יום ראשון, 6 בפברואר 2011

מלון הכוכבים -בר רפאלי,אסי עזר ,פותנה והיום אורחים נוספים מגיעים-האח גדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

אלעד אתמול פסל במשימה בידיעה מה שעורר כעס מצד מס' דיירים,כמו עמיר,הילה,מירב,ובכל מקרה אלעד ראה מחצית אחת מאוד טובה של הפועל ומחצית שנייה חשוכה ותוצאה המוצדקת והמאכזבת מבחינתו ומחינת הפועל ת"א 1:1, תיקו.הוא ופותנה ישבו בדיכאון זמן רב לאחר שהמשחק נגמר..אבל אח"כ חזרו לעצמם.

פרידה יושבת על ליהיא בקבלה ושואלת את ליהיא על היחסים עם עתי.
ליהיא משיבה שהיא לא מצטער על כלום והכל היה באהבה,בהדדיות,חום וכיף רק שאם היתה לה אפשרות לחזור בזמן,היתה דואגת קודם כל להבהיר שהקשר בינה לבין אבירם הסתיים באופן סופי ומפרקת את האירוסין באופן ברור ומכובד במידת האפשר.יפה...


כוכבים ממשיכים לזרום לבית ואתמול כיבדה אותנו בר רפאלי פצצת היופי הטבעי ההורס הזה,שמה שיפה אצלה במיוחד הוא לא פחות ,האופי,היא נכנסה ללא גינוני כוכבות מיוחדים,בפשטות וצניעות,לא סינג'רה את הדיירים ועשתה "רעש" מיוחד כמו פותנה למשל, שדאגה להראות שהיא "כוכבת", ומצא את ההבדלים עם כל הכבוד לכולם, וגם בתור אוהד הפועל.השיחה עם אסי עזר ורם פרייס סיטון,שיחת הרגעה נכונה שנתנה לרם מוטיבציה וביטחון .


היום ימשיכו לזרום כוכבים למלון ובקבלה הילה,מירב וליהיא ממתינות שהמאבטח הקשוח אלעד עוד רגע מרביץ למישהו,יאללה הפועל,תנו לנו בכוכבים ..(: