יום שישי, 14 בינואר 2011

אין סיגריות,אין אוכל,יש חשדנות,יש פקעות של עצבים,אין פאן יש "אשמים" -האח הגדול3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

הדיירים מתחילים להאשים אחד את השני :"מי גנב את הפאן של דנה?", ג'קי שהוא אחד "החשודים" אומר כי לא החביא את הפאן ומפיל את האשמה על הנינג'ות. ליהיא בטוחה שלי עוז הוא האשם. לי עוז מאיים על ליהיא שאם תמשיך להאשים אותו הוא יחביא ליואב את הכרית. עמיר מחליט כי אלעד הקטן האשם מכיוון שהוא לא מפסיק לחייך. ליהיא חושדת בעמיר ועמיר אומר כי לא,הוא לא עושה דברים כאלה(בחור רציני..). לי עוז מגלה גם כי  הג'קט שלו נעלם והוא חושד שמישהו מנסה לפתוח מלחמה.!
 בינתיים, בחצר פרידה אומרת לליאם(היא יצאה לחצר בלי הבעלים שלה??) שנופר עם כל הכבוד לא יכולה ללמד אותה להכין אורז למרות שהיא פרסייה. נופר "גונדי" לא כ"כ מבינה על מה הן מדברות וליאם מסבירה לה כי היא אמרה לפרידה שהאורז שלה היה טעים. פרידה אומרת כי האורז היה טעים אבל יכול היה להיות יותר מוצלח, היא מוסיפה שכשהיא מבקרת היא מבקרת מאהבה, בניגוד לדנה שאמרה אתמול כי האוכל שפרידה הכינה היה לא טעים.
ליאם מגיבה ואומרת כי לה היה מאוד טעים(ליאם חושבת שהיא נמצאת בבית ושוכחת שאתמול בלילה שעתיים "לכלכה" על האוכל של פרידה והחוצפה בכלל לבקר אחרים ושהכל מצולם)  ולכן לא הגיבה לדנה. פרידה אומרת שכשדנה מחמיאה היא מחמיאה בשביל המצלמה אבל בעיניה רואים את הקנאה שלה. ליאם טוענת שדנה לא מקנאה בבנות אבל היא בהחלט מבינה את דפוסי ההתנהגות של דנה שמציקים לפרידה(האם ליאם מתכננת הימלטות מהמלונה ובודקת משפחה אומנת?). פרידה טוענת כי הקנאה של דנה נובעת מחוסר ביטחון והיא לא יכולה שלא לראות זאת. ליאם אומרת לפרידה שזה לא פייר ובדנה יש הרבה טוב שפרידה לא רואה.
בינתיים בחדר השינה, שירן אומרת ללי עוז וג'קי שעמיר אמר לה לשאול את האח הקטן איפה הפאן. לי עוז שואל מי זה האח הקטן ושירן צועקת עליו שהיא לא יודעת לכן היא רוצה להפוך לכולם את הארונות, לי עוז מראה לה כי הפאן לא נמצא בארון שלו. הפאן הוחזר למקומו ושירן בטוחה כי לי עוז וג'קי(החשודים העיקריים) הם שהחביאו את הפאן. לי עוז המום, מנסה להסביר לשירן לכשהם היו בארון מישהו החזיר את הפאן. הוא מנסה לברר מי נכנס לחדר השינה והחזיר את הפאן. שירן בטוחה כי ג'קי הוא שהחזיר את הפאן ולי עוז מבטיח שאם זה ג'קי הוא יחזיר לו. לי עוז אומר כי כשהם עובדים על אלעד כולם צוחקים ומשתפים פעולה אך אם זה קורה למישהו אחר כולם נהיים רציניים..