יום שני, 7 בפברואר 2011

אייל גולן יצא מבית האח עם "מי שמאמין לא מפחד" והאח הגדול השמיע את:"אם יש גן עדן " וריגש את הדיירים -האח הגדול 3 לצפיה בכל העדכונים

היום התארחו ב"מלון הכוכבים" בבית האח הגדול, ג'ודי ניר מוזס,רני רהב והאחרון חביב היה אייל גולן.
לכשאייל גולן יצא, הוא הוא הקדיש לדיירים את "מי שמאמין לא מפחד" ולפני כן כאשר האח הגדול השמיע את "אם יש גן עדן", גרם לרב הדיירים לדמוע ומה תגידו??
האח הגדול השמיע לדיירים את "אם יש גן עדן" ומה תגידו?? מזרח תיכון חדש..,הדיירים התחבקו יחד,שרו יחד,ליהיא ונופר מתחבקות ובוכות,כן קראתן טוב..זו שקראה להיא, וההיא שצעקה חזרה,ליהיא ונופר עומדות מחובקות,שרות ובוכות,בו בזמן שפרידה ומירב, מתחבקות ובוכות גם הן בכרכרה.


מירב אומרת לפרידה שהיא אוהבת אותה,פרידה עונה שהיא יודעת ואוהבת אותה בחזרה.
לי עוז שהשיר שבר אותו ועורר בו געגוע לאימו שנפטרה,נכנס לאמבטיה ובכה ובכה,אייל גולן נכנס אחריו לעודד אותו,לתמוך בו ואומר לו שהוא מבין ומרגיש אותו ושאימא שלו מסכלת עליו גאה מלמעלה.גם אלעד מצטרף לאמבטיה לעודד את לי עוז.
אייל גולן מבקש מהאח את השיר החדש שלו,הדיירים מתאוששים מתחושות הגעגוע ומתחילים לרקוד ולשיר כולם יחד.

לפני שאייל גולן יוצא הוא מבקש לאסוף את הדיירים כולם בסלון, ומקדיש לכולם את "מי שמאמין לו מפחד",נפרד מהדיירים ועוזב את בית המלון.


אין ספק, שמבין הכוכבים שנכנסו, עם מוזיקה אין להתחרות, ואייל הזמר הכי פופלרי בארץ,הצליח לפרק את הקשוחים שבדיירים,מה שכן, הדיירים שתו, והם שכחו שהתפקיד שלהם במלון הוא לשרת את אורחים ולדאוג לכל דבר שירצו,אז נכון שהכוכבים לא באו עם מניירות ופוזות אבל עדיין..הדיירים הסתחבקו מדי,קשקשו מדי, וחלקם "חפרו יותר מדי" כמו עמיר, וגם לי עוז, ששתית אלכולהול לוקחת אותו לכל מיני מקומות בקלות,הדיירים בטח לא התנהגו כמו נותני שרות,אלא לפרקים קצרים או  ב"every body salsa" שכולם רוקדים ואין ברור מאשר,מי הכוכב האמיתי בבית האח הגדול,גם מבחינת רב הדיירים וגם מבחינת הכוכבים וזה אלעד הקטן-גדול.   
   השיר המקורי - every body salsa