יום שישי, 4 בפברואר 2011

האח הגדול 3 לצפיה ישירה בעדכונים הכי חמים -רק לי עוז חסין -חוץ ממנו, כולם מועמדים להדחה

פרידה,דנה,ליהיא,נופר,ג'קי,אלעד,עתי,עמיר,ליהיא,סיון ויואב 

כולם מועמדים להדחה,על מי הייתם מוותרים? מי יחסר לכם בבית?

פרידה ודנה כמעט ודאיות להישאר,גם ג'קי,עמיר ואלעד וכנראה גם נופר, יישארו .המאבק הוא בין ליהיא,עתי,סיון ויואב אלא אם כן תהיה הפתעה ואחד מאלו הכמעט- "ודאיים" יודח או תודח.

לדעתי מי שבאמת מיצה את עצמו הוא יואב,כשרוני,חביב וחוץ משירים יפים היו לו כמה הזדמנויות להתרומם,לקחת חלק להשפיע אבל נאדה!,כלום,נגרר,מושפע,נשלט,חורג לפעמים בעומק החפירות ומרחם על עצמו כבדרך חיים ולעיתים עצוב לראות..נכון יש גם נטיה לאמפתיות אליו,הוא רוצה ומשתדל לפעמים מגיע לו אבל,די,ראבק! להתבגר ומהר! .
ליואב יש עבודה אינטנסיבית ברשת וקהל חזק מאחוריו אבל לדעתי לא קל לשלוט על שולחי  המסמסים ויש ליואב סיכוי טוב לעוף מחר וזה בסדר.יואב באמת בחור נחמד אבל הוא אולי היחיד שבאמת לא יקרה כלום אם יילך בשבת,נהפוך הוא-יואב שימש ככותל לסיון, וגם עם דיירים אחרים, תמיד דאג להיות שם,לתמוך ולעודד ואם יואב יודח,החיים בבית יהיו אינטנסיביים יותר והדחה שלו תעורר פחד ויערער את הבטחון אצל הדיירים המשתדלים להראות "טוב" מול המצלמה,יואב הוא איש טוב,מה זה אומר? מה שקרה אחרי ההדחה של סיון דרור,גם היא היתה בסדר ומה שקרה לאחרי היה שעמיר יתחרפן,אמר,החליט,ועשה ,התחיל להשתלט,לצעוק וכאילו להיות "טבעי".

גם הדחה של סיון לא תהיה הפתעה,כי אמנם סיון היתה פעילה יותר מיואב בבית ובכל המובנים,אבל גם היא די מיצתה את עצמה,סיון כן לקוחת יוזמה אבל היא יותר נגררת,נתמכת ונשענת .הדחה של סיון תהיה מעניינת כי תערער לדנה את הביטחון סופית ובעצם תגרום לכך שכל מי שהיה קרוב לדנה,הודח כלומר דנה היא המדיחה הסדרתית! אסור להתקרב! גם עמיר ייתקל בבעיה וייכנס ללחץ ועכשיו אין את ליאם,אבל יש את הילה,נופר ואיך הוא ייראה אם רגע לפני אמר שהוא אוהב ועכשיו הוא עם מישהי אחרת,בכל מקרה עמיר יהיה חייב מישהי לידו! כך הוא בונה את הביטחון,חייב משענת נוחה ורצוי כוסית וזה מה יש.

אלעד המקסים,אוהד הפועל,מועמד חזק לזכיה גם הוא,אם מעריציו יהיו שאננים יכול להיות מודח מחר ואני מקווה שלא.
ג'קי ימשיך הלאה ויעבור את ההדחה בשלום,הבעיה שעם עצמו הוא לא חי בשלום ויאללה שישתחרר כבר מנופר-גונדי,מאזוכיסט וכמה הזהרתי..ג'קי חייב להתאפס כי הוא נעלם וזה לא טוב,מתגעגעים! 


לנופר יש צבא מעריצים ומעריצות חזק מאוד ועדיף שהיא תישאר פשוט לטובת הטמפרמנט,חוץ מזה,נופר לא מספקת "חוכמה" או משהו שאפשר להסתכל ולומר וואלה,מעניין,מסקרן אבל היא עושה "הרבה" רעש אומנם ובד"כ על כלום ובכל זאת יש  בה משהו שחשוב שיהיה בתוכנית, לטובת האחרים,בינתיים.       

ליהיא,כמה כתבו, ליכלכו,כל צדיקי וחסידי אומות העולם? מה הבעיה שלכם? שליהיא בגדה? היא לא! ואם כן זה מה שבחרה ועמדה מאחורי כל מילה שאמרה בת.ז ובפרומו לפני התוכנית. עשתה סקס? וואלה? וואוו,אתם לא! התאהבה? ממש כופרת!..
לסיכום ליהיא תחסר לי כי קודם כל למנטליות ולאמריקאיות קשה יותר מה"ישראלים" ולכן סחתיין שהגיעה לשלב הזה,כי המבטא לא לטובתה,זה אחר ושונה ולצופים יש בעיה עם זה וכנראה שיש לה את זה בזכות.חוץ מזה ליהיא יוזמת,פעילה בבית,מדברת,אומרת מה שחושבת ובשבועות האחרונים מבודדת וזה קשה כפליים וכן יש לה סיכוי טוב להיות מודחת אבל הייתי מאוד רוצה להמשיך לראות את ליהיא.היא בסדר.


עתי חייב לליהיא את המעמד שהוא נמצא בו,כי לפני כן,לא שמעו אותו ובקושי ראו אותו,עכשיו הואט פעיל,מדבר,פקטור וכל זאת בזכות ליהיא .זו עובדה וגם עתי חשוב שימשיך בתוכנית,בינתיים.
דנה מבחינתי יכולה להיות מודחת כי היא מייצגת הפוך ממה שהיא אומרת שרוצה לייצג.היא לא הישראליות היפה,היא אינטרסנטית רגישה ופגועה מהשכונה,ושקצת לוחצים לה היא חוזרת לשם,מתחילה לדבר עם הידיים צועקת,מקללת אבל בעיקר כאדם רואים שהיא מנותקת מהישראל,מהאדם לחברו,מהביחד וחיה על בסיס השוואות,כמה יש לזה ולהיא? ולמי הציצי יותר גדול והתחת יותר קטן?!!..ההתעסקות האובססיבית בחיצוניות,והתלות במסכות,לי לא עושה טוב,נכון יש לה כמה "מעריצים",הפוסל תמיד במומו פוסל,ותמיד חייבים קונטרה.דנה פשוט חושבת שכולם טפשים לידה שבעצם...ולכן ישר קלטה את מירב,חוששת ממנה וכמו שאומרים אם את לא יכולה להתמודד מולם-תצטרף אליהם..והיא לא יכולה להתמודד מול מירב,רואים כמה היא מקנא לה כבר לאהבה שקיבלה מהכניסה וכן היא פשוט אדם מעניין,סוף סוף.

היום עברתי במסעדה של פרידה..על פרידה אפשר לומר הרבה,הרבה דברים לטוב ולרע ובכל מקרה,פרידה חייבת וכמובן תישאר בשבת.


שבת לשלום