יום ראשון, 9 בינואר 2011

המז'יק במיטה עם נופר,התאומות מתלוננות ולפרידה קשה בלי סיגריות

לא מבין את ג'קי,למה הוא מנשק כמו ילד בכיתה ג' שהוא אוהב,רוצה או חושק,לא מובן,משהו בטא'צ לא עובר ולכן גם עם שירן שיש חיבור חברי,קרבה נפשית ובמיוחד את נופר זה מרתיע ולא זורם וחבל,אתמול ג'קי נכנס עם המז'יק שלו למיטה יחד עם נופר והתחבקו קצת והוא עם הנשיקות וחיבוקי הדב הלא מובנים במקום ברגש ובעדינות ובכל מקרה כמו מנגינה שצריכה לתאים לסיטאוציה ,רואים שג'קי יותר מעיק (עם כל האהבה שיש לי למזי'ק) מבחינה מינית/פיזית לנשים שנמצא איתן מאשר "עושה" נעים למעט ליטופי השער ושאר פינוקים לא רלוונטים לנ"ל כי אלו נחמדים אבל ג'קי חביבי ,טאץ,מגע,שפתיים,רוך,מנגינה לפי איך שאתה מרגיש ומקבל הפידבק מהנופר/שירן וואטאבר, אז תביא את יכולת העיסוי והפינוק שלך ויאללה עבור שלב..

לי עוז ועמיר עשו קצת קונדסים אתמול לכשהרימו לכולם את המיטות בלילה עם המנגנון החשמלי "ונקרעו" מצחוק על עצמם עד שיואב הגיע ראה את המיטה שלו למעלה ומייד הבין ששמע את הצחוק הכבוש של עמיר מתחת לשמיכה אבל בא דווקא למיטה של לי עוז שכמו גבר עם כל הצחוקים,קם ועזר לו להחזיר את המיטה כמות קודם.
נופר קמה ב 03:00 בערך מה שמעצבן אותי עוד יותר כי נופר רוצה שג'קי ירצה אותה ויחזר אחריה ולכן חשבה גם שיחזור לישון איתה בלילה והמז'יק..ג'קי אוהב אש אוהב את המשחק אבל הרבה פעמים זה עולה לו ביוקר ומערכת יחסים זמנית בבית האח הגדול עם נופר (מדגיש זמנית..) מאוד טובה לו כרגע ובפרופורציה ורק שיידע לגעת ברגישות שזה ייראה טוב ולא מאוס כמו שזה נראה עכשיו ,לא מבין ..

לדיירים תקציב קטן מפני שהפסידו במשימה.פרידה כבר החלה בנאום הפוליטי שלה הכי קשה כי היא מעשנת 35 שנים ו"הילדים" (מטריף אותי במיוחד שעמיר קורא לצעירים ממנו ילדים,למה מי? מה?) מעשנים בקושי כמה שנים ,ג'קי אגב אמר שהוא התחיל לעשן מגיל 15 אם נעשה חישוב גם הוא "כבד" בקיצור לכולם זה קשה באותה מידה וצריך וחייבים להתחשב בכולם והנה יגאל לא נמצא ..
יגאל לנקרי הלך הביתה יש דיירים שיקבלו בטחון ויבליטו את הצד הלנקרי שלהם ,לגבי הקונדס אתמול התאומות כבר אמרו שאם יגאל היה זה לא היה קורה.וזה נכון וזו בדיוק הסיבה שיגאל לא נמצא ונאחל לו בהצלחה.
יום ושבוע מצוין.
האח הגדול 3 ,ממשיכים..