יום שישי, 11 בפברואר 2011

נופר או תומר??,דנה או פרידה ?מי יהיה המודח ה -9 מבית האח הגדול ?

נופר "גונדי-קריז" התעצבנה כשגילתה שפרידה תקבל 80 סיגריות ודורשת שוויון, תומר שממשיך את "המלחמה" עם רם וישלם עליה ביוקר, טוען שיש לוותר על ביצי החופש אך רם מתעצבן ודורש להשאירם.

 מאוחר יותר, דנה שעושה הרבה בכבוד בלית ברירה למירב, החכמה והמוכשרת ממנה אבל פופוליסטית במידה זהה ,(רק פחות כפייתית ועושה זאת בחן מסוים), סיפרה למרב כי היא מחבבת אותה מאוד אך מטריד אותה שהיא אומרת לכולם שהיא מבינה אותם אבל לא לוקחת צד און במילים אחרות, דיבוב לדנה:אני יודעת שאת חזקה ואטרקטיבית וגם מבוגרת ממני וגם יש לך חמישה ילדים,וגם נראית מצוין וכן את כנראה גם מעניינת יותר ולא מתבכיינת על הגיל כל 2 דקות ואת סחבקית עם הצעירים שתופסים ממך,בעיה!!! אז מה אני יעשה איתך מירב?? אה אוקי נאמר למצלמה במסווה של שגרירת רצון טוב שאדם צריך שיהיה לו עמוד שדרה ויש לנקוט עמדה.דנה "מבריקה" ועכשיו מפעילה את נשק יום הדין :פרידה!!,קבלו ..אז היא אומרת למירב: שהיא לא מבינה כיצד יש לה סימפטיה לפרידה מאחר ולטענתה של דנה, יש בפרידה הרבה יותר רע מאשר טוב,וזה מפיה של "חסידת אומות העולם",חסידה??בקושי ברווז.

מחר הדחה תשיעית במספר,נכון? .

ערוץ 2 - קשת - 21:00-משדר הדחה! 

נופר,דנה פרידה או תומר??


אז כמובן שההיגיון וכל הסיכויים הם, שתומר ,שעשה כל טעות אפשרית מהכניסה שלו לבית האח הגדול, הוא יהיה המודח ביום שבת הקרוב וכל אפשרות של מי שהוא אחר ניראת לא מציאותית. 

את זה אמרו גם בהדחה של עתי..ובכל מקרה ליהיא משמעותית ובולטת מעתי,חזקה מעתי,אפילו בלי לדבר ,יש לה נוכחות ובלעדי ליהיא עתי לא היה קיים.האם יכולה להיות הפתעה ? כן,בטח.יכולה.אבל רק אם ההפקה תחליט ותשחק 
שוב בתאטרון האח הגדול ,נופר יכולה להיות מודחת כמו גם פרידה או דנה,אבל שוב הכל תלוי בהפקה ותכלס, לכל אחד יש תחליף,תומר יכול להיות חיוני בבית,כקונטרה גברית כלשהי לעמיר ואדם מעורב ודעתן,ויכול להיות שאם נופר תהיה המודחת יהיה מעניין יותר כי המאבקים יהיו חדים מהותיים ובעלי משמעות ולא רק ע"ב :"לקחו לי,שתו לי,עישנו לי" וכו'..

מירב יכולה בקלות להחליף את דנה כשחקנית,מה שיקשה על פרידה הרבה יותר,כי מירב מביאה איתה עומק,משמעות ויכולת וצורך להיות ה- "מבדרת" הראשית אם בשיעורי תורה או בשיחות פוליטיות ,רכילות עיתונאית,מירב קשובה לדיירים המשתפים אותה וכו' אבל אל לטעות,כולם העונה משחקים טוב את המשחק ומבינים ומזהים מיד כל "איום" .מירב מוכנה לירות לכל הכיוונים,ובתנאי ובמטרה, שמישהו יגלה אותה ,יכיר בה ולהצליח ובינתיים מירב עושה זאת לא רע.


מי יהיה המודח התשיעי מבית האח הגדול ??

בר רפאלי ,אורחת הכבוד המקסימה במשימת מלון הכוכבים ..
שתהיה לכולכם שבת יפה..