יום שבת, 18 בדצמבר 2010

סיוון אברהמי תחזית נומורולוגית

תאריך לידה 11.06.84, מזל תאומים
השם סיוון מושפע מהמזלות קשת בתחום החשיבה ,בתולה בענייני הלב ומערכות יחסים ,שור במיקום של הכבד,שחרור כעסים על כל המשתמע  ובעשייה גם שוורית משמע עקבית,נחושה עקשנית עד להשגת המטרה.   
באופיה היא רוצה ומרכזת אליה תשומת לב, פטפטנית ורכלנית ומושא לריכולים מהסביבה.היא חייבת להיות בתנועה קדימה(גם אם לא נראה כך ),ניחנת כושר משחק דינמי, בעלת דימיון ויכולת המצאה, מסוגלת להמציא את עצמה כל פעם מחדש.

זקוקה לגירוים רבים ,מהירת חשיבה והחלטה, אוהבת להיסחף עד כדי התנתקות מהאישיות שלה ולראות דברים בצורה אוביקטיבית, דבר אשר יעזור לה לקדם את עצמם בשקט.

בעלת מרץ ואנרגיה הנותנת לה ויטליות, מיניות, ילדותיות ונאיביות. עקרונות וכללים קצת כבדים עליה ולכן עלולה לאבד מהר מאוד עניין בדבר שמאוד מושך אותה ומכאן המשיכה לעמיר שיודע לשחק נכון ולא ע"פ עקרונות וקווים ברורים והיא לא יכולה לצפות אותו  .


דינימית, זורמת, פתוחה עד כדי חוסר מעצורים, חברתית, אך נתונה לשינויים קיצוניים במצבי הרוח ועוד נראה ממנה שבר ובכי על המסך אך יודעת להרים את עצמה אך שלפעמים זה מונע ממנה להסתדר עם אנשים.
 
סקרנית מאוד, נמשכת לכוח ועוצמה, יופי וחוכמה - חושבת באופן רציונלי ושכלתני.
 
יש בה משחק תמים לכאורה אך מאחורי התמימות והפזיזות מסתתרת חוכמה ויכולת קליטה ועיבוד נתונים. רואה את שני צידי המטבע לטובתה בהתאם לתוכניותיה  ויודעת לנתח דברים ברמה כדאית ורציונלית.
 
נתיב חייה של סיון אברהמי יאפשר לה להיות יצירתית, דינמית, מלאת תשוקות וללא מעצורים וגבולות בשלמות ונוחיות עצמית ללא חשש ממה שיחשבו או יגידו אחרים.
 
השקט הנפשי שלה יתאפיין לפעמים בתחושת ניתוק מהסביבה והסובבים והתרכזות במשימה שלפניה מתוך ראייה מפוקחת ורציונלית.


סיכוי להמשך : 

השאיפה שלה להתמודד ולהגיע לשלבים האחרונים באח הגדול מאוד מחושבת ונקבעה עוד בטרם נכנסה לבית האח הגדול הכול מאורגן ומחושב היטב.לכן היא נותנת לעצמה להתאהב ,להתרגש לעשות פרובוקציה במסווה של נסיכה שברירית טובת לב כשהכל מתוכנן לפרטי פרטים .
 
היא תדע לשתף פעולה ולזרום בכיף, בהרמוניה ובהנאה עם שאר חברי הבית דבר שבהחלט יעזור לה להתקדם הלאה לשלבים האחרונים.
 
את סיוון אברהמי הכרנו "כמדענית" המח אך בענייני נפש ורגש ובמיוחד במערכות יחסים מדובר בילדה שרוצה להיות ילדה ולחיות בפנטזיה,האות י המייצגת את מזל בתולה בחיריק מלשון חריקה(לכל סימן ניקוד יש משמעות) היא השולטת בענייני הלב ולכן האידיאל הוא להיות עם מישהו חזק מאוד ויציב אבל המשיכה לאדרנלין הרגשי גורם לה לקונפליקטים ולפגיעות .
לגבי המשחק נראה אותה חזק מאוד עד לשלבים הגבוהים ביותר.   
" בחינת בגרות "
אמנם כבשה את המסך ונהייתה למאמי הלאומית בבית האח
אבל אל תטעו בכל רגע נתון ,
היא יכולה להשתנות(תאומים) ולהחליט להפנות את תשומת
ליבה לאחר, לעתי