יום שבת, 15 בינואר 2011

דנה אומרת לעמיר :2 חיילים מהמחנה שלנו עפו עכשיו אנחנו הבאים בתור-האח הגדול 3 "המפקדת" בלחץ

דנה אומרת לעמיר ש 2 חיילים מהמחנה שלהן עפו,הכוונה כמובן לתאומות שירן ורינת.
דנה ממשיכה ואומרת שעכשיו "יקצרו" אותם אחד אחרי השני וכל שבוע הם אלו שיועמדו להדחה מכיוון שהם במיעוט,היא אומרת לעמיר, שהמחנה השני של "המפקדת פרידה" יעמידו אותה ואותו יחד עם ליאם באופן קבוע, עד שיעברו למעגל היותר רחב ויכללו גם את סיון.עמיר עונה ואומר לה, באופן שקול ונכון, שעוד מעט יוכנסו דיירים חדשים, רק שהם לא יודעים מתי, ויכולים לקרות עוד הרבה דברים.

מה שנכון נכון, ולדעתי, מייד תתחיל לה עוד משימה, ועוד יהיו הרבה הפתעות בדרך.
לעמיר וסיון ישתחרר הלחץ שהם לא במודחים, ושניהם מוצאים עצמם שמחים ומחוברים ,ומתנשקים נשיקת "הצלחנו" בחצר.
לדעתי, סיון קיבלה את התחושה שעשתה מעשה נבון ואמיץ שנפרדה מעמיר, ע"י זה, שלמרות שעשתה זאת, נשארה בבית ,אבל לדעתי, לסיון עדיף להישאר קרוב לעמיר או לעתי, אחרת גם היא תמצא את עצמה מחוץ לבית למרות שיש לה סיכוי להגיע לשלבים הגבוהים יותר אבל אך ורק עם תתחיל להתבטא בזכות עצמה כמו שעשתה,איך לא,שיצאה להגנת עמיר מול פרידה "המאיימת". 

מעניין מה יהיה שדנה תהיה בין המועמדים להדחה ללא פרידה כמועמדת, האם בימים האלו שלפני ההדחה, תצליח לשמור על איפוק? אני משוכנע שלא, וכבר השבוע, צפויים להיות מאבקי כוחות חריפים מאוד בבית, ולמרות שנראה שיש יותר מקום אחרי 2 ההדחות הולך להיות "צפוף" ואינטנסיבי הרבה יותר.