יום רביעי, 23 בפברואר 2011

הילה,מירב ונופר הן המועמדות להדחה -האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

שוב העונה מועמדות נשית בלבד להדחה בשבת שמירב,נופר וילה הן המועמדות להדחה בשבת וכמובן שהמודחת ה -11 מבית האח הגדול תהיה הילה או מירב שאני חייב להודות  שמירב חיונית ודומיננטית יותר מהילה,אבל משהו בכאב ובסגירות שלה למרות שהנוכחות או הטונציה שלה די מרגיזה לפעמים,גורם לי לרצות שהיא תישאר כי מירב פוליטיקלי קורקט,פופוליסטית ומנסה להיות "טובה" לכולם ובסה"כ את רב האג'נדות שלה היא ירתה בצרורות וקל מאוד לייצג את ההמון,את הסוציואקונומי הנמוך,העם,הרי זה לפנות לקהל גדול יותר ,והיא הבטיטו עדיין גרה ברעננה ולא בשדרות,עפולה או בית שאן.

אני בעד עזרה ותמיכה בחלשים אבל בעשייה אמיתית ולא בעשיית קריירה מזה,ולשם כך יש מספיק עסקים ועסקנים העושים מיליארדים מניצול ושיווק מוצרים למי שאין,מירב אינטילגנטית חכמה וכשרונית וכנראה צפויה לה קפיצת מדרגה בקריירה בעקבות הכניסה לאח הגדול וכמי שרצתה להגיע להכרה ולפרסום היא השיגה את שרצתה ואני בטוח שהיא רוצה יותר אבל למעשה היא עשתה כבר את שלה.מירב כאדם הוא אנטי ממסדי ועדיין מכבד את המסגרת ומתנהל בא היטב,לדעתי היא אימא נהדרת ודמות חינוכית מצויינת,וכמו שהעבירה את שיעורי התנ"כ,הוראה היא לדעתי מקצוע אידיאולוגי לא פחות ובטח ערכי יותר מעיתונאות ובמיוחד עיתונאות של היום,המנוהלת ע"י בעלי ההון,המתקשה בחופש הדיבור וחשופה יותר מתמיד לתביעות והתעסקות עם גופים חזקים,ולכן ההשפעה מגיע מהילדים שלנו,מהשורש.

הילה בסיכון גבוה להדחה וטוב תעשה אם תשחרר קצת ,תיפתח ותראה ותגרום לצופים ,תחושה כי כדאי להשאיר אותה ואין לי ספק שמירב חשובה בבית ותכלס,הייתי משחרר מבין ה -3 את נופר, אבל נופר, חזקה בחוץ וכנראה לא תודח, למרות שהיא שחקנית ולעצמה ולא רואה אף אחד ממטר,אפילו פחות ממטר,אבל מה עוד אפשר לראות מהופר מה לא ראינו?עוד שירים בזמן שהיא בטוחה שהיא מינימום שאקירה והיא לא,עוד צעקות? שמענו ויש מספיק מי שיודע לצעוק בבית,לא שמענו תוכן מנופר למרות "שאוהב האדם " מנחם "הוקינג" בן חושב שלעתים היא דקת אבחנה ומשוכנע שהיא אדם מקסים.מר מנחם,לכולם יש פלוסים ומינוסים,נופר בחורה מפונקת או ילדה מפונקת שרגילה להשיג דברים בצעקות ובכי ומקבלת אותם כי לקרובים שלה כנראה אין כח לאנרגיות האלו וכך זה נהפך להרגל,והרגל מגונה.

בין נופר לעמיר יש התקרבות שלא תיראה בעין יפה לא לסיון,ובטח לא לג'קי וצפויה התחממות בין הנפשות האוהבות הפועלות.

* מה שאהבתי בשידור הערב, חוץ מזה שהתעצבנתי שלא הראו לנו המון,אבל המון דברים, כמו רק 10% מהריב "בכלא", שפרידה יצאה בו צודקת ודיברה מהלב ולעניין ולי עוז על תקן המתווך דניס רוס,הצדיק את פרידה, ובין השאר אמר שהוא לא סבל את דנה ועדיין לטובת האימאות היה מוותר כדי לראות הילדים שלהם,יפה.

אהבתי או נכון יותר לומר התרשמתי,כאשר המפקד הגדול, הורה לאסירים לדבר לסוהרים ולשכנע אותם שמגיע להם להשתחרר,מבלי שיגלו את האמת שהם רוצים להישאר בכלא,כולם זרקו רעיונות ותיאמו העמדות ופרידה היחידה שלא דיברה,חשבה עם עצמה והיחידה שבעצם לא הלכה עם העדר באופן הכי חכם שגם מוציא אותה טוב למול הסוהרים בזה שהיא לא מתבכיינת וגם טוב טקטי כדי שתוכל להישאר בכלא,על פרידה אפשר להגיד הרבה דברים לא טובים אבל ללא ספק יש לה אישיות חזקה,יציבה וןעקבית אפשר לאהוב אותה אפשר לשנוא אותה זו היא ולא איזו דמות שמשתנה מסצנה לסצנה בהתאם לתפאורה או האנשים שלידה כמו רבים אחרים בבית או בנו כחברה.

הילה או מירב?? אולי נופר ? הכל תלוי בהפקה, ולמי יתנו זמן מסך אמפתי בשידורי ערוץ 2 בשישי בערב ובמשדר ההדחה בשבת והתחושה שלי שירצו להשאיר את נופר ומירב בבית ודווקא מירב היא זו שתודח לא הילה,אבל הכל פתוח למרות שכולם בטוחים, שהילה תודח.

הדחה נשית ולא פעם ראשונה,מה זה אומר לגבי הגברים בבית?? אומר הרבה,לא פקטורים ומאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה מוצלחת הרבה יותר..

מי תהיה המודחת ה - 11 מבית האח הגדול בשבת??