אז אתמול, היו משחקי ב"יס בלילה ,הדיירים הבנים עשו שטויות ,נכנסו-התגנבו לחדרים,צעקו ,שמו לנופר את התיש מול הפרצוף,עשו תרגילים לנופר,ליהיא,סיון,דנה בקיצור לכל הבנות רק ליאם לא הבינה את הצחוק ועכשיו שיחת הבוקר היא למה צריך להתנצל בפני ליאם ,שסיון החרדתית והדרמטית מסבירה כמה זה נורא שאדם בוכה(יש בזה משהו חוץ ממקרה יואב שזה בעיה נפרדת) ,אלעד הקטן מסביר לה שככה זה אצלם ואם ליאם לא מקבלת בהבנה ובפרופורציה וצחוק יש לליאם רז בעיה.
לי עוז, שהפך להיות שגריר של רצון טוב(אותו לי עוז שהיה הראשון להתהפך על דנה,התאומות), וגם הוא מסביר לאלעד, יחד עם סיון כמה חשוב להתנצל כי ליאם בכתה,בכתה,לא הבנתם בכתה..ליאם בכתה, בעיקר בגלל שהיא מועמדת להדחה, והאינסטינקט הראשון של ליאם בסיטאוציה, כזו הוא לחשוב- לא אוהבים אותי,צוחקים עלי,אני שוב מנודה חברתית, ולכן מהדמות החזקה בפרומו, זו שאיימה שמסוכן להתעסק איתה והיא נקמנית וחזקה וכמובן כמו במקרה עמיר ,דנה,פרידה להיות חזק על חלשים זה קל..ברור שלא נעים וזו הרגשה מחורבנת ואני מבין את ליאם אבל אובר הדרמטיות של סיון מוגזם וראצונו של אדם כבודו ובהנחה וההנחה הזו מאוד מסויגת שהאדם בוגר ואמור לעמוד לאחרי מעשיו,תני לאלעד הכבוד לעשות ולהתנהג כפי שמרגיש..
סיון בעצמה צוחקת על אנשים לאחורי הגב בוודאי,דנה,עמיר וליאם הם שהסכימו ואמרו שהדיירים "הילדים" לא לרמה שלהם ואלו הם אותם דיירים בדיוק שעכשיו הם מגרדים להם בביצים,מכינים להם ,מביאים להם ובקיצור ,עפים על עצמם בלהתחנף ולחפש את קרבתם כי הם צריכים את אותם הדיירים שעושים טעות כי בהזדמנות הראשונה הם ישלמו ובמזומן..
ליהיא,שהשמועה אומרת, שהארוס שלה, אמור להיכנס לבית האח הגדול, קצת נעלמה ביומיים האחרונים(האהבה והחרדה שעתי יילך לטייל בלעדיה גמרה אותה) ואם היא לא תתאפס על עצמה, תמצא את עצמה רואה את הארוס של עם ליאם בערוץ 20 בעוד פחות משבוע..
סינגל שליהיא הקליטה לפני שנכנסה לבית ואפילו לא שמעה אותו מוכן ואם לא תיקח את עצמה בידיים ומהר- היא ורק צריכה להתערב ולעשות קצת רעש,הקהל מעדיף את הליהיא על ליאם והפוטנציאל קיים במיוחד לצד פרידה הדי מבודדת עכשיו וליהיא היחידה שממש קרובה אליה כרגע.
הראיון המלא עם אימא של ליהיא ואחות של ליהיא ברדיו קול אמריקה על הסיפור האמיתי עם הארוס שלה ומה הן חושבות על הקורה בבית..
![]() |
| דווקא שאת בוכה את יותר יפה..יותר חשופה ..יותר חמוצה פחות חריפה ובטוח ששקטה יותר ופחות מקדחה |
