יום שבת, 8 בינואר 2011

ג'קי שולט בבית,סיוון נפרדה מעמיר ששמע בנוסף צעקות שייזהר מליעוז -האח הגדול 3 לצפי ישירה בעדכונים החמים און ליין

עמיר שוכב "גמור" במיטה בחדר השינה אחרי שנפלו עליו מכות מצריים אחת אחרי השנייה.זה התחיל בשיחה אתמול עם לי עוז שלא גילה לו את כל הקלפים אבל עמיר הבין שהוא חייב לבחור צד ואולי הוא במחנה הלא נכון מ שערער לו את הביטחון. 
בנוסף לכך סיוון לקחה אותו לשיחה בקונכיה שבה הבהירה לו שהיא רוצה להתנתק כדי לבחון את היחסים ביניהם האם הם אמיתיים ולמעשה של סיון 2 סיבות עיקריות: האחת הסטיגמה שלה בבית כעלה נידף ונאיבית(מה שאני כלל לא חושב שנכון לגביה) והסיבה השניה היא מועמדות של ליהיא להדחה ואפשרות שעתי יהיה "פנוי" מה שיוסיף גם לנקמ מתוקה בליהיא שמבחינת סיון ידעה שהיא רוצה אותו וזה יהיה נוקאווט לטובת סיון .

עמיר ששלט בבית ביד רמה מטקס עצות ומתכנס בעצמו והוא במצב לא קל כרגע גם מבחינה רגשית וגם מבחינת מעמדו בבית ותוסיפו לכך שהדיירים שמעו צעקות הקוראות לעמיר להיזהר מלי עוז וקבלו טלנובלה בעיתית במיוחד .
טוב יעשה עמיר אם יחפש מקלט מהיר בדמותה של נופר שלא מקבלת ממש פידבק אמיתי מג'קי ששומר אותה על "אש קטנה" וזה כמובן טוב לעמיר בלבד כי אם יקרה מצב שעתי וסיון יתחברו יהיה קשה מאוד לעמיר להתרומם ממצב כ"כ מסובך אלא אם ממש הבחור חזק "וישחק" כאילו העיניינים כרגיל וידע ללחוץ לסיון על נקודות התורפה וידוע עד כמה היא רגישה לחום ואהבה אך כרגע היא בעמדת כח עליו עם כל הרגישות שבדבר והשעות והימים הקרובים קריטיים וסימן שאלה גדול ביחס להתפתחויות שכמו בקלפי הטארות למי שמכיר את קלף השוטה האומר כל האפשרויות פתוחות ,האדם יוצא עם תרמיל ומקל ללא נודע שהאופטימיות מובילה אך באותה מידה גם נפילה לתהומות אפשרית הכל צפוי אך הרשות נתונה ובל נשכח שיש עוד הרבה מרכיבים כרגע ביחסים עמיר-סיון ובין עמיר לשאר דיירי הבית.

ג'קי מייעץ ללי עוז לגשת ולדבר עם עמיר "קלפים" פתוחים ולומר לו שבאמת הם לא סומכים עליו ורוצים לגעת איזה עמדה הוא  נוקט ולאיזה מחנה הוא מעדיף להשתייך ומבלי להיות פוליטיקאי לומר את האמת בפנים.
מה יהיה הצעד הבא של עמיר? בקרוב העדכונים שברקע :
מי יהיה המודח השלישי מבית האח הגדול בעונה ה 3? כנראה שסבירות גבוהה שזו תהיה ליהיא אך אם הסיפור של סיון כרגע יהיה מעניין מאוד דווקא לטובת הצופים אם ליהיא כן תישאר בבית .

הערב ערוץ 2-שידורי קשת - האח הגדול 3 -המודח השלישי מבית האח הגדול!!!