יום שני, 14 בפברואר 2011

ביום רביעי צפוי משדר סוער במיוחד בערוץ 2 - האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

ההתבטאות/טעות האומללה של עורך התוכנית יורם זק וההדחה של דנה רון שוטפות כל מדיה אפשרית.כל אלו "המחכים בפינה" התעוררו,המנצחת הגדולה מכל העניין הזה הוא דנה כמובן,שכיחצנית או מפיקה לא יכלה לארגן לעצמה הפקה טובה וגדולה יותר באף סיטואציה אחרת כולל זכייה בתוכנית. שכחו לדנה את "איזו ג'יפה" בקבלת הפנים של לידיה נברו,את זה שדנה תמכה בעמיר ,אמנם בדיפלומטיות, בויכוח הסוער בינו לבין פרידה, שסיפר על חבר שלו שמחפש ספציפית את השיכורות בבר,את זה שהיא תמיד מדברת ומחפשת אלכוהול,שהיתה שותפה לשיחות על סמים ללא עמדה ברורה ונחרצת וכו'.



אני יאמר משהו קשה אולי ,אבל אם אתם מאמינים בתורת הסוד,המדברת על כח המשיכה בין האדם לבין הארועים הקורים לו בחייו,אז כל אחד מקבל מה שהוא מושך אליו.נכון,ההתבטאות אומללה,קשה,לא נעימה אבל בוודאי לא נגרם לדנה נזק באופן אישי או תדמיתי,זו היתה טעות נוראית ובוודאי שיש פה מקום לתביעה אבל יש גם די הרבה "שטחים אפורים" למעט כך שיורם זק,תדרך את דנה איך עדיף לסדר את המחשוף כדי לדבר לצופים.זה נשמע/נראה גרוע ובלשון המעטה.על טעויות משלמים ויורם זק קיבל ועוד יקבל שיעור קשה בתקשורת,דנה תוביל כנראה קמפיינים של "נשיות חזקה", ולדעתי תנצל את החשיפה עד תום,תכלס היא יצאה גדולה,אצילית כמו שנכנסה אבל, רק היום באמת הגיבה כמו שהיתה צריכה להגיב שאמרה "התבטאות אומללה",אבל זה בגלל שכנראה קיבלה ביקורת,הדרכה והכוונה ל-איך לדבר בתקשורת,מה נכון.

בבית האח הגדול,המרוויח העיקרי לדעתי מכל הפרשיה ההזויה הזו,הוא עמיר שכל הקולות של "מחנה דנה" יעברו כנראה אליו,כמובן עמיר לכשלעצמו גורר איתו התנהגויות ,התבטאויות ואמונות בעייתיות לכשלעצמן במיוחד ביחסים נשים-גברים,ואמר הרי "אני ערבי,מתנהג ומאמין שכך צריך,זה אני"..יש פה כמה בעיות אך עדיין הקהל צריך לבחור,לתמוך ולדנה היה ויש קהל תומך והקולות "האבודים" צריכים ללכת לאנשהו ובד"כ למקום הרייטינגי,יצביעו לעמיר כקונטרה,הוא הרי יהיה המועמד המוביל להדחה,שעד עכשיו נהנה מהמלחמות בין פרידה לדנה ונתן להן להילחם שלא כמו בהתחלה שעשה הרבה רעש,אחרי השיחה עם יגאל ופרידה ,עמיר נרגע מבחירה,הוא מגיע זורק כמה משפטים מסכסכים והולך ונותן לסיטואציה להתרחש,כך בינו לדנה,נופר,סיון,שהן יעשו את העבודה המלוכלכת,חכם,אבל רואים ה-כל.


,אז נכון יש גם את מירב בטיטו שמרוויחה מהפרשה כדמות נשית חזקה,אינטיליגנטית ודומיננטית שהדיירים מקשיבים לה,ואת פרידה שתמשיך עם המונולוגים שלה לחיים נכונים למרות ששוב ,רואים ה-כל..ולזכותה של פרידה ייאמר שהיא מהתחלה "התלבשה" על רם והצליחה לשחרר ממנו את מה שהיה חבוי בו בפנים,עמוק וכואב ועשתה את זה בצורה ישירה,אינטנסיבית,כפרויקט,ועטפה אותו באהבה ונתנה לו לדבר לבד ולהוציא וזזה הצידה מבלי לרדוף את הקרדיט והילה,הדיירת החדשה היא הפרויקט הבא שלה שגם אותה היא תחשוף,מה ששלה שלה,ופרידה אלופה כאשר זקוקים לה וצריכים אותה.


נופר כרגע גם בבעיה,כמה היא תוכל עוד לנצל את ג'קי? בידיעה שהוא חזק אצל הצופים וכדאי לה להחזיק אותו קרוב אליה.הרי תמיד יזכרו לה את זה שהיא "רכבה" על האהדה של ג'קי ולא הראתה איזשהו משהו מעניין,אחר או חושפני ומרגש על החיים שלה,למעט שירים וריקודים ועל זה שהאהבה מחכה לה בחוץ.
לי עוז ואלעד בינתיים שומרים על אחידות,והם שניהם אנשים ודיירים אמינים,גם משחקים את המשחק,אבל דבקים במערכות היחסים,שומרים על נורמות התנהגויות ג'נטלמניות,באופן יחסי כמובן והדיירים מבקשים ומחפשים את קרבתם ושנייהם בזכות זה,יכולים להגיע גבוה במשחק.

המשדר בערוץ 2 ביום רביעי יהיה כנראה מעניין במיוחד,אולי אפילו אחר וסוער,ראינו את הלחץ של ארז טל ואסי עזר שדנה יצאה ואיכשהו כמיטב מסורת הפקה משובחת, זה עבר בשלום,להם ולדנה.מי יהיה האח הגדול? התרגלנו כבר לקול המפורסם,או מי יעשה את שימי הדג,מי יכול לעשות את זה השבוע טוב יותר, או לפחות דומה? ממש מעניין..