יואב, מנשק את הבובה שלו בלי סוף וכל רגע אומר:" מי מקסים..אני אוהב את יואבי שלי.."..לא נגענו.
אלעד, סוף סוף, שווה בין שווים, והוא לא הקטן, ומכיוון שמדברים רק עם בובות, אז גם הגודל לא קובע למרות שבמקרה של אלעד הקטן, הדיבור הוא גדול, ולאלעד בובה בגודל רגיל והוא נראה ממש מבסוט מהסיטואציה כמו גם יואב הנ"ל שפתאום קיבל פרץ ביטחון אחרי מס' ימים שבהן כבר איבד סבלנות מלכבות שריפות,שר,רוקד "ועף" על הבובה של עצמו,כאילו סוף סוף יש מישהו שהוא חזק ממנו ,ליהיא שמה סיגריה בפה של הבובה שלה ועם האודם האדום החזק ליהיא הבובה נראית..
אפרופו ליהיא,ליהיא עומדת לסבול מכניסת אבירם,החבר/ארוס לשעבר שלה ולדעתי דנה,סיון ונופר ייתכננו ויוציאו לפועל מיד את הנקמה "המתוקה" שלהן שפשוט ידבקו אליו וינסו להוציא את כל הרפש החוצה..מסכנה..אבל ליהיא לא פריירית אבל כמו שנראה יש לה רגשות וחולשה אליו ולמרות מערכת היחסים היא עומדת לפני חוויה שלא תשכח כל ימי חייה ואני מקווה שתחזיק מעמד..
עתי, שהיה רוצה ומנסה לצנן את מערכת היחסים עם ליהיא, למרות שבזכותה הוא קיים בתוכנית אחרת היה נעלם יהיה מופתע ונבוך מכולם,רגיש הבחור והמפגש עם אבירם,הארוס של ליהיא עומד להיות טעון ומעניין במיוחד.
ליאם,המודחת ה -6 מתראיינת עכשיו בערוץ 24 אצל מיכל אמדורסקי ,אורנה דץ ושרון חזיז, ונראה שגם הן לא ממש מתלהבות ממנה ומראות קרירות מסויגת..
