יום שבת, 12 בפברואר 2011

דנה הודחה!! -האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

דנה רון היא המודחת התשיעית מבית אח הגדול !!!

לדעתי אני היחיד היום שדיבר ע"כ שלכולם סיכוי שווה להיות מודחים וגם לדנה,כאשר כולם היו משוכנעים שתומר יודח וזו אחת ההדחות הצפויות ביותר..נו באמת וההדחה שי יגאל היתה צפויה?,יורם? שהוא היה הנושא העיקרי עם התנ"כ ובין עתי לליהיא,מישהו חשב או דמיין שעתי יודח ולא ליהיא,שיקום!

זו אחת הדחות היפות,המעניינות והמספקות מאז תחילת תוכנית האח הגדול,עכשיו הבית באמת יתהפך,כולם יודעים שאין תעודת ביטוח ואף אחד לא חסין,אף אחד לא יודע לזהות מה טוב למצלמות ומה נכון,להיות "טוב" ונחמד לכולם?להיות במרכז העניינים   ,להשפיע,להביע או לשלוט? לכעוס ולצרוח? לעניין? אולי עדיף להיות זה הנחבא אל הכלים? אין נכון..השנה ובעונה הזו של האח הגדול אין הזדהות עדיין עם אחד מהדיירים,לכולם יש מגרעות בולטות מדי ויתרונות יחסיים לא מרשימים במיוחד אלא נחמדים לא יותר,למעט אלעד ששומר בעקביות על אופיו היחסית נוח והוא נעים ואיש שיחה לכל הדיירים בבית,מבלי לאבד את הראש יותר מדי,אבל יגידו שהוא גמד וזה לא פייר..שיגידו!.

עמיר קיבל "פצצה לפנים" כמו שאומרים כמו גם נופר שזיגזגה לכיוון דנה,וראו באופן בולט איך נופר בחיבוק לג'קי מסתכלת למצלמה ו"בונה" בכי,משחק בזמן שלדעתי ג'קי משתף איתה פעולה והיא כאילו בוכה לג'קי בזרועותיו שראו שהיא מחייכת.
לג'קי לא טוב שנופר משחקת איתו,למרות שהוא חושב שהם יגיעו יחד לגמר.אני מאמין למה שפרידה אמרה שבחוץ,נופר לא תראה את ג'קי ממטר..וחבל המשחק יעלה לה ב"ביוקר" ואני רק מקווה שג'קי לךא ייפגע מזה למרות שהוא חייב לקבל שיעור בגבריות או איך לדעת להתנהג נכון עם בחורות,בחור טוב המז'יק.

למה לא חגגו לפרידה יום הולדת ולאחרים כמו דנה כן חגגו ועם הרבה רעש ואוירה??לפרידה הקדישו רק שיר,לא יפה,למרות שבצניעותה,את זה אפשר להגיד בביטחון  מוחלט היא לא התלוננה וקיבלה את זה יפה ואני בטוח שאחרים היו מנצלים את הבמה להתבכיין,מה ששלה שלה.

תומר נשאר? דייר חדש נשאר ודנה רון,שהיתה זו שבלעדיה,הבית היה שקט הודחה.מבחינת דנה זו השפלה.דנה עשתה טעות שקיבלה את התנצלות כמות שהיא ולא אמרה דבר בעניין ולדעתי עוד נשמע את ארגוני הנשים.זו הקוראת ונושאת איזשהו דגל של נשיות חזקה ועוצמתית לא היתה צריכה להישאר אדישה לפדיחה של האח.נכון קורה,אבל על דברים פחות קשים שהדיירים עשו,האח העניש,לפחות דנה היתה אומרת משהו ולדעתי היא תצטער עם עצמה ע"כ ובכל מקרה דנה יצאה אצילית מהבית,למראית עין כמובן,ציץ קדימה,טוסיק אחורה ונוכחות בימתית של טווס,אבל ראו עד כמה היא כעוסה ופגועה מהקהל שלא בחר בה,העדיף דייר חדש וכמובן הכי פוגע הוא לצאת לפני אויבת הכי שנואה שלה ,פרידה.


פרק חזק מעניין והשיא בהדחה של דנה פשוט עשה לי את זה וסיפק את הסחורה,ייאמר לזכותה של דנה שהבית כבר לא יהיה אותו הדבר,וביננו,טוב שכך.

האח הגדול 3 - שאפו להפקה!! - ממשיכים
שבוע מבורך לכולם.
bigbrothershow