יום רביעי, 16 בפברואר 2011

המועמדים להדחה בשבת - רם,תומר ,הילה,נופר ועמיר

למעט רם,הימרתי נכון על כולם, וכמו שחשבתי פרידה ולשם שינוי ,לא נמצאת ברשימת המועמדים להדחה, וזו להערכתי כנגד "התוכניות" של ההפקה, שנדמה שאחרי ההתבטאות הבעייתית שלה,על המחבלים, ולדעתי,פרידה בעצמה לא מודעת ולא הבינה מה היא אמרה וכמה זה חמור,די "סימנה" אותה כי זה יעורר הרבה מאוד תגובות "בעייתיות" ומוצדקות של גורמים נפגעים ורלוונטיים.

המועמדים להדחה הם : רם,תומר,הילה,עמיר ונופר.

עד יום שבת יש לנו זמן ובכל מקרה הסיכוי הגבוה לעזוב את הבית הוא של אחד החדשים,למרות שכמו שהבנו,לאף אחד אין תעודת ביטוח או חסינות והכל יכול לקרות וכל אחד יכול להיות מודח.

לגבי השידור הערב,תוכנית נחמדה ובעיקר מצחיקה כמו היציאה של אלעד לליהיא:"שתקי יא שמנמנה עם סנטר כפול.." ובצחוק כמובן אחרי שליהיא צעקה על אלעד בצדק שהוא אכל תות שאסור היה כמובן.בכלל היו כמה קטעים קורעים ובכל מקרה הארועים המשמעותיים היו סוף סוף לראות את ג'קי חוזר לעצמו,אמנם "חצי קלאץ" אבל עומד מול עמיר ונותן לו "בראש" אחרי שזה העיר לו ללי עוז ופרידה שהם גמרו את המיים במקלחות,לג'קי זה נמאס והיה תענוג לראות את ג'קי עומד ומדבר כמו גבר.כמו שצריך.בוקר טוב יא מז'יק..

תומר ורם שנייהם מועמדים להדחה ולמרות, שרם שמע לעצת פרידה,שאמרה לו יפה ונכון,שהוא לוחץ מדי,כפייתי לאחרים ושיילמד לרסן את זה ולפרגן,בינו לבין תומר יש חתול שחור,ותומר אמר לו גם בהדחה שניצל ממנה שעל אפו וחמתו,הוא יישאר בבית ואכן נשאר, ורם אמר לו שהוא מסיר בפניו את הכובע.בין השניים יש יריבות עם הרבה אגו ועד יום שבת יעופו ניצוצות,גם בגרמנית.

הצעקות של נופר שכולם צבועים,והשנאה לפרידה יצרו תוצאה הפוכה,נופר מועמדת ודי כרגיל,ןפרידה מוגנת מהדחה לפחות עוד שבוע.פרידה הגזימה שקראה לחיבור של נופר לדנה,ציר הרשע,אבל בדבר אחד פרידה צודקת והוא שנופר אגואיסטית ולעצמה,ומתחברת לג'קי כי היא יודעת שוא חזק ומנצלת את האהבה שלו אליה,אבל ג'קי אשם בזה לא פחות.ג'קי ילד גדול וביחסים עם נופר הוא נראה כ"גבר" לא טוב,נופר מתעללת בו,מתייחסת כמו שפרידה אומרת בזלזול ויודעת שכדאי לה להיות בסדר עם ג'קי ו"לרכוב על גבו" לשלבים הגבוהים,רק שזה עלול להיות גם על חשבונו ומעמדו של ג'קי בבית.

בגלל נופר, ג'קי מנותק מהחברים שלו בבית,לי עוז ואלעד עשו לו שיחת ניעור אבל ג'קי מאוהב,אפילו עד כדי כך,שכאשר הוא שמע שנופר סיפרה על החלום שלה לתומר,הוא האשים באופן "טבעי" את תומר,הרי מה זה משנה איך תומר הגיב או אם הוא שומר על קודים חבריים,נופר מספרת ורוצה לספר, לכל מי שמוכן לשמוע שהיא חולמת או מאוהבת במישהו אחר, שמחכה לה בחוץ,והיא עקבית וסיפרה זאת כמה פעמים,זה אמור לפגוע ולהעליב את ג'קי! עצם זה שנופר משתפת ומספרת לאחרים ומשפילה אותו כשהיא יודעת שהוא מאוהב בה,על זה ג'קי צריך וחייב היה להגיב ולכעוס על נופר אבל הוא לא מסוגל.. 

היומיים הבאים היו מעניינים במיוחד,הדיירים החדשים יהיו חייבים להוכיח לנו שהם ראויים וכדאי להשאיר אותם בבית,כשהוותיקים ירצו לעזור לאלו שהם יתחברו אליהם כמו פרידה שתרצה לשמור על הילה,ועמיר בכאילו ירצה לשמור על עצמו אבל ישדר מסרים שהוא תומך גם בתומר,ג'קי ימשיך בפרומואים לנופר ולגבי רם,לדעתי,הדיירים הבית,וגם אנחנו די מיצינו,הוא עשה את שלו "חשף ונחשף",שחרר ורק על זה היה שווה לו להגיע לתוכנית,והוא ניצל את הבמה עד תום.

מי יהיה המודח העשירי מבית האח הגדול בשבת??