לכל אחד יש תחליף, ולדעתי זה המסר אחרי ההדחה של ליאם, בשביל דנה,פרידה,עמיר,סיון,נופר וכל מי שהשתן עלה לו קצת לראש ולהכניס בבית בלבלה .כבר במפגש עם הבובות(ג'קי כבר רגיל יהיו לו ח'ברה) רואים מה קורה לדיירים, והכל מתוכנן לפרטי פרטים,מדהים ומעניין.נופר לעולם לא תודה אבל היא פרסיה ורואים כמה היא מנסה להתחבר ולהתנהג כצהבהבה ורק מדי פעם רק להשתמש "בנסיכה הפרסיה" נופר, לכן מתכחשת קודם כל בראש לג'קי, כי הוא לא מתאים לקישוט שהיא מתכננת לעצמה שצריך להיות מגניב "ואשכנזי" יותר ולכן קיבלה בובה שחורה באופן בולט, וראו את הפרצוף שעשתה שקיבלה אותה,כך גם ג'קי קיבל בובה מזוקנת ושחורה אבל הוא זורם עם הכל בכיף המז'יק,גם את עמיר החזירו למקומות לא נעימים שלא לדבר על דנה שקיבלה בובה עם פנים של קיפוח,פנים רעות.
אלעד, נראה מקסים עם הבובה שלו,גם לי עוז,יואב,ליהיא מרוצה,סיון פחות.
הוראת האח הגדול מחייבת ללכת עם הבובה שלהם ולדבר רק דרך הבובות אחרת זו פסילה ושמבשלים מתקלחים שמים אותה בצד לידם ובעישון לא לעשן על הבובות ולהיזהר.הם צריכים להכין קליפ עם הבובות "חופשי זה לגמרי לבד" של להקת בנזין שיעלה לאתר מאקו.
![]() |
| תראו את הפרצוף המאוכזב והעצוב של נופר היא מסתירה ומתביישת בבובה של ומקנאה בבובה של ליהיא הבלונדינית |
![]() |
| בן לקוח בת ובת לוקחת בן בסוף הבת לוקחת בת ילדה מתוקה היתה פרידה,פרידה אמרה שהיא מרוצה מהציצים הזקופים |
![]() |
| עתי קיבל בובה קצת מעוכה ולא נראה ממש מרוצה |


