יום שישי, 18 בפברואר 2011

הפתעה לשבת - האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

האח הגדול פונה לדיירים ומכריז כי בזכות ההצלחה שלהם במשימת התקציב הם זכו לא רק בתקציב מותרות אלא גם בהפתעה מיוחדת מתנת האח הגדול - ערב אלכוהול, מוזיקה והמון משחקי חברה בחצר. ליהיא ותומר הולכים ומשחקים בשש בש רצפה ענקי בזמן שלי עוז ועמיר משחקים במכוניות מירוץ בפלייסטיישן. הדיירים הנרגשים מוציאים את הכיבוד והשתייה המחכה להם במטבח ורוקדים לצלילי שירה של שריל קרואו "All I wanna do is have some fun". בהמשך הילה ואלעד משחקים דמקת רצפה בזמן שלי עוז מחלק לסיון, מרב ונופר משקפיים צבעוניים, לתומר ומרב כובעים מנצנצים, ולרם אוזניים וורודות של ארנב. ליהיא וג'קי עוברים לשחק בפלייסטיישן וכל שאר הדיירים ממשיכים בריקודים קצביים וסוערים בחצר.

יציאת היום שייכת לסיון שאומרת לפרידה שהיא לא סובלת כבר את עמיר ומקווה שהוא יודח מחר.דווקא יציאה כזו מסוגלת להשאיר בבית את עמיר ולו רק.. כדי לראות את סיון מודחת קודם.
ההדחה הלא צפויה של עתי,עשתה  רק טוב לליהיא שחלק גדול מהדיירים אפילו ממש אוהבים אותה,רק לפני כשבועיים היא היתה ממש מבודדת בבית,גם אלו "שסימנו" אותה מהמחנה של דנה,ואפילו אלו מהדיירים החדשים,כמו תומר שהיה קרוב לאבירם התוודו לגלות שליהיא בחורה מקסימה,לא סתם קוראים לה שמש.


עם הבייגלה-נופר-גונדי יש לי בעיה,היא משוכנעת שהיא מדהימה ומוכשרת,ושיש לה קול לשיר אבל יותר מזה היא מתאמצת מדי להיות מה שהיא לא,ובנוסף לכך עושה המון אבל המון רעש די מעיק וחבל,נופר חייבת להתמתן ולהיות רגישה יותר לסביבה,ולטובתה גם כנות לא תזיק ואם אפשר קצת שתחשוף מנופר,כי אף אחד לא שמע ממנה איזשהו סיפור אישי על עצמה,או על הילדות שלה,מי היא ? וזה יכול לא להספיק לה לשלבים הגבוהים,אם בכלל וגם אם כן תגיע,בתוכניות האח הגדול מי שחושף,כנה ומשתדל לשמור על עצמו טבעי ככל שניתן,הוא יהיה לבסוף הזוכה הגדול בתוכנית. 
רם,עמיר,הילה,נופר או תומר מי יהיה המודח ה-10 מבית האח הגדול בעונה ה -3 ??