יום שלישי, 11 בינואר 2011

ברוך רופא חולים -הדייירים קמים בריאים ותזכורות לגבי פרידה,דנה ליהיא ועמיר והארועים המשמעותיים אתמול

אתמול צעקו מס' פעמים מבחוץ :"עמיר אוהבים אותך" עמיר או "עמירה" קיבל המון בטחון מכך וכבר נדמה היה שהוא עומד להישבר או להיכנס לדיכאון אחרי לידה . 
אחרי הצעקות לעמיר צעקו לעתי וסיון מה שקצת גרם לחשדנות האחד ומייד שמו את "בוא תגיד" שלום של חדווה עמרני ,סיון ועתי רקדו מחוברים לצלילי השיר.אתמול הזכרתי משהו בזהירות לגבי המיניות של עתי שאם אני זוכר נכון הילל ושיבח את יכולותיו בתחום הכיבוש ועד כמה הוא אוהב נשים ואין לו גבולות וכו' ועתי בנתיים הוא אכזבה אחת גדול ,כל הצ'אנסים נגמרו ושעון החול של עתי מתקתק וחבל..נתתי לו את הצ'אנסים שאפשר אבל מה שחצה גבולות הוא החיבור לסיון שאמר כמה הוא כ"כ רצה ואני לא קונה את "המחויבות" לליהיא לא רק בגלל שהסיפור לא מוסרי אלא כי לא רואים שם דבר מאשר איזשהו צורך בתשומת לב ,אהבה רואים,מרגישים,חשים יש לה קווים ברורים לטוב ולרע .

תראו היחסים בין סיון-עמיר,עתי-ליהיא,ג'קי-נופר,פרידה-תותי,דנה-יריב(כמה אתם שומעים אותה מדברת באהבה?שומעים זוגיות..פרקטי) .
עתי שרואים גם בברור כמה הוא כבר משעמם את סיון(והיא רצתה אותו כמה שהיא רצתה אותו..אולי..לא),חרץ את גורלו במשחק וכמו סיון דרור שהפריחה הרבה בלונים באויר על השונות שלה,"המשוגעות" שלה,כמה שהיא לא "נורמטיבית" ,נכנסה לתוכנית שב היו מס' נשים חזקות ממנה עד שנעלמה לחלוטין והיתה על תקן "הילדה הטובה" והודחה.

 למרות זאת שיואב מאור "החנון" אך המקסים עשה (גם אם יודח בשבת,לדעתי לא) והטביע חותם יותר מרב האנשים בתוכנית רק שאין לו מושג כרגע ואני מחכה שמישהו יעמוד בחוץ ויקרא יואב שזה יעלה לו את הבטחון ובכל מקרה הילד צריך להתבגר ולעלות לחטה"ב מבחינת מנטלית בטח ביחס למערכות יחסים,נשיות,גבריות וכו'.הוא אי שם בבי"ס היסודי כאילו ..אבל חמד של בחור,חכם יוזם ומצליח בזכות עצמו,סחתיין.ליהיא אתמול סיפרה שהיא גרה בק.אונו עם בן הדוד שלה והיא גם אוהבת את הרצליה שם יש לה הרבה חברים ואחרי התוכנית זה הכיוון וליאם ודנה שואלות על הארוס שלה ואיך המשפחה הגיבה שנכנסה לתוכנית?(דנה וליאם מתואמות ולפני ההדחה מנסים להפיל את ליהיא בשאלות "מוסריות") ליהיא בחורה פיקחית מאוד ועונה את האמת שמשפח שלה הזהירה אותה מהארוס שלה,ואמרו ל לעשות מה שמרגישה ופרגנו לכניסה לתוכנית  .

אתם רואים את הנשיקות בין רינת ושירן התאומות? לא חולני? מה בבית אף אחד לא מעיר להן?מה זה? 2 אחיות שממש  "מתחרמנות" אחת עם השניה ,לא נעים,לא מובן ובטח לא נורמלי.לשירן יש סיכוי להיות מודחת בשבת אחרי שסגרו לה הפה באחילוב וראו כמה היא מתוקה "ולא מזיקה" ככה,חמודה מדי,בימים הקרובים נראה איך היא מכפרת על הויפאסנה. 
היא עוד לא התעוררה אבל אני בטוח שעד תוכנית עוד נשמע אותה והמלאכים ימשיכו לבכות בשמיים..
הכל בחיוך ובשביל התאומות הגיטריות ,

יום טוב.