יום שבת, 5 בפברואר 2011

הערב 2 ההדחות!!! מי יהיו הדיירים שיעזבו את בית האח הגדול ?? -האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

ערב 2 ההדחות ,יואב כנראה יהיה המודח הראשון מבית השניים והמודח ה -7 מבית האח הגדול שאליו כנראה יצרפו או ליהיא שלה סיכוי גבוה להיות המודחת ה - 8 או סיון אולי עמיר?

בינתיים,אבירם הארוס של ליהיא כבר עושה קריירה שאותה הוא יהיה חייב לליהיא בכל מקרה כמו שעתי יתגלה לנו רק בזכות ליהיא ולכן למרות שעל ליהיא אפשר לומר הרבה דברים טוב שתישאר בתוכנית,כי כרגע היא במצוקה,מבודדת ובדיכאון ומגיבה לא טוב וגם לא עוברת מסך כ"כ טוב ובעצם נראית רע.אהבה עושה להראות טוב זו אנרגיה,זה ביטחון ושלליהיא יש מצב רוח ושמחת חיים היא נראית לגמרי אחרת,להבדיל מהרבה דיירים בבית,ליהיא אומרת מה שהיא מרגישה ולא משחקת אותה.לליהיא סיכוי טוב להיות מודחת ואני מקווה שהיא תישאר.

בשלום האח הגדול דיברו על המריבה בין נופר לליהיא שלמעשה הציגה את נופר במערומיה,שבה היא ממש הגעילה בתנועות הידיים ובשפת הגוף,רן שריג אמר שנופר כולה טוב לב.מנחם בן אומר שליהיא אגואיסטית אבל נופר אדם אגואיסטי לא פחות הדואג קודם כל לעצמו,כמו גם חלק גדול מהדיירים בבית.

משימת מלון הכוכבים שתחל השבוע שבה תיכנס בר רפאלי ושלומי שבת,ציון ברוך,סאבלימינל ואחרים תעמיד את הדיירים במצב בעייתי כי מצד אחד הם יהיו החדרנים בבית המלון ויצטרכו לשרת הכוכבים ומצד שני חלקם ייפגשו אנשים שהם מעריצים כמו ג'קי שיפגוש את בר רפאלי,אבל ג'קי הוא רב מלצרים מדופלם ולדעתי יעבור זאת בהצלחה אם לא יאבד את עצמו לדעת בשנייה הראשונה.נופר שמעריצה שרופה של שלומי שבת בטח תפרפר אבל היא יודעת לשמור על איפוק אבל בטוח תשכח שהיא חדרנית ותתחיל לשיר לו.

המועמדים להדחה של חברי פאנל שלום האח הגדול הם : אלירז -יהיו בין יואב,סיון וליהיא.מנחם בן רוצה שפרידה וליהיא יודחו אבל חושב שיואב ועמיר יודחו. קרן שפירא ממאקו אומרת שלדעתה ליהיא ויואב יודחו.

בית האח הגדול זקוק לרענון אולי לזעזוע כדי להחזיר לו את העניין וההתלהבות ואני לא יודע אם משימת מלון הכוכבים תעשה את זה אלא יותר אם תהיה הדחה אחת מפתיעה כדוגמת עמיר למשל או סיון שהיא חצי הפתעה אבל פקטור משמעותי בבית,בחיבור לעמיר,דנה ונופר למרות שזה לא ממש אמיתי בין כל הנפשות,והדחה כזו יכולה לערער את הביטחון.הדיירים אדישים מדי לנעשה ומקבלים את כל השינויים והמשימות ברוח טובה ולוחמת כקבוצה.בינתיים..

 לדעתי,צריך להפריד כוחות,לשחק עם האגו של הדיירים שיהיה פיצול בין 2 קבוצות ליצור ולשנות מעמדות בבית,לאסור על הנשים המבוגרות יותר לבשל או לכבס ולנקות,שהדיירים הצעירים יעשו זאת להן,כי זה ממש מראה איך הנשים עדיין במטבח ולגברים עושים הכל,ובכל מקרה לערבב בין הקבוצות,שנופר תחזור לפרידה,שג'קי יתנתק מנופר ויהיה קרוב להילה ,שתהיה מנותקת מעמיר,וקרובה לתומר ,למרות שיש ביניהם סוג של מתח רע,שליהיא אם לא תודח הערב תתנתק מפרידה ,ובקיצור ח'ברה יאללה להחזיר את האקשן לתוכנית ומזל שההדחות הערב מותחות במיוחד כי התחלנו לפהק כבר,האח הגדול לא מצליח לשבור את רוח המתמודדים שיודעים שזה משחק, מאוהבים במצלמה, ומודעים לאיך צריך ועדיף להראות גם ברגעי כעס ועדיין אין אף דייר אחד,למעט אלעד, שהוא ברירת מחדל אנושית,כי בינתיים, הוא פשוט בסדר יותר מאחרים, ושומר על עצמו  ויודע גם לפשר ולדבר אל ליבם של אחרים ברגעי משבר,שאפשר לומר וואלה הוא או היא עד לגמר כי מגיע לו/לה.

הדיירים ,עדיין פופוליסטים לא חושפים את עצמם באמת, וכאילו רוצים שנכיר אותם דרך המסכות והמעטפות,אנא קופרמן הפקות דאגו לקלף את הדיירים מהמסכות,אם אפשר קודם כל את דנה אח"כ,פרידה,נופר,עמיר ולפי איזה סדר שתבחרו תמשיכו..  

מה שכן, הפרקים האחרונים ממש טובים מעניינים ומותחים וזה כבר שיפור טוב,הערב בטח יהיה הסקופ של מירב בטיטו שאמנם לחשה אבל אני שמעתי שאמרה שההורים של החייל החטוף גלעד שליט,(שב"ה ישוחרר בקרוב) רצו בככל להתגרש לפני שחטפו אותו..סקופ שמירב בטיטו לחשה אותו, שמן הסתם יעשה הרבה גלים חדשותיים.  

הערב - ערוץ 2 - 21:00 מי יהיו 2 המודחים 7/8 מבית האח הגדול בעונה השלישית???