יום שני, 10 בינואר 2011

לפרידה יש מחלה בכלי דם,נופר עם רגל מרוסקת סיון רוצה הריון-האח הגדול

נופר שוכבת במיטה עם רגל מרוסקת לפי מה שהבנתי מהשיחה בין ג'קי לרופא הראשי ד'ר צפני שלא מרחם על איש ומקפיד על טיפול אינטנסיבי במיוחד. השיחות בינו לבין ג'קי "קורעות" כמו זה שהוא מדבר איתו על המצב "החמור" של לי עוז שאתמול כאילו לקח כדור "אקסטא" והשתגע יותר והפך את כל המחלקה וכרגע חייבים ללכת איתו לכל מקום גם לשרותים ובכלל הוא עם טיטול וד'ר צפני אומר שהוא עצמו החליף לו ומזכיר לג'קי על ההשתלמות שיש לו בצרפת מחר על טיפול בעצירות ללא מיכשור אלא מתן פיתרון באמצעות האצבעות בלבד! אמיתי לא נגעתי..אין הם קרועים ולי עוז "מתחרפן" מהם על אמת ורואים שהא במבט של יום התשלום שלכם יגיע גם רבותי..חברים טובים אתם אבל..חכו חכו.

עמיר כבר שוכב במיטה ועוד מעט נעדכן אחד אחד ממה "סובלים" כולם בהתאמה ובהכוונה מדהימה של הרופא "הפסיכופט" האמיתי הגדול ,תכלס אנשים הדיירים אם ילחצו להם על המקומות הנכונים ובשיטתיות יכולים להשתגע בקלות ,למי שיש נפש רגישה,סיון,עמיר,ליאם,שירן,פרידה,דנה הם ממש בקבוצת סיכון רק צריך לסובב את הכפתורים ולדנה מזל גדול וכנראה במכוון היא אחות בפעם הבאה אם תהיה היא כנראה "תזכה" לשבת בבית הסוהר כי זו תהיה המשימה הבאה בתור או אחת לאחריה.פרידה אגב מכייון שיש לה מחלת דם אסור לה לשבת אלא על כרית מיוחדת שצריכה לבקש בכל זמן שרוצה לשבת מצוות האחים/יות וגם שקמה לבקש שאחד/ת מאנשיו הצוות ייקחו אותה חזרה.בנוסף לשתות מיץ ערמונית סוסים.מישו אוצה שלוק? נשאר גם גוגל מוגל משירן...

ליהיא הורידה את הגבס וכולם כועסים עליה כי זו פסילה היא משתגעת הרי שהיא לא יכולה "לעקוב" אחרי עתי ובוכה שהיא צריכה להחזיר אותו וזה כואב ו..המרכז הרפואי אחילוב משמיע אזעקה נוספת אנחנו רצים לראות אם צריך עזרה ובמה מדובר.
אנחנו שומעים את יואב שמתריע על חולה רצינית בשם ליאם..


עדכונים "בטיפול נמרץ" אחים בריאים שלנו..

זוכרים את התמונה הזו של התאומות בהתחלה ואמרו להן שפעם ראשונה הם מקבלים כולם הצצה לעתיד ?
..משמאל זו שירן מימין רינת -(: עכשיו אתם כבר יכולים לזהות