היא "מבינה" אותו הוא פגוע..עצוב
" וצריך אוזן קשבת,יד מלטפת ו..הסלוגן :"ליאם..לגברים במצוקה ולנשים תפוסות "הזקוקות" לעצה
הדיירים אורזים את החפצים. בכולם ניכר וקיים החשש ,בין אם במופגן או גלוי, מלהיות מודחים הערב בין ליאם לעמיר חלה התקרבות מצוינת לליאם מכיוון שמעמדו של עמיר חזק, בין אם אוהבים אותו או לא, עדיין חזק, ומעמדה של ליאם היה בכי רע ובעצם היתה ממש מבודדת ואבודה בין הדיירים ורק דנה וסיון הן איכשהו "החברות שלה שבין דנה לבינה אין צורך לפרט על טיב היחסים ואת סיון היא מעדיפה בלי עמיר ורק מחכה לקפוץ על "המציאה" ולהנות מ"חבר" בבית
קשה להבין, איך סיון עדיין באמת חברה של ליאם, אשר ברור שהיא לא ממש סופרת אותה, ליאם הרי סכסכה בינה לבין עמיר במניפולציות שונות ומשונות ואף סיפרה לה על דברים מאוד "אינטימיים" שאמר לה. ליאם גם סיפרה שהוא היה "מת" ל.. אותה וכו'. עדיין, סיון מקשיבה לליאם, שנראה כאילו רגילה להיות "הדחויה" ובכל מקרה מפגינה יכולת הישרדותית גבוהה וזה כן ראוי לציון. אמרתי כבר שליאם עקשנית ונחושה, ונכון שהיא הביאה על עצמה את המצב הקיים, אבל לא קל בכלל להיות ליאם ובטח לא לחוות את מה שמרגישה מרב דיירי הבית בבית האח הגדול.ליאם לא נשברת, ונכון שהיא מזויפת,צבועה,סכסכנית ,קנאית ולפעמים "רעה" ומתנשאת, אבל העקשנות שלה ויכולת הספיגה ובנוסף ניצול הזדמנויות כטורף אסטרטגי ותוקף באופן חכם, אפילו כל "טרף" בסביבה והסבלנות שדרוש לכך- כל אלו גורמים לליאם לעטות חזרה את תחפושת "הכלבה מהגהנום" שהבטיחה לנו ולאט לאט גם ממשת אם לא תהיה זו שתודח הערב |