יום שבת, 22 בינואר 2011

ליהיא,דנה,ליאם או פרידה?הערב בערוץ 2 -קשת- מי תהיה המודחת ה- 6 מבית האח הגדול?רגע לפני כניסת הדיירים חדשים



 ההפקה,בטח היתה משאירה את ליאם בבית, כי מי שמבטיחה "כלבה מהגיהנום" לא תוציא את ההפקה כ"פארשית", כי בנו על ליאם את "ארמונות" רייטינג הסכסוך,התככנות,המלחמות והיא ניסתה, כל יום היא ניסתה, אבל זה לא הלך ולא ממש ספרו אותה, כי היא התאמצה מדי, ניסתה מדי.. והנה תראו כמה במה אני נותן לה,הראתי את ת.ז שלה מס' פעמים,את אחותה המתוקה אלי אבל..יאללה..ביי..
לא שזה יהיה ממש נורא אם היא לא תודח, אבל העניין באמת מוצה עד תום,תום עידן ה "פודל מחיפה" שאני לא יודע מה הסיפור עם ההורים שלה אבל אני בהחלט אשמח לדעת שכולם יילכו יחד לטיפול משפחתי ומכל הלב ותחילו בתהליך ויפתרו את הבעיות ביניהם כי לא נעים למי שחונכו ע"ב "כבד את אביך ואימך" ומבלי להכיר את ההורים,כואב לשמוע בת שמדברת כך ובד"כ לכל דבר יש סיבה אבל את הבעיה אנחנו רואים..ושיהיה בהצלחה!

ליהיא היא הדמות המועדפת עלי להישאר מבין הצעירות יותר כי היא אדם שמח וחי,שר ורוקד ולא מנסה "לגנוב" גברים ולסכסך במקומות רגישים כדוגמת ליאם "החברה" של סיון שאם עמיר רק היה רוצה היתה משכנעת אותנו שהיא "המוצצת" הכי טובה מול המצלמות,רואים את האח הגדול מסקרנות מציצנית ואנחנו אוהבים דרמות ואקשן אבל גבולות מוסריים,צביעות,רחמים עצמיים,התנשאות וכו' לא עוברים טוב לקהל הישראלי וליהיא שסחתיין עליה שהגיע בכלל עד השלב הזה כי לשונה,לאנגלית במבטא גם קשה לעבור ואם הגיע ועברה את יורם,יגאל,סיון דרור והתאומות המפונקות והרעשניות,בטוח שבבחורה הזו יש משהו מדליק שרוצים לראות ואם תישאר אני בטוח שפרץ ביטחון שלה "ירעיד" את הבית..כל זאת כמובן אם פרידה תישאר גם כן כי ביחד הן כח משמעותי-פרידה,ליהיא,עתי למול דנה,סיון ועמיר..מעניין..     

מי המפקדת האמיתית בבית??פרידה מתפנקת במס'ג
מכל גברברי הבית,מס'ג ב 8 ידיים

אלעד מוצא רגיעה על הציץ של ליהיא שנראה באמת נוח וטבעי

משום מה לא הראו את הנשיקה האמיתית והלוהטת של ליהיא ואלעד לפני חודש
"בספונטניות,תשוקה וטבעיות,את זה אהבתי למרות שרב האנשים יגידו...עזבו סתם "נאורים
שבעצם "גזענים" לא מסוגלים לקבל משהו שרק שונה במס' סנטימטרים אבל אלעד הקט מצויד בחבילה גדולה ..


דנה ופרידה בטוח יישארו בבית,למרות שאני חושש מהפתעה מגמתית, כזו שאנחנו לא נשלוט עליה, אלא ההפקה, שלה יש תוכניות שאנו לא יודעים והשמועה אומרת שהארוס של ליהיא ייכנס לבית ,לא חושב שזה ישנה באופן העוצמתי של הסצנה  אם ליהיא תהיה בתוך הבית או מחוץ לבית ויכולים להדיח את ליהיא רק כדי לראות את התגובה שלה לראות את הארוס שלה נכנס לתוכנית.זה לא פחות חזק אולי יותר מאשר לראות אותו נכנס ב"מפתיע לבית,אולי אפילו מתוכנן מראש וליהיא הרי סיפרה,כך גם אימא שלה ואחותה לרדיו קול אמריקה שהוא ,הארוס רק רצה להתפרסם על חשבונה.

אני הייתי מכניס 3 גברים חזקים מאוד,חתיך אחד רציני ו"מגניב" אחד, לא פרייר אם אתם מבינים את הכוונה,גברים אמיתיים ,אולי הומו אחד ביניהם כקונטרה גם לגברים וגם לפרידה, ובטוח שהייתי מכניס בחורה צעירה כוסית על, ואישיות חזקה ,דומיננטית ,אנרגטית וחכמה כקונטרה לסיון שתתחיל לרעוד כמו שהיא רועדת כל פעם שהיא נכנסת ללחץ,והייתי מכניס בחורה חכמה ומבריקה בת 45 ,כוסית פצצה ומצליחנית כדי לתת קונטרה   לדנה והיא יכולה להיות גם בחורה "פשוטה" כלומר לאו דווקא מצליחנית ע"פ נורמת הכיס אלא בחורה "רגילה" בעלת עיסוק "רגיל" חכמה ושנונה הנראית וחיה מצוין בעלת שמחת חיים ,רצוי בת עדות המזרח.


    ברור לכולם שההדחה המותחת הערב בערוץ 2 בשידור חי של קשת תהיה בין ליאם לליהיא !!! על מי הייתם יכולים לוותר ?? את מי אתם לא יכולים לראות יותר? מי המשעממת ביניהם? ממי הייתם רוצים לראות עוד ??מי חשובה ובלעדיה יהיה קשה לדיירים אחרים בבית? את מי כיף לכם לראות ?למי אתם מעדיפים להעביר ערוץ שאתם רואים אותה? מי ומי ולמי ?? שיהיה לכולם בהצלחה ,זו ההדחה הכי מותחת מאז תחילת תוכנית האח הגדול בעונה ה- 3 !!! הערב 21:00 ערוץ 2-קשת - מי תהיה המודחת ה -6 מבית האח הגדול ורגע לפני כניסת הדיירם החדשים לבית




דנה ופרידה הכרחיות שתיהן להמשך התוכנית


הריב הראשון הענק והרלונטי בין פרידה הכט "מפקדת" מחנה א לבין דנה רון "מפקדת" מחנה ב