יום ראשון, 9 בינואר 2011

נופר גרמה ליואב לבכות,דנה פותחת חזית מול פרידה ומנסה למשוך את עמיר למחנה שלה-האח הגדול 3

יואב מאור דיבר למצלמה נופר העירה לו,יואב אמר לה לסתום את הפה ו...נופר בלי רחמים פשוט נכנסה בבחור "הרגיש" והטוב הזה שרק דאג לה רב הזמן ולדעתי הוא היה הראשון בסביבה "להתפרק "עליו ובכלל לא אשם בדבר.נופר אמרה שהיא במחזור והסיטואציות ההזויות בבית ומערכת היחסים הלא ברורה עם ג'קי וכנראה גם תסכול מכך גרמו לה פשוט "ליפול" על החמוד הזה.טוב,זה יעבור לו ,כמובן שמייד ייתכנסו בנות העזרה הראשונה ליאם ודנה כדי למשוך עוד קול אליהם במסווה של רצון טוב אבחונים פסיכולוגיים וכו' .

יגאל התראיין הערב בערוץ 24,ערוץ המוסיקה והסביר את מה שאנחנו ראינו על המסך אבל מה לעשות לא נשמע טוב ,לא נראה טוב .צביעות זה בסדר,תככנות גם בסדר,אלכוהול בודאי,סקס? מתי שרוצים ועם כל מה שזז ,אגואיזם ,תכונה נעלה,חוסר רגש מקסים..בגידות? ברור.הגבר מעיין חודדה הודחה(והיא הגזימה ) כי עשתה רעש וניבלה את הפה "כאילו" מעבר לגבולות אבל שיחות על אלכוהול,יחס מזלזל ופוגע באחר ,סמים ,בגידות ,ספר התנ"כ לשרותים(שכמובן שיורם איכשהו הודח לבסוף והוא היה דייר שהוערך בבית..) כל אלו וכמובן לגבי מס' דיירים ספציפיים, זה בסדר? כל אלו במסווה של נאורות,פתיחות,ליבליזציה? ,מה ולאן ולמי הזכות להיות הרשות השופטת? חברות וחברים הלוקחים אחד מהשני את בני הזוג שלהם ,לאיזה תחום או קטגוריה אנחנו שמים את אלו?

ראינו את ג'קי עם 10 שנות לימוד,בלי עברית שלא לדבר על אנגלית וכביכול ולכאורה "לא חכם במיוחד" נכנס למקום חדש ,פעם ראשונה שלו בכלל בשדה תעופה ופשוט "כובש" קהל שלם בספרד ובארץ,מקסים קחו אדם אחר ,משכיל ויודע להתנהג לכאורה שישיג תוצאה דומה ,הרי שם בספרד לא שפטו אותו על הרקע שלו כי לא הכירו אותו ושאפו בכפולה.
אל לנו להתחסד וקטונתי לקטלג את הפילוסופיה "הנורמטיבית" מה אסור ומותר אבל בטוח ששאלות אלו ישאלו עוד פעמים רבות ועדיף היה אם נתייחס לעומק ולתוכן על בסיס ערכים במשקל :"ואהבת לרעך כמוך" ובין אדם לחברו הרבה יותר ממעטפות וקישוטים חיצוניים שרק נראים טוב ולפעמים,רק לפעמים אולי ריקים מתוכן.

הדיירים חווים את אחת המשימות הקשות ביותר בתולדות האח הגדול ,אולי הקשה והמסובכת ביותר בטח מבחינה נפשית ואנחנו צפויים לראות הרבה איבוד עשתונות ושליטה שיובילו למריבות,תככים ותוצאות של קנאה ומתח רב שיצטבר בבית.
אני בטוח שלי עוז ישמח שעוד מישהו יצטרף אליו למחלקה הפסיכיאטרית(מסכן אתם יודעים מה זה ללי עוז לדבר בלי ידיים?תסתכלו עליו כאילו הורידו לו את הפה..),בעצם אולי עדיף שלא. 

ללא ספק ההגדרה הנכונה היא לימים הקרובים-המרכז הרפואי אחילוב -
האח הגדול-ממשיכים.