דנה לוקחת את עמיר לשיחה, ומעבירה לו שיעור, באיך צריך להתנהג ולהתבטא לנשים, ושזה לו "נראה טוב" בחוץ.
עמיר מתעצבן, ואומר לה שלא תגיד לו מה לומר ואיך להתנהג,דנה מייד נכנסת ללחץ בגלל שעמיר הרים את קולו עליה ואומרת לו :"אני לא רוצה שישמעו אותנו ברבע ויכוח בבית"..וממשיכה "לא ליד אנשים",עמיר עונה לה :"אני עמיר ואני יגיד מה שאני רוצה ולמי שאני רוצה ואף אחד לא יכניס לי מילים לפה",דנה לא נשארת חייבת :"אני לא מוכנה שאנשים ידברו עליך לא טוב בבית" ,עמיר מגיב בעצבים:"ואני לא מוכן ש 6 מיליון איש ידברו עלייך",עמיר :"אני לא רוצה שידברו עלי תדברי בכלליות תתני דוגמאות מהחיים שלך,אבל אל תכניסי לי מילים לפה.."
דנה ועמיר ממשיכים, עד שדנה מתקרבת לעמיר מרחק סנטימטרים מהפרצוף, (עמיר יושב) ומאיימת עליו ,שיותר לא תגן עליו בבית ,עמיר אומר לה תוך כדי שתיית מים ופרצוף לחוץ:"קחי בפרופורציה" ,דנה מזכירה לו ומצטטת את פרידה שאמרה :"עמיר אנס פוטנציאלי" ,שהיא הגנה עליוונלחמה עם פרידה ע"כ כדי לשמור עליו ושלא כדאי לו לריב ולהתווכח איתה ובטח נראה את המריבה המלאה ביניהם ביום ד' בשידור בערוץ 2.
כמובן,דנה מתחילה לאבד את העשתונות, והיא מנסה בכח לשמור על מקומה "כמפקדת" המחנה, אבל, עמיר עם כל הפופוליסטיות שלו עדיין לא החייל הממושמע ואם לא היה באמת חסר בטחון בנוגע למעמדו ולהמשך המשחק, לא היה עובר על המריבה הזו בשקט,למרות שבכל מקרה ענה לדנה בתקיפות ודנה,סיון(שישבה והקשיבה למריבה ולא התערבה),ליאם אולי גם יואב, אלו החברים היחידים שלו בבית, וכל השאר יכולים להצביע לו כמועמד להדחה, ולכן כל המחנה הזה מושתת כולו כברירת המחדל שלהם, כי פשוט אין להם ברירה אחרת, ורב דיירי הבית לא אוהבים ומחוברים אליהם .
דנה וסיון יצאו יחד לסיגריה,פרידה ישובה בכרכרה הן מצטרפות ונדמה שדנה מנסה לתקשר עם פרידה ו..ללא הצלחה.
השקט ביניהן יוצר מתח רב, וסיון יושבת באמצע ופתאום צועקים מבחוץ במגפון דנה:"אוהבים אותך" ,דנה מרוצה ומתחילה לרקוד, סיון מרוצה, ומראה לדנה פרצוף נהנה, וסיון, שעד עכשיו היתה על תקן "הנגררת והשקטה", נראת, כמי שמאוד נהנת מהטיזריות לפרידה, שרק אומרת:"האלה עם המגפון.." דנה משתפת את פרידה שאתמול חוותה משבר, ושפרידה שואלת איזה משבר "בתמימות"(אבל באופן פיקח כדי לשמוע הרי מה גרם לה לכך),דנה רק עונה משבר..
פרידה לא פריירית,דנה לא פריירית והאח הגדול בטוח לא פרייר ,הוא עוד ייצור פה מלחמת עולם שלישית,כי במפרץ כבר היינו ואז פרידה פיקדה על החיילים וסוללות הטילים.
![]() |
| דנה ועמיר בשיחה..מי מנהיג המחנה האמיתי |
![]() |
| פרידה על תקן מפקדת סוללות הטילים המלחמה הבאה היא רק עניין של זמן |

