ליאם רז היא המודחת ה-6 מבית האח הגדול בעונה ה-3 וצפינו את זה זה ,רצינו את זה, וכמו שגואל פינטו תיאר את זה בשבילנו, כי אלירז שדה העדיף לא לומר בפניה את מה שחושב כי היתה נרגשת ורגישה מדי,גואל פינטו הציע לליאם לפתוח יחד איתו, חברת חפירות..
ליאם רז,ובדומה לסיון דרור הבטיחה הרבה(אך רק בכך הן דומות,בפרומו לפני התוכנית,כי הן שונות בתכלית),סיפרה את ההיסטוריה והניסיון שלה,ניסתה לסכסך,להשתמש במיניות,להיות ישירה ובוטה ולפור ולחפור לכשהיא "מבינה,יודעת מכירה ו.." די!! אילו רק באמת היתה עומדת מאחורי חלק קטן מהאמירות שלה היא לא היתה מודחת כי הקהל אוהב ביצ'יות דוג' דנה שרואים שלא מרחמת כ"כ על חלשים אלא לצרכיה בלבד.
בכל אופן, ביום רביעי, הדיירים החדשים ייכנסו, וכמו שהבטחנו וכתבנו, ייכנס גם הארוס של ליהיא גרינר, שאנחנו שמחים שנשארה, אבל לדעתי העניין יגיע דרך הדיירים הנוספים ומהגברים החדשים, שאחד מהם,בחור בן 34 די בקראש על נופר ואם ג'קי שומע אותי, כמו שהוא שומע לתיש סקולי- בחייתאק יא מז'יק, קח פאר(מרחק) מנופר, לא רוצים לראות אותך פגוע .
יש לי הרגשה די בטוחה, שהדיירים והדיירות, יעשו לג'קי הרבה כבוד, ויעלו לו את הביטחון פלאים, ואם ידע בצניעות שלו, להשתמש בכך בחוכמה, ייצור לעצמו מעמד יציב ובטוח בבית כי הקרבה והשמירה על פרידה, תסמן אותו מצד המחנה השני של דנה.
נופר די אכזבה, אבל זה מה שאמרתי וכתבתי ע"כ עוד לפני שג'קי נסע לספרד.
נופר רוצה להתפרסם, והיא לא רואה אף אחד ממטר,גם הקירבה לג'קי הגיע ממקום אינטרסנטי, ואחרי שראתה כמה אוהבים אותו וכמה כח היה לו שהיה בספרד.נופר, דיירת חזקה מאוד בחוץ והיא גם אהודה ,אבל הזיגזוג הוריד לה מהמניות, ועכשיו היא קיבלה "הפכה" כמו שאומרים כלומר "כאפה" כלומר "בום" לפנים, כי רק אחרי שראתה מסוק שאפוני בשמיים, עם שלט :"דנה.את חזקה" מיד ניסתה להתקרב לדנה, ועזבה את פרידה ,שעד אותו רגע הן היו ביחסים מצוינים.זה בסדר לשחק את המשחק, אבל פחות בסדר, להיות אגואיסט ולעצמך בלבד ועל חשבון "חברים" וזה מה שרואים בבית.
![]() |
| מעניין מה ואיך תבחר להתנהג לדעתי תמשיך להיצמד לדנה, אם תחזור לפרידה, תיתפס כלא אמינה והיא יודעת את זה |
ליהיא שיחקה אותה, ובכלל דנה כרגע איבדה כח משמעותי מאוד בבית, כי הן היו החברות הטובות ביותר, וכל מי שהיה קרוב לדנה הודח! - יגאל,יורם(לפחות אחרי ההדחה שלו דנה דיברה כמה הוא חסר לה והיה גם מסוכסך עפ פרידה ו..בצדק,סיפור התנ"כ בשרותים לא מקובל!),התאומות ועכשיו ליאם.
![]() |
| ליהיא שיחקה אותה ובשקט בשקט חוץ מהרעש עם עתי במקלחת מתקדמת במשחק.סחתיין במבטא אמריקאי |
טוב,סוף סוף יש אקשן אמיתי, מתחיל להיות מעניין, ואנחנו מחכים ב"קוצר רוח אסמטי" ליום רביעי, וכבר עכשיו יחסי הכוחות ישתנו,דנה תתקפל לעצמה לצורת "אורי כדורי" ,לעמיר ייצא הרוח מהמפרשים ולדעתי הוא כבר ינסה להתקרב לפרידה..אם היא תיתן לו כמובן.. ומעניין לראות מה ואיך נופר תתנהג במצב העניינים החדש.
האח הגדול 3 - ערוץ 2-קשת- אהבנו!!!- אחלה פרק ,ממשיכים.
bigbrothershow


