יום שני, 10 בינואר 2011

עתי וסיון מחוברים ,ליהיא לא יודעת איך תעבור את הלילה ועמיר עם צירים-עדכון מאחילוב- -האח הגדול

הרופא הגדול,מקים ומייסד המרכז הרפואי אחילוב שאפו.עוד לא היתה כזו משימה מרתקת,מעניינת וסאדיסטית, שהיא גולת הכותרת בתולדות האח הגדול .אוקי, הוא אומר לעצמו ,עד עכשיו שיחקנו "במחסן של כאילו" ,עכשיו אתם עומדים לפגוש את עצמכם כמו שכנראה אף פעם לא יצא לכם לפגוש.הרופא הגדול ,פשוט פוגע בכל נקודת התורפה של הדיירים וחושף אותם במערומיהם ובעצם בבגדי החולה או הא/ות או מנהל כאחראי .אלעד בתור רופא ראשי עושה עבודה טובה מאוד ושומר על קור רוח ופרקטיות מעוררת התפעלות אך יצר הסאדיזים "החבוי שלו מתפרץ לפעמים אך תמיד הוא עושה ומבצע את הדברים בחיוך גם אם הוא ערמומי. 

שירן ,בפעם הראשונה בחייה אולי עושה ויפאסנה ונסו להיות במקומה למרות שאתם בטח..מדברים ושרים פחות עכשיו נוסיף לזה את החובה לגוגל מוגל כל חצי שעה יום שלם.דנה שמחויבת לטפל "באוהביה" לי עוז ופרידה שהבטיחה לה כבר ב"אהבה" שתעיר אותה כל בוקר לקחת את הכרית המיוחדת שהיא צריכה לשבת עליה בגלל מחלת הדם.פרידה, שהיא קונטרול פריק, בעצם תלותית לחלוטין בדיירים/אחים, אבל בנתיים לוקחת את זה בסבבה.

פרק שלם אפשר לכתוב על מכלול הרגשות והתחושות שיש לליהיא,מי שנכנסה עם סיפור של ארוס(שיש באחד הפוסטים ראיון שלם עם אחותה ואימא שלה על הסיפור האמיתי מרדיו קול אמריקה)התנשקה בטרוף עם גמד(קטן קומה גדול מידות) התאהבה  בבחור הכי חתיך בבית,התאבהבה איתו למול המצלמות בזמן שהארוס/אקס/הרוס שלה רואה את זה,מה היה ביניהם אולי אחר ממה שהארוס סיפר אך עדיין לא נעים כי היו שנתיים יחד,מקבלת לפרצוף את כל מה שלא היה אכפת לה לעשות לו ורחמנא ליצלן אין מקום לברוח,להתחמק ולפרטיות וגם אם היא רוצה היא בגבס..איך זה נראה?איך זה מרגיש? נורא ובמיוחד שאהוב ליבה יישן יחד ומחובר "לבח"ל סיון) .לליהיא אין מושג איך היא תצליח להעביר את הלילה.גם לנו לא.   

ליאם ממגנטת ומתבאסת מ"החולי" שלה,היא אמרה שנתנו לסיון את התפקיד כי זה מתאים מבחינת הגובה,דנה מייד הסבירה לה שזו לא הסיבה,לגמלים קשה,קשמ מאוד לראות את הדבשת,סליחה המגנט של עצמם.כל דבר ממתכת נדבק לליאם והיא בעצם אמורה לשמור מרחק..קשה אה?..

לי עוז ממש משתגע מלהיות משוגע ואחרי שהוא "יבריא" אני מבטיח לכם שהוא ישתדל להיות הכי "נורמלי" שאפשר.לי עוז עם ידיים קשורות,ראיתם אותו פעם מדבר בלי הידיים?אולי לשניות.מזל שיש לו קשרים עם הרופא הראשי שכבר הזכיר לו "שיש חולים שמרביצים לרופא.."

ג'קי קרא היום מכתב מרגש(המכתב כולו נמצא בפוסטים קודמים) והצליח לגעת בכל מי שישב בצד ומבלי לשים לב הקשיב לו.   
ג'קי הזה -מיוחד שכזה,ניסוח אמיתי חם וכבוד לכל המשפחה ונכון שראינו סצנה דומה וחזקה של אלירז בתוכנית הרדיו אבל גם לג'קי שבתחילה נתפס כשטותניק פרץ המז'יק ומרגע היציאה לספרד הבחור "כוכב" על,מחייה את השפה העברית,מנסח ומדויק למרות שזו לא שפת האקדמיה,ג'קי ברור חד והמילים יוצאות מהלב וזה רק עניין של זמן עד שהג'קיפדיה תהיה מסחרית.        
היחסים עם נופר נראים יחסי אהבה וחברות נפש וביחד הם מקסימים העניין של המשיכה והמגע של ג'קי בנופר לא ברור וכולנו היינו רוצים יותר בגרות במגע ומה שיוצא מהלב ומהרגש, דווקא קשה לג'קי לבטא ברמה הפיזית . 

עמירה בהריון שמדי פעם מרגיש צירי לידה וחייב לשאוף/לנשום 30 נשימות בדיוק! איסור על סיגריות/אלכוהול אבל בעיקר האיסור לעשן מוציאות אותו מדעתו בזמן "שהחברה לשעבר" שלו סיון מחוברת לעתי והוא שהציג עצמו כאדם בוגדני(אמר בפרומו שהחברה נפרדה ממנו ע"כ) מתמודד איך זה מרגיש להיות בצד השני ותעשו אחד ועוד אחד זה נורא,נורא קשה ובמיוחד אחרי ההתבטאויות שלו שגרמו לכעס של הרבה ארגוני נשים בחוץ כאילו הופעלה עליו הקללה לחוות נשיות מהי ובמקום הכי עוצמתי שלה והוא אישה בהריון מתקדם לפני לידה על כל המשתמע.הרופא הגדול..עמיר פתאום מוצא עצמו מתחבר ללי עוז,ג'קי,רינת שרק דקה קודם לכן דיבר עם הממגנטת ליאם(יום קודם המשימה) ע"כ שה"ילדים" לא ברמה שלהם.ליאם משוועת למגע,לקשר גברי וכל 2 דק' מדברת ע"כ שמשהו נתקע לה בתחת..לא נעים להגיד אבל כמו במשימות נבואות בסוף מגשימות את עצמן .

אנחנו עומדים לקראת תהפוכות נוספות ומרתקות הדיירים מתמודדים כעט עם אחת המשימות הקשות ביותר אולי הקשה בהם,מטורף ,אוירת בי"ח משפיעה ומחלחלת לכולם וגם בתוך המשימה עצמה הולכים להיות שינויים ותהפוכות.רגשות ותחושות כמו בכל סדרת בתי חולים פופולרית כמו אי-אר של תככים,התאהבויות,פרידות,חזרות,קנאה,מאבקי כח ושליטה הם רק חלק ממה שאנחנו עתידים לראות במשימה ההזויה הזו רק שכאן זה כאילו משחק,אבל ממש לו זה אמיתי ומצולם בכל רגע ורגע וללא עריכה למעט הפקת התוכנית של שידורי קשת בערוץ 2 להקרנת התוכנית.

המרכז הרפואי אחילוב הולך לישון בנתיים ,עמירה מנקה את המטבח ומדברת לעצמה,מה אף אחד לא מעיר לה שנשים בשמירת הריון צריכות לנוח? 

משתדל לגוון לכם, קצת מאי-אר וגם נגיעה מהאנטומיה של גריי- לאוירה.

אושר ובריאות .