יום שישי, 4 בפברואר 2011

האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים-2 הדחות מחר בשידור החי

אין בעונה הזו,אדם אחד בינתיים,כולל החדשים שאפשר לומר עליו,וואלה,זו דמות,מודל לחיקוי,דמות להערצה למעט אלעד שלמרות שגם לו יש את הפאקים והמינוסים שלו(שלא קשורים לגובה),כמו זה שהוא לא יכול להיות חבר של מי "שמאיים" עליו כל 2 דקות שהוא במצב לחץ "לתת לו אחת",מניח אותו ברצינות על ארון "ומאיים" על כולם לא להוריד אותו גם אם יצעק ויצרח עד שיתנצל,עמיר כמובן,ובכל זאת אלעד היחיד שלא רב עם אף אחד,אלעד בד"כ מתבונן בדברים לעומק או לפחות מנסה,אלעד בחור שתמיד כיף להיות לידו,איש שיחה ועניין והוא היחיד שאפשר להגיד עליו בינתיים גבר,דמות,אישיות חיובית.

לכל דייר בבית האח הגדול העונה יש מס' באגים רציניים ואין אחד שנטול פוזה,אחד!,כולם מדברים למצלמה ורק שיש למולם יריב חזק כדוגמת השיחה בין פרידה לסיון או יגאל-עמיר,ליהיא-נופר,פרידה-דנה,רק אז אנחנו רואים איך אנשים יכולים להתנהג "באמת" מה הפוטנציאל וזה קורה רק שהם מאוימים כמובן ע"י מישהו חזק מהם.

הכניסה של אייל גולן ובר רפאלי,הולכת להוציא מהדיירים קצת אמת החוצה,כלומר לא בדיוק..הכוונה שנראה מי באמת מנסה להחנף ומתאמץ מדי ומי עושה את התפקיד שיוטל עליו באופן טבעי.הרי אייל גולן ובר רפאלי כנראה יהיו חלק משמעותי במועמדים הבאים להדחה והם בטח יצטרכו לקחת חלק בהחלטה שתשפיע על הדיירים.נראה לו שאני יודע כבר מה יקרה ולמי..

הילה ועמיר מתקרבים קצת וגם עתי התחיל לפזול לכיוון,שוב אותם שניים ושוב אובייקט זהה ושוב לעמיר היתרון,כי באים אליו לא ההפך אבל מעניין כי הילה לא פריירית,היא הרבה דברים אבל לא פריירית.
תומר,אלעד,לי עוז וסיון בשיחה על פריד והסיגריות שבה כולם מסכימים שפרידה לא בסדר והיא אפשר לגשת אליה,לא ב 1 קמ"ש כמו שסיון אמרה או כמו שאמר תומר,היא ישר תאיץ לפול גז ומפרידה בפול גז לא יוצא כלום והיא נשארת בשלה כנראה בכל מצב,עקשנית.תומר מציע שהוא ידבר איתה וסיון מעודדת אותו לכך.

ג'קי,נופר,אלעד,לי עוז ותומר בכרכרה ואלעד אומר שרם וליאם (זוכרים?) היו יכולים לדבר 3 שעות,כולם צוחקים וג'קי אומר שרם היה מתאהב בליאם בטוח,ואלעד לא מבין איך היו מצליחים לתקשר ובטח היו נתקעים שעה רק במה קורה בגלל הקצב האיטי שלהם..בינתיים שוכבות במיטה הזוג פרידה ומירב,שמירב משתפת לגבי הזוגיות שלה,מחמיאה לבן זוגה אבל בין השורות אפשר להבין(אולי אני טועה) שהיא נכנסה כאשר הזוגיות שלה בסימני שאלה,וזו אחת הסיבות שנכנסה לחוויה הזו("יש לי בעל נהדר,הכי טוב בעולם והוא אוהב אותי,אחרת לא היה משחרר אותי") ,והיא מפחדת שלא יבינו אותה ולהישאר בלי אף אחד שיבין אותה.פרידה מעירה לה שמה שקורה שהיא עסוקה בלרצות אחרים ולא הולכת עם צו ליבה.מירב מתווכחת ולבסוף מסכימה איתה.

ג'קי שואל את הילה עם חסר לה אהבה ואם היא הלכה לפסיכיאטר,היא עונה שכן וג'קי משתף שגם הוא הלך לפסכיאטר ששיחק כדורגל.ג'קי נראה פתאום מהורהר,שקוע מתבונן בחלום של עצמו,הילה נהנת ומתרגשת ממנו ואז ג'קי אומר שתמיד ידע שיש בו משהו אבל..הוא שומר אותו לעצמו.
בכרכרה מירב יושבת בין דנה ופרידה ,מירב מדברת וכל אחת דנה או פרידה משתתפות בתורה,סיטואציה הזויה שבמציאות החיים הרגילה,כמעט אין סיכוי שתקרה,כי לא היו שם 3,רק שתיים.

ערב 2 ההדחות של הדיירים הותיקים והבית מתוח,מתרגש,סקרן וכולם מנסים לשמור אמנם על פאסון אבל יש מי שמשתף והאחרים "רוכבים" על הלחץ של החברים שלהם.
בשידור החי תהיה הפתעה,ערוץ 2 קשת ,חייבת ליות הדחה אחת מפתיעה  ודרמטית,יואב יהיה הצפוי,אלעד אולי?,דנה?,סיון גם צפוי במידה מסוימת,נופר הפתעה,הדחה של ליהיא לא תהיה מפתיעה,עתי? אולי..
העניין הוא שממש,ממש לכולם יש סיכוי כמעט שווה כי יש גם עניין של מחנות ומי הכי רוצים אבל מה עם החבר או החברה שלו?,לא פשוט אבל מרגע שגם הדיירים החדשים יהיו שווים,יוסרו הכפפות עד סוף המשחק,והדיירים החדשים היו רק במשימה אחת שהיתה די קלילה ונעימה.