יום חמישי, 13 בינואר 2011

האח הגדול 3 לצפיה בעדכונים הכי חמים -שקט יחסים בבית מי יהיו המודחים 4/5 מבית האח הגדול בשבת


שירן מחליטה לראיין את הדיירים בבית ומסתובבת בחדר השינה עם יעני מיקרופון . שירן,שואלת את דנה מה דעתה על הקורה בבית. דנה מחייכת ואומרת שהכול נפלא, ולמעשה אם יהיה יותר טוב, כולם ישתגעו(פולניה למדה כמה ניבים במגניבית). שירן עוברת לעתי.לשאלת המראיינת לשלומו(מראיינת מדהימה שאלות נוקבות וחדות) עתי עונה שמצבו טוב אך הוא חושש מפיגור קל מרוב שעמום.

 הדיירים מתבשרים כי רשימת הקניות והמנות המתחלפות מחכות להם בחדר השירות.לי עוז מספר שהמתנה המתחלפת לשבוע דל התקציב(900 ש"ח) היא חבילות עוף פרוס לכולם. ליאם לוקחת פיקוד על חלוקת הסיגריות ומחלקת אותן דיירי הבית. מספר הסיגריות לא מתחלק באופן שווה(ברור..) ונוצר מצב בו חלק מהדיירים צריכים לוותר על סיגריה אחת.

עמיר מתנדב(כל הכבוד לצהל על פיוג'י שמעת? אבל אמרת שכל היחידה הזו מאנייקים..) וכולם יוצאים מרוצים. 
 מודה לכל המוותרים והמקריבים. עמיר אומר שהוא רוצה לבקש מהאח הגדול יום פינוק לכולם


(עמיר בסרט:כנראה חווית הלידה עשתה לו את יצר הנדיבות והנתינה ומייד הרי ככל שהדיירים שמחים ככה הם מעלים את חימת האח הגדול ומשימה קשה תקדים זמנה,מה אכפת לנו?). תספורת, מסאג', טיפולי יופי וכן הלאה אך אלעד אומר שלדעתו אין סיכוי שהאח הגדול יאפשר להם יום פינוק.

המועמדים בעמדת הסיכון להיות מודחים בשבת הם :

יואב למרות הכח הרב מאחוריו בפרצוף-ספר ובבלוגים, בחור מקסים ומוכשר, שחייב להתבגר ומהר ולא רואים שום שינוי מאז שנכנס לבית,לימד אותנו שירים שעוד יככבו על הבמות ובטח נראה אותו חזק במדיה. הוא על תקן הבחור"המאזן בבית"לא לפה ולא לפה אבל כל מה שתבקשו ממנו הוא יעשה ובכל מקרה מיצה את עצמו ,שלום לאח הקטן לא יפליא אף אחד.


מזכרת לא חמוצה ,ממש מתוקה ליואב ?הבחור שיחק אותה בכל מקרה נכנס וייצא ככוכב(ערוץ הילדים תפור עליו).  

 ,התאומות(שירן כנראה),ארוחת הבריתה בשבת? תהיה להן אולי "קרש הצלה" אבל רק במקרה אם תהיה לחלק מהדיירים בעיה עם האוכל ואני בטוח שהגב'/אימא גיטר מבשלת מצוין אבל לבות "פולניה" תמיד יש מה להגיד ואם רק מישהי תעז לפתוח את הפה יהיה באלאגן "תאומי" תרתי וזה דווקא יכול להשאיר אותן בבית לאות הזדהות.
חוץ מזה אני בטוח שבעתיקות של קיסריה יוכלו לשיר מול הים שהגלים יספגו את כל הרעש הזה.
התאומות "בעתיד" שהיה לא מזמן(התאמת תחפושות לכולם בהתחלה) יוכלו לשיר ולשיר אבל כמה כיף היה בויפאסנה של שירן?תודו,ככה יכולנו לשמוע אחרים עושים "רעש" מעניין יותר.



ליהיא,כל הכבוד שהגיעה עד כאן כי לקהל תמיד יש בעיה עם מבטא אמריקאי(יעני לא משלנו,למרות שהיא אכבר ישראלית בכמה תכונות) יש לה קמפיין מאסיבי בחוץ והיחידה שמקיימת מערכת יחסים "זוגית" אינטימית בבית(יען כי סקס במקלחות זה אין) אבל עדיין משהו שם פרווה,יש עוצמה והיא לא פריירית וגם "סבלה" באחילוב נורא ,לראות את "החבר" שלך צמוד "הכוסית"שאת יודעת שרצה לפנייך ואת ברירת המחדל,שימו לב יש חרוז,לא נעים בכלל ועדיין לא נראה לי שנראה איזשהו משהו נוסף ומעניין ממנה.סיכויים להיות מודחת 50/50 ולא יהיה נורא אם תישאר עוד קצת.
פייטרית


ליאם: אין לי מה להוסיף ,נאמר כבר הכל..אין לי מה להוסיף.


 ודנה הו דנה,ציץ קדימה ,טוסיק אחורה(ג'קי עושה את זה יותר טוב) ונוכחות של טווס פרוש כנפיים ובאופן קבוע ודי!  
גם לדנה הסיכויים הם 50/50 כי נכון הרבה לא סובלים ואפילו מרגישים הטרדה בצפייה בה (מפחד שמה .) עדיין מה שיכול להשאיר אותה הוא הראש בראש עם פרידה שיש אנשים שרוצים עוד ולא מבינים שיש מספיק אנשים מעניינים יותר לראש בראש .

מריבה "אמיתית" עם פרידה תשפר את מעמדה בחוץ
כי אנחנו אוהבים אקשן 


לי עוז: כי לסטלנים לא יהיה "ראש" לסמס.. וברצינות ,לי עוז מדליק ,לפעמים מתאמץ מדי,רוצה מדי ומעייף הרבה מדי אבל רב הזמן אחלה בחור,חכם,חבר טוב ,מעורב בבית ועומד על שלו שצריך ואני אוהב אבל עדיין לא ידוע מי הקהל שיצביע לו ולמול האחרים .
הקטע שלא יישכח 

כל השאר נשארים בוודאות אלא אם כן..לאח הגדול התשובות.