלתני .
נראה שהוא עושה זאת באהבה ומסוגל לשבת עם הדיירים  שעות ולשוחח איתם על החיים.
יגאל מתנהג באופן טבעי כמו האבא של הדיירים .ראש המשפחה.ומתנהג כמבוגר האחראי בנתיים בבית האח בהתאם לגילו(המבוגר מכל דיירי האח הגדול 3) .
ההשפעה של נתיב הגורל (9) מאפשרת ליגאל לפעול בסמכותיות ועוצמה  לפעול למען הכלל ובולטת התכונה שחשוב לו לזכות ולקבל את אהדת הקהל ואהדת ההמונים .דוגמא בולטת היא הרצון לזכות באהדת הקהל דרך הצבה של בובה בדמותו של גלעד שליט מה שעורר תגובות שונות ועורר ויכוח בין הדיירים מה שראינו גם בעונות הקודמות.  
יגאל לנקרי אדם לא קל ולפעמים אפשר לומר קשה לעיקול במיוחד לסביבתו הקרובה.הוא עקשן מאוד שואף לשלמות ,שתלטן מאוד ודברים שעושה צריכים להעשות בדרך הנכונה,בדרך הנכונה לו.
יש אפשרות לחוסר יושר וכנות לפעמים מכל מיני סיבות או מצבים שנקלע אלייהם אך בסה"כ ניתן לומר שאנשים שהוא אוהב ומכבד ישמור להם נאמנות והיה להם לעזר בכל מצב.
מתחת לחזות הגנגסטר הקשוחה מסתתר אדם רגיש ,נוסטלגי ומלא חמלה לחלש ודוגמא מצוינת היא הרצון לקחת את יואב "החנון הטיפוסי" ולהפוך אותו "למינימי" שלו ולרצות לעזור לו מבחינה חברתית ובקשר עם הבחורות.
בסה"כ מדובר באדם מעניין בבית האח ולמרות השקט היחסי בבית האח(למול ההצהרות המוחצנות בפרומו לתוכנית האח הגדול 3) ליגאל יש סמכות והשפעה באים אליו לייעוץ ,אהוב ומרגע לרגע הוא נפתח יותר ויותר רק שייזהרו להרגיז אותו,האיש לא פרייר בכלל ..
ללא ספק יגאל דמות חיונית וצבעונית וחזקה בבית האח ונראה אותו מתקדם במשחק.
הוא לא מהסס לומר שבא לנצח את המשחק,זה עוד נראה אך ברור שלדיירים יש כבוד רב אליו חלקם אולי אף מפחדים ממנו..חלקם "מתים עליו" כמו מחוץ לבית לדעתי. 

 " אני אוהב את החיים הטובים "
לפני משימת השיגור ל 1938