יום שני, 21 בפברואר 2011

מחליפים תפקידים -בחירת הסוהרים סיון משתחררת "מהכלא" וג'קי הסוהר נבחר ע"י האסירים להיכנס לכלא

האסירים מתבשרים שהם ורק הם, שיזכו לביקורי הקרובים-המשפחות.

על היחסים בין סיון ועמיר אני ממש אשתדל לא לדבר,כי לא מעניין,לא סקסי ודי,נמאס! היא מתבכיינת כל 2 דקות,הוא במשחקי תשומי,דווקא ובכוונה,וגם ליהיא שאומרת לסיון שעמיר הוא לא חבר,ממש לא תשנה דבר,סיון רגילה ונמשכת באופן טבעי ליחס של עמיר,שלא"נותן" לה מה שהיא רוצה, ומה שהיא רוצה זה שיחות על עצמה ועצמם 24/7 וזה ימשיך עוד זמן רב.

מה שכן, זה אופייני להרבה זוגות בהתהוות, שברור שהיא הוא או נמשכים למי שלא מתלהב מהם יותר מדי, ונוהג באקטיביות-פאסיביות ובדינמיות, מה שגורם לחוסר ודאות ובלבול, שבכל מקרה גורם לך קודם כל לרצות לשנות את זה במקום לבנות מערכת יחסים יציבה וטובה, וזה מה שמושך בהתחלה, אך כאשר מערכות יחסים כאלו נהיות "קבועות", ולא שלסיון ועמיר יש סיכוי,אין להם סיכוי לזוגיות מחוץ לבית,אבל כאשר כאלו יחסים מתקיימים,אותם הדברים אשר נמשכים אליהם בהתחלה ,הבלבול הזה ,חוסר הודאות יהיו בדיוק הדברים אשר יובילו לניתוק ופרידה.

בכל אופן, איזה בלוג כתב ע"כ שג'קי יראה את הקרובים שלו והאסירים ייבחרו בו ??(: בכל מקרה מגיע לג'קי,ולמעט הקרבה והחזרה לצידה של נופר, זה טוב ונראה משדר מפגש עם הקרובים מאוד מאוד מרגש.לדעתי יהיה שינוי נוסף ופרוד בין נופר וג'קי ,וטוב יהיה, שזה יתבצע כמה שיותר מהר, לטובת ג'קי כמובן. 

פרידה ומירב התחילו כבר לשיר פסוליה, ונכנסו עם כל אווירת המותרות והפינוקים למוד של הכלא .
כבר אמרנו "כלוב של זהב", אבל תמיד יישאר הכלוב, וברגע שמקבלים פקודות והוראות, לא משנה כמה פינוקים תקבל,זכות הבחירה החופשית נשללת ממך,תחזור למדי האסיר, ואתה מאחורי סורג ובריח וגם בית האח הגדול בכלל, הוא סוג כזה של כלוב מזהב.

"פסוליה זה יום מיוחד" ...