יום חמישי, 20 בינואר 2011

ט"ו בשבט הגיע והדיירים היו נוטעים אחד את השני -האח הגדול לצפיה בכל העדכונים -נופר,ג'קי אלעד ,עמיר ,ליאם וסיון ו..פרידה

ליהיא,עתי,לי עוז,ג'קי ויואב בהוט טאב ומדברים על אתי אנקרי לדעתי אם היו מסתכלים על נופר טוב היו מוצאים שהן די דומות ושתיהן נראות מצוין ומיוחד ונופר ללא ספק עתידה להצליח בתחום המשחק,ראיתם איך "שיחקה" אותה במשימה ויש לה נוכחות ומראה,קצת שליטה בטמפרמנט והיא יכולה להיות כוכבת רצינית,גם הקהל הספרדי נדלק עליה מייד.
   

 ליאם סיון ואלעד בכרכרה מתקשקשים על הנושא החשוב ביותר בבית והוא מה מתאים לבחורה יותר ,איפור או בלי איפור?
אז לדעתי, ולדעת רב אוכלוסיית העולם, ויסלחו לי כל יצרני האיפור והקוסמטיקה,ברור שטבעי הוא הכי הכי אבל כמובן, כל בחורה,אישה כאשר תבליט את יתרונותיה בצורה נכונה ותטשטש את חסרונותיה היחסיים תיראה טוב יותר בין אם בלבוש,נוכחות,איפור ואקססוריז שאני באופן אישי פחות אוהב אבל עדיין יודע להעריך ובכלך מקרה הכל צריך להיות במידה ובוודאי שנשים הזקוקות לאיפור באופן יומיומי ברגע שמורידות אותו נראות אחרת אבל הביטחון מהפידבק שיקבלו מהסביבה והאנרגיה וההרגשה הטובה גורמת למאמץ ולהתעסקות להיות שווה במיוחד.

סיון כמובן דוגמא לבחורה שיכולה להסתדר ללא איפור,יופי טבעי
ליאם מתאפרת לדעתי בקביעות ואיפור נכון אכן עושה לה פלאים  


תכלס כולנו מתחפשים ונראים אחרת עם החברים,בזוגיות,בבנק או בים זה תמיד יהיה : "אני הוא מי שאתה חושב שאני" ,האני במראה ודש"ח לכל הפלספים שיאמרו אחרת,אנחנו כולנו סתגלתנים ומשתנים בהתאם לסביבה בה אנו נמצאים,תשאלו את הדיירים בבית האח הגדול,כמה פעמים אתם שומעים אותם אומרים שהם מתנהגים לא טבעי,זה הם רק שבסביבה אחרת וידיעה שהם מצולמים בכל תזוזה ובכל רגע.