יום ראשון, 23 בינואר 2011

האח הגדול 3 לצפיה ישירה -פרידה,דנה,נופר וליהיא הפיצוץ הגדול

כן בצל לא בצל,אין להכין, עם איזה תיבלונים מה זה משנה ???! 
הבית רותח!! 
נופר,פרידה,ליהיא ודנה רבות על אוכל..הכל התחיל שדנה "שיתפה" את נופר על "מעללי" ליהיא ופרידה ,נופר יצאה בעצבים ובריצת אמוק החוצה צועקת על ליהיא:"ליהיא אמרת שאני צבועה?,אל תכניסי לי מילים לפה אל תגידי דברים מאחורי הגב שלי..חצופים,סתומים היא(ליהיא)והסנגור שלה (פרידה) כמו חיילת " 

נופר התבאסה נורא על דמות הבובה שלה
בנוסף  עברה למחנה דנה וברור שהיא העדיפה שליהיא תודח
וכרגע היא וליהיא בנקודת רתיחה ..שהארוס שלה ייכנס תחפש ותגלה מייד הזדמנות לנקום 



ליהיא :"דנה כמו ילדה בת חמש,מה זה משנה מי הכין מה ?who gives a fuck "
ואז דנה יוצאת ומתחילה לריב עם פרידה שאומרת נעשה הצבעה וכל אחד יאמר מי הוא מעדיף שיכין לו.
דנה:"את(פרידה) יצור פאתטי,בהמתי"
פרידה:"תראו איזו מכשפה עשו אותך(מתכוונת לבובת דנה).." דנה:" אני מרחמת עלייך" ,דנה:"את סוציומטית" ,פרידה:"איזו סתומה את..כמה את פוסטמה..ריקה מתוכן..היא צריכה להגדיל עוד את השדיים כדי להתבלט יותר.."

יואב, היחיד שמתהלך בבית, ואומר לעצמו "רבים לי פה על בצלים,על אוכל,גועל נפש!..כן בצל לא בצל,מלח,פלפל,איזה שטויות! " צודק..היאוב אבל העניין הוא לא האוכל העניין הוא השליטה ,העניין  הוא הזיגזוג של נופר למחנה דנה,ההדחה של ליאם שמטריפה את דנה,העניין הוא מראה הבובות שיש כאלו שמשלימות איתו ויש כאלו שלא כמו נופר ודנה שזה נוגע להן בנקודות רגישות ומחזיר אותן למקומות שמספיק רק גפרור קטן וכאילו סיבה כדי להוציא מהן את האגרסיות,תארו לכם מה זה ללכת עם מראה של עצמכם שאתכם גם חייבים גם לדבר במקומה,סליחה במקומכם,סליחה מתוככם..  

עתי יוצא להגנת ליהיא, כאשר דנה טוענת לגסות רוח של ליהיא, ועתי שואל אותה יפה:" ושנופר צועקת את מקבלת את גסות הרוח ?" דנה מתעצבנת ואומרת:"עם זה אני צריכה להתעסק בגיל 39" דנהל'ה אנחנו מכבדים אותך אבל על משבר גיל ה - 40 שמעת? כן הוא גם לא שונה בהרבה מ"בחינת בגרות" בגיל 30,18,50 או 60 ויותר, קווי דמיון יש בכולם.מי מגדיר בגרות מהי? היכולת בין טוב או רע? אסור או מותר? כדאי לי או לא? נעים לי או לא? כמה אינפנטילים אנחנו מכירים שהגיל הביולוגי שלהם מבוגר יחסית,ראבק אתן רבות על בצלים,עוף,קוואקר,מטבח..שטויות כמו שיואב אמר!
הערכה,אהבה שליטה היא שם המשחק..נקודה והנושא בעייתי ובכל גיל..