יום ראשון, 13 בפברואר 2011

עמיר בלחץ ,סיון ,ליהיא ופרידה "פותחות" - האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

ליהיא,פרידה,הילה ואפילו סיון ניהלו אתמול שיחה כנה וגלויה,"קלפים פתוחים" ופרידה חוזרת למעמד שהיה לה בתחילת התוכנית,כדמות האימאית-סמכותית,ראשית ומכוונת,אבל אנחנו יודעים כמה היחסים בבית שבירים ונפיצים והכל יכול להשתנות,בנתיים העזיבה-ההדחה של דנה גרמה להרבה שינויים,חלק קיבלו ביטחון כמו ליהיא,לי עוז,פרידה כמובן,ותומר שעדיין לא מאמין שנשאר.

שאר הדיירים בלחץ נוראי,כמו עמיר שכאילו יוזם שיחות עם סיון ומסתובב סביבה כמו תרנגול,אומר לה שפרידה צודקת רק בדבר אחד ,שאין לה עמוד שדרה ומשם מתפתחת ביניהם שיחה וויכוחים שבעצם עמיר רוצה לומר לנו הצופים: ביני לבין סיון תשאירו אותי,לה אין עמוד שדרה ואני סחבתי אותה על הגב שלי,בזכותי היא כאן.
עמיר יודע גם שאם הוא וסיון ימשיכו להיות "זוג",אחד מהם יודח בקרוב ועדיף שזו תהיה סיון מבחינתו ולדעתו,למרות שאני בטוח שעמיר יכין את פרצוף הסרט טורקי/ערבי/הודי כמו בהדחה של שירן ורינת,תהיו בטוחים.

סיון ונופר גם בלחץ,הן ממש התחבאו שתיהן מאחורי דנה,כולל נופר שרק ניצלה זאת לעשות רעש ועוד רעש,ומיד לרוץ להתחבא או לבכות לג'קי ..ובקיצור,הבית כרגע נעים ורגוע יותר ועוד מעט יתחילו מאבקי השליטה אחרים,אולי בין הצעירים למבוגרים או בין מירב לפרידה,בין תומר ורם יש יחסי "אהבה" ,עמיר וסיון מתרחקים,פרידה והילה מתקרבות וכל האפשרויות פתוחות מחדש,כמו קלף השוטה בקלפי הטארו..

שתבחרו באפשרויות הנכונות,
יום מצוין.