יום שני, 3 בינואר 2011

big brother israel 3-האח הגדול 3 לצפייה ישירה בעדכונים הכי חמים

אתמול נערכו האודישנים לשיר הארויזיון בנדיטו בפני לידיה שתבחר מי יהיו אלו שיופיעו לבסוף לפני קהל בכל העולם .
סיוון כבר עצבנה את הבנות על הבוקר שלא לדבר על יגאל ופרידה 2 הגנגסטרים של הבית רבו בצעקות מטורפות וששני אלו רוצים להשמיע הם נשמעים כמו פארק היורה..יגאל צעק על פרידה להפסיק לעשות הצגות למצלמה ושעליו היא לא יכולה לעשות "דאווינים" ואומר לה ש"מי שנותן משהו לא מדבר ע"כ ולא מדבר כל הזמן כמה הוא נתן ונתן,דיי!!" .
הצפייה בג'קי הביאה את נופר להיות על סף דמעות..אגב משיחות ותגובות של GH12 אנשים בספרד מאוד אוהבים את נופר מכל הדיירים ומדברים עליה הרבה כי ג'קי מזכיר אותה שהוא אגב השובב מחובר ל 2 בנות,לא אחת בבית האח הגדול בספרד.
לידיה לא בדיוק אדם שמתאמץ או מנסה להיות חברותי והיא מתנהגת כמו נסיכה שרגילה שבאים אליה ומפנקים אותה ועל הישראלים זה לא עובד.נכון,מצחיק שהדירים מבקרים את הלבוש והמראה של לידיה וההתעסקות האובססיבית בחיצוניות ובעצם מי בתוך הבית לא "חולה "על עצמו ודיירים מתעסקים בחיצוניות שלם 24/7 ומדברים ע"כ וככה זה ששוב שמים להם מראה מול הפרצוף אבל שזה מישו שונה ואתה הרבים או אז באמת קל לנקוט עמדה..דנה וסיוון עוברות ליד לידיה ששוטפת כלים ולא אומרות אפילו בוקר טוב..מבחינתן אני בהחלט מבין את הקנאה בלידיה שגם אם אתמול שמעתי (חייב לומר בחוסר כנות) את עמיר "יורד"על לידיה שהיא לא הטעם שלא(סיוון וליהיא בשיחה)ולבושה כמו בימבו(זה נכון ומי מבין דיירות הבית לא??).
עמיר, לכשלידיה נכנסה עט עליה בהתרגשות וסיפר לה כמה היא תהנה במועדון "שלו" וכמה יש לו ועשה עליה דאווינים שהניח את אלעד הקטן על הארון..ובכלל מי ששומרת על פאסון פתאום מושכת אלייהה משפטים כמו ::"(כל הבנות בבי"ס שלי מכוערות.. ואין לי אף אחת בכיתה ..נו באמת ילדים בני 6 ). למרות שלידיה לא אדם חברותי במיוחד או אחד שמנסה להתחבר אלא אישיות פאסיבית ועדיין הייתי מצפה למאמץ מצד הדיירים שלדעתי לא מאפיינים בכלל אולי חלק מאוד מסוים באוכלוסיה את מסורת הארוח וקבלת הפנים הישראלית וכרגיל אנחנו רואים את "הספרדים" ,"המזרחיים" ואני ממש חשבתי פעמיים לפני שכתבתי השורה הנ"ל ובכל זאת בקבלת הפנים,בארוח ,בנחמדות,חום אהבה וקבלה פשוטים אנחנו ראינו משירן ורינת ,נופר ומיגאל שקיבלו את לידיה יפה וניסו והתאמצו לתתלה להרגיש בבית. מנשים כמו דנה(פולניה) סיוון וליהיא אני מבין את הקנאה בבלונדה החתיכה שמושכת אלייה תשומת לב מכל פינה אבל ראבאק אדם נכנס לבקר תגידו שלום,תראו לו את הבית ,תציעו לו לאכול ,תהיו חכמות רואים אתכם בכל העולם האח גדול ספרד מסקר באופן קבוע,אליינו לבלוג נכנסים אנשים מכל העולם.
במקום זאת אנו רואים את דנה הולכת אחרי לידיה לכל מקום כדי להיות מצולמת יחד איתה ,נו באמת כאילו חסרות מצלמות בבית.אני התאכזבתי מקבלת פנים של לידיה ותרבות הארוח הלא קיימת (היא לוקחת כבר לעצמה שוטפת כלים וכו' לא מתאים..) של הדיירים בבית, מי אתם? חוצפנים ,הבית שלהם..נכנס מישהוא חדש צריך לעבור..(כולה 4 ימים) ובגלל שהיא כוסית .את ג'קי, למרות שמחינת אופיו הוא אדם חברותי יותר מלידיה ואדם חף מפוזה שהיא ה-פוזה עדיין קבלת הפנים באח הגדול בספרד היתה כיפית וחמה כמו שצריך ונראה שהוא ממש נהנה  . את נופר אוהבים בספרד כי למרות הטמפרמנט ו"הדם החם" היא חייכנית,מלאת שמחת חיים וגם נראת לא רע בכלל ו..ג'קי מאוהב בה..
army task big brother 3,nofar
תראו את המבט של ליאם ..

האודישן של שירן..שיחקה אותה

איזה לוק לבחור הזה..הורס!! עתי עובר מסך מדהים!
חייבים לפלפל ולתבל אותו ..ואז..סטאר עולם