יום שישי, 14 בינואר 2011

משתגעים..אין אוכל ,דנה-פרידה-נופר-ליאם-עתי-ליהיא-לי עוז-עמיר-ג'קי--יואב-התאומות--האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

ליאם ודנה בשיחת כאילו דיאלוג-יותר נאום מונולוגי למצלמה ,דנה אומרת שפרידה לא תעיז לריב איתה יותר ושהיא מתגעגעת ליורם.(ברור שדנה מתגעגעת ליורם,יגאל איפה היית יא דנה דאגת לתחת שלך נכון? עכשיו ננסה למשוך קולות מבחוץ כי היא במצוקה..)דנה "מלכלכת" על פרידה מכל וכל ובכוונה כמובן מדבר על האוכל "המגעיל" של פרידה כי הרי פרידה בעלת מסעדה ודנה מנסה בנקמנות "זולה" לנצל את הבמה ומבלי שפרידה רואה להשמיץ בנוחיות את הדבר הכי חשוב לה.
דנה נואמת אומרת למינימי ליאם איך היא מכינה מצוין(מינימי מהנהנת בראשה) ופרידה דוחה ובגלל זה היא מבסוטה מסנדביצ'ים.

למינימי ליאם,נמאס להקשיב ואומרת שבא לה עוף שתיהן לא סובלות את התבלונים ובעד גיוון ואומרות שיגאל הכין טוב והוא אחלה גבר(רגע בנות מה עם סיון שיצאה לדרור ראשונה שכחתן?אה היא בחורה ואולי..הבנתי) .דנה עדיין עצבנית על ליהיא שלא אהבה את הכנפיים שלה.ליאם אומרת שעתי מקסים והוא מובך מליהיא רגשית(רבותי מהאקדמיה קבלו-מבוכה רגשית-"מזיינית מח ספירטומטריאליסטית") .דנה מודה שתסכול וכעס גורמים לה לעצב ואני באמת חושב שהבחורות האלו יותר מבריקות,איזו אבחנות ,איזו פיקחות ורגישות,שימו לב -תסכול+כעס=עצב ,דנה רון איינשטיין ,עכשיו גם למינימי ליאם רז נמאס וכל אחת רוצה לדבר על עצמה וממש לא מעניין מה השניה אומרת ומתחילה שיחה בקצב מהיר יותר של אני ואני ואני והייתי ועשיתי ו..אני כמובן לזה לא נותן במה,משעמם.

לי עוז אומר שיעשה כלים,תכלס אין כלום עמיר בה לבדוק מה הם אכלו ,דנה וליאםחוזרות שואלות מה אוכלים ? נופר מגבירה בדיפלומטיות את הווליום של עצמה ומבסוטה לומר אנחנו כבר אחלנו חביתה מ-צוינת, דנה: לבריאות...ברור.
עמיר יושב במטבח ומפקח על האוכל ובלי קשר לכלום זרק על נופר מכסה פלסטיק עם השפיץ(כמו שנופר סיפרה אח"כ לג'קי והוסיפה את הגמגום חיקוי של עמיר) ,נופר בלי לחשוב פעמיים הרימה וזרקה עליו .עמיר רצה יום כיף,מיטות עיסוי עם מוסיקה.ממש יפה מצידו..עמיר אומר שהרייטינג והצפיה מטורפים אבל מי שמסמס אלו גילאי 12-16 .דנה אומרת לליאם בואי ליאם סוף סוף מתאפסת על עצמה ושואלת :"מה אני כלבה שלך?" ובאה! האוווו..

התאומות שלפעמים נסתמות יחד מבחינה מוחית סגרו את עצמן בנסט ולא נתנו ליואב הילד בן 4 להיכנס,ניסה שעה בקור למשוך ואז ביוזמה גאונית הלך לקרוא לאימא,לסיון שנראת באמת כמו אימא שלו שגם לה לא פתחו,סיון מתקרבת לנופר ולי עוז שואלת..לא משנה מה פשוט לי עוז-נופר לא התיחסו אליה ,נופר לא סובלת את הצמד סיון-עמיר.     
יואב רב עם ליהיא שצעקה עליו לא יפה ושירן-רינת איתו ועמיר בפוליטיקה מנסה להסביר את הריב על אוכל וסיגריות,למרות שיואב רצה להגן על רינת בגלל שהן אכלו תפו"א מה שליהיא לא אהבה בכלל עדיין די כבר לא יכול לראות את הבכי-תינוק למרות האמפתיה .התאומות אומרות שליהיא אוכלת בלי סוף ואין הבדל בין מה שהן אכלו למה ששאר הדיירים אכלו כל היום והן לא.

עמיר ששוב בא לפקח ולבדוק אם הן אוכלות/מחביאות יוצא אומר לרינת זוזי אני אתן לך כף רינת עונה יאללה מי סופרת אותך תן,נראה אותך,כרגיל עמיר נרגע.לא עוברות 10 שניות ומתחיל בסיפורי האני ואני אבל מעניין שהתחיל לספר על חברה שלו שהיתה 8 שנים לא רוצה לספר למה נפרדו ,קם ונכנס פנימה.ברור שהוא לא רוצה לומר,גם רואים שהוא אוהב,מתגעגע ובעיקר מצטער.למה נפרדו?אנחנו יודעים..  

עכשיו יואב וג'קי שרים את "בואי נגיד" של אלון אולארצ'יק.
בואו נגיד שמחר 2 הדחות ובואו נגיד שבת לשלום וששערי השמיים ייפתחו ותשרה הברכה על כולם ושנמשיך להנות מדיירי האח הגדול 3 .
ועם אוירת השבת בבית האח הגדול,הקריאה בתנ"כ ומזמורי התפילות, תעצמו עיניים ותתכוונו ומי ייתן שיתגשמו בקשותיכם 
 שבת שלום