יום חמישי, 17 בפברואר 2011

האח הגדול 3 לצפיה ישירה בעדכונים -רם,פרידה,לי עוז,אלעד,ג'קי,הילה,ליהיא,עמיר,נופר

רם וג'קי מדברים בחדר האוכל.רם אומר כי הוא מאוד התרגש בכניסה לבית וחושש שייכנס לסטרס ואולי יתרגש מאוד לכשייצא מהבית. בקונכייה, פרידה והילה שקרובות מאוד אחת לשניה, משוחחות, הילה משתפת, שקשה לה להתקרב לדיירים האחרים, וגם כי היא לא יכולה להשתחרר ולהרגיש טבעית או לבכות ליד הדיירים האחרים. ליהיא מגיעה ומצטרפת, פרידה אומרת לה,לליהיא,שהשיער שלה מאוד יפה היום והשלוש מדברות על מרב..כן,3 נשים,קונכיה אחת שידעה כבר כמה שלישיות..כמו סיון,דנה,ליאם,זוכרים??כבר שכחנו..

 ליהיא חושבת שמרב רכלנית, למרות שהדגישה בהתחלה כי היא לא אוהבת לרכל. הן אומרות כי מרב לוקחת בכוונה הרבה סיגריות ומחלקת את הסיגריות בעת צרה ופרידה טוענת שזה קונה דיירים,בעצם כמו שוחד. נושא השיחה עובר לרם, פרידה מספרת כי לעיתים היא אומרת לרם שהיא לא יכולה להקשיב לו אך עושה זאת בנועם ולכן הוא מבין. הילה מסכימה איתה ואומרת שרם מעריך את הכנות שלה.

 ליהיא אומרת שהיא תחכה עד שבת,לראות מה קורה ומי יהיה המודח, ואם הוא לא ייצא היא תדבר איתו לגבי זה שהוא לוחץ וחוזר על דבריו. פרידה בטוחה שרם ישאר מכיוון שהקהילה ההומוסקסואלית היא קהילה גדולה ויש דיירים שצריכים לצאת לפני רם ואומרת שלעמיר אין מה להציע. הילה שואלת אותה בצורה חכמה למי לדעתה יש מה להציע?! פרידה בטוחה, שללי עוז כי הוא נותן מעצמו ולאלעד אך היא לא כ"כ אוהבת שהוא מנצל את המוגבלות שלו. היא טוענת שהוא בד"כ, דורש לקבל את מה שהוא רוצה ולא אומר תודה. פרידה מוסיפה שהוא לא מכבד, מדבר לא יפה, ואדם צריך לקבל בזכות ולא בחסד..

בין דיירים המועמדים להדחה,ולבין אלו שלא קיים מתח אדיר,שאם יש מ שמשגע את המועמדים הוותיקים,נופר ועמיר הוא - איך פרידה לא מועמדת כלל, בזמן שחמישה דיירים מועמדים?? מהחדשים בעצם רק מירב לא מועמדת להדחה,למרות שהיא די מסומנת ע"י הדיירים כמועמדת להדחה בפעם הבאה.היא איום ממשי על מעמדה של פרידה למרות שהיא עושה זאת מבלי להתעצבן ולקלל,מירב קיבלה ולקחה את המנהיגות והמושכות בבית,אבל זו רק למראית עין,כמו שאמרתי וכתבתי בזמן שכל העולם,ובתוכניות כמו "שלום האח הגדול" דיברו ע"כ שהבית נשלט ע"י 2 נשים(פרידה דנה) ואמרתי שהמבוגרים/ות משחקים לידיים של הצעירים,שנותנים להן לריב ולשחק במאבקי כח ותוך כדי שימת הלב אליהן,הם הצעירים מתקדמים במשחק קדימה,בכל מקרה מי שייקח את המקום הראשון הוא בכל מקרה אחד הח'ברה הצעירים,ואין סיכוי,שפרידה או מירב יזכו במיליון.

העונה הזו חזק חזק קדימה,ועדיין אין לי פייבוריט בולט או מישהו באמת ראוי,אולי לי עוז שבהתחלה ניסה והתאמץ מדי להצחיק קצת נרגע והתמתן ונהיה נעים,ודווקא הוא שנתפס כמגניב השטותניק,סטלה וכו', הוא זה שיש לו מעמד חזק מאוד בבית,והוא שולט בעניינים מאוד יפה ובצורה מאוד בוגרת ומשחק את המשחק בשפיות ובאחריות אישית ודאגה אמיתית לחברים הקרובים שלו,אלעד וג'קי.
לי עוז גם לא מתבייש לחשוף,לגלות,ללמוד,לבכות ואם באמת לחשוב על פייבוריט ראוי יותר מאחרים אז באמת אולי אני אפרגן ללי עוז עד הסוף אם הוא ימשיך ככה,כמו גבר-אמיתי,טבעי,לא מתבייש לחשוף חולשות,וחבר טוב ונאמן.