יום שישי, 14 בינואר 2011

האח הגדול לצפיה ישירה בעדכונים הכי חמים ופרשנות לרשימה "המפרגנת" -מי מהדיירים היו רוצים להמליץ לצופים להשאיר בבית

רשימת "שניידר" : 

הדיירים המליצו לצופים להשאיר בבית לפי סדר אקראי(: :

נופר-פרידה : כי נופר היתה חייבת להמשיך בהתנהגות המעצבנת והילדותית לג'יקי ולהראות שהיא עדיין "הקשה להשגה" ואכזבה כחברה טובה והעדיפה אסטרטגיה ע"פ חברות,גם זו דרך.אבל יצאה מאנייקית .

ג'קי-נופר : ג'קי מתנהג כמו ילד בן 6 ביחסים שלו עם נופר אבל הוא ממש אוהב ומעריך אותה(אחרי ספרד עוד האמנתי שנופר תבין שיש עליו יותר מהמגניב ואולי תשתנה למרות שמשיחת הסלון עם דנה לפני שבועיים אמרתי שהיא לא ראויה לו).עם כל הילדותיות שיש בג'קי(שישנה גם לאנשים "רציניים" בכאילו) מתנהג לפעמים כמו גבר אמיתי,רומנטיקן וחשוב מכל חבר נאמן.בחירה צפויה.

עתי-יואב : אמרו בשלום האח הגדול שעתי הוא שחקן,אני רוצה לתקן ולהשתמש ב"דיפלומט" ,עתי לא מעוניין בליהיא אלא לתשומת לב למסך,כי איתה קל יותר וליאם "לא באה לו טוב" ועם סיון אולי לא רוצה להיתפס כרגע "כבוגדני" בעיניו שלו ולקהל ולבחור ביואב ולצטייר כמי שעוזר לחלשים ובמקום להיות "גבר" ולהיות ברור עם ליהיא שהוא לא מעוניין ביחסים  כמותה, הוא מבהיר זאת לדיירים בבית(אמר זאת מס' פעמים) ולקהל.צעד כאילו חכם אבל שקוף מדי, ואם אכן נמשך לסיון היה עדיף לו כבר לזרום איתה, כי בלאו הכי ,גם עמיר ידע על המשיכה של עתי אליה ובודאי מבחינת המשחק ומבחינתו היה יוצר עניין רב וזה מה שאנחנו הצופים אוהבים ובפרט שהציג עד עתה נאמנות לליהיא.

התאומות: הצביעו אחת לשניה ודעתי :"כי נאמר כבר הכל יותר אין מה להוסיף לזה"..הארוחה המוצלחת לא עזרה להן, דווקא בזכות זה שהיתה טובה ושיחקה אותה משפחת גיטר, אבל, אם היו טענות ומריבות, זה היה עוזר לתאומות שתיהן להישאר ואחת כנראה תלך בשבת,סבירות גבוהה ששירן.

סיון -עמיר: סיון נאמנה לעצמה..צפוי אבל ובנוסף, סיון הרבה יותר אינטליגנטית רגשית ושכלית כאחד ממה שמייחסים לה.     

ליהיא-עתי: צפוי,ליהיא בבעיה מבחינת היחסים בבית והשמירה ההדוקה והחונקת על עתי לא מוסיפה לה נקודות.

פרידה-נופר: פרידה "מפחדת" מנופר ועושה לה "כבוד" ומעדיפה אותה לידה ובסה"כ נופר היחידה בבית שבאמת שמקורבת איכשהו לפרידה.

עמיר-יואב: בחירה "עלובה" במיוחד אחרי שהיה הראשון עם "הטריק" הפוליטי להמליץ להשאיר את יואב.חיקוי פאתטי למי שעשה ליואב את "המוות" ולא ראה אותו ממטר, עד.. שפרידה ויגאל העבירו אותו "סדרת חינוך" שלא הושלמה, אבל השיגה שיפור וגם בגלל המעמד המתערער שלו בבית ובמערכת היחסים עם סיון, שכרגע תלויה בה ולא בו, אלא אם כן ייצור חיבור לליהיא/ליאם שייצור קנאה.

יואב-התאומות : בחור טוב, שופע כשרון, צריך להתנדב לגולני ,להתבגר וללמוד להגיד את המילה לזיין גם כשהוא לא לבד מול סרטי הפורנו במחשב .

ליאם-דנה: המינימי מיצתה את עצמה ומזמן.גם אם לא אוהבים אותה היתה חייבת לגייס יצירתיות כדי שנרצה לפחות לראות ממנה את הביצ'ית והכלבה מהגהנום כמו שהבטיחה.בנתיים היא רק הכלבה.

דנה-ליאם: היא בעצמה לא שלמה עם הבחירה.השבוע קצת ראינו ממנה,משהו שם לא עובר ובאמת שמנסה וזה כנראה בגלל שהפרצוף שלה נראה כל הזמן כחושב :מה אני עושה שם? איך הגעתי לפה? זה לא לרמה שלי ואני יותר מהם .יפה היה לראות את דנה יחד עם התאומות בנאום לאומה אומרת את דבריה ושהגיע תור שירן והיא דיברה על כוחות הבטחון מייד קפצה ואמרה שגם היא וככה עוד מס' פעמים שדיברה על קהלים גדולים אחרים.אז מסתבר, שיש כמה אינטליגנטיים לידה, דווקא אלו שהיא משוכנעת שהם..והם..והלוואי שיביאו אחרים בוגרים יותר.. והרבה פעמים מוצאת עצמה נבוכה מול האינליגנציה הרגשית של "הילדים".

ילדים זה שמחה-הברירה הטבעית,שלמה בר והח'ברה.
מילים יהושע סובול.