יום רביעי, 2 במרץ 2011

נופר ותומר מדברים על עצבים ,הילה מרגיעה יפה-האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכוניםxx

תומר ונופר מדברים במטבח,בזמן שהילה מכבסת בכיור..קצת מגעיל לשמוע את נופר בולסת ויש לה יכולת לגרום לאוכל להראות רק כברירת מחדל קיומית.נופר אומרת שתומר עצבני הוא עונה לה :"אני? עצבני?" ושואל את הילה שמחייכת לה כאילו,קצת כן,ברור.נופר שואלת: "תשאל אם אני עצבנית" ומתחילה לצרוח בלי סיבה, והילה שואלת אותה למה סיטואציה כזו,שיושבים,אוכלים ומדברים בכיף גורמת לה לצרוח,והאם היא היתה חייבת לצעוק עכשיו,נופר מבינה שהילה חכמה ושהיא נראית לא טוב במצלמות, ועונה שעצבים זה דבר טוב,והיא מתעצבנת רק שמחפשים אותה בפיפיות,טוב לא ממש ולגבי אמרת השפר המבריקה של נופר "עצבים זה טוב",אז כך אמר ופירש הרמב"ם את המילה בריאות : ב-ר-י-א-ו-ת : בולם רוגזו,ימעיט אוכלו,וירבה תנועתו. 

כלומר קודם כל אדם הבריא בנפשו שולט על מידת הכעס שלו,יכול לנתב אותה לכיוונים נכונים-אחרים,בנוסף ימעיט אוכלו,לא אומר לאכול קצת אלא במידה,כלומר אפשר לאכול הרבה אבל במידות קטנות,לא בחזירות,וירבה תנועתו,שעה של פעילות גופנית משחררת אגרסיות ועוזרת לבריאות נפשית.

אמרת הנפש של פרידה ובאנגלית,ואני מפרש :"אני מעדיפה להיות משוגעת מאשר משועממת"..- פרוש שניידר : הבטלה והשיעמום בלאו הכי גורמים לשיגעון,הטקטיקה של פרידה נכונה ומוכיחה את עצמה בינתיים.

ולגבי הפרידה,בודאי שמדובר באישה קשה,דומיננטית וחייבת שליטה המשיגה דברים גם באמצעות כח ושררה,אבל יש לה גם אישיות מעניינת,היא איש שיחה נהדר,היא חברה נאמנה מאוד,כמו שזה ניראה הרבה פעמים גם ע"ח טובתה האישית ושמדברים על האלימות של פרידה כל המתיפיפים,לא מזכירים שלקחת איש גמד ולשים אותו על הארון או בכל מקום גבוה שלא יוכל לרדת ממנו,זה קשה הרבה יותר,כי זה ממש לפגוע בחלש,לנצל תורפה ובאופן דוחה,כמו גם ביטויים של "אני מתה לקרוע לה את הצורה,אני יעיף לה אגרוף עוד,היא לא מכירה אותי"..של דנה רון,שכמובן לא מזכירים.

יש הרבה שטחים אפורים ואני אומר נכון פרידה רחוקה מלהיות מושלמת,הרבה פעמים היא עצמה אין אין לה מושג מה היא אומרת,לא מודעת אבל צריכים להיות הוגנים במידת האפשר,קחו לדוגמא את נופר הנערצת ע"י רב בנות העשרה ואולי גם כמה גברברים רעשניים במיוחד וזה די הגיוני,אבל בעצם מה ראינו מנופר? מה היא מביאה איתה? איזה כישרון?איזו ייחודיות משהו?נופר משוכנעת שהיא זמרת ענקית ומוכשרת והיא לא,ובעיקר רב הזמן היא עושה רעש וחלק אחר ממנו היא עסוקה בדרמות למצלמה,בכי ושינה ,והיא יכולה לעבור ממצב בכי היסטרי לג'קי התמים,בפחות משנייה לצחוק כאילו היא לא  נראתה כאילו מישהו או משהו "מת" לה,לפני רגע.

נופר היא כאילו,ילדה של בית,כזו שמכבדת את ההורים אבל מכבדת כנראה שמספקים את רצונה,אחרת יישמעו אותה בכל הבית אבל בחוץ היא תדבר על הורים במושגי "כבוד",ברור שהיום לח'ברה הצעירים יותר קל להתחבר אליה,היא ילדה מפונקת,אינטרנסטית הדואגת לעצמה במסווה של "אני אמיתית",אבל מה אמיתי בה? נופר בעצם מתאמצת נורא להיות מה שהיא לא וחבל,יכול להיות בה וקיים בה הפוטנציאל כי לה ביטחון אבל היא הורסת לעצמה,היא כל הזמן תדבר על אהבה שמחכה לה בחוץ, אבל מחפשת קודם את הקישוט כמו סטטוס,ארנק תפוח ופינוקים מה שמאפיין היום הרבה בנות בנות גילה ומכאן קל להתחבר אליה אבל בתוצאה זה גם מה שגורם לכ"כ הרבה מקרי גירושים,ולפעמים היא באמת נשמעת כמו ותסלחו לי חד ההוריות אבל כאילו היא מחזיקה חמישה ילדים לבד בבית. 

בפרומו לתוכנית היא פלירטטה עם האח,"אני יכולה להתאהב בך..רוצה גונדי?" וכבר כבשה בחוצפה שלה, ובאמת חיכיתי למשהו האחר,הנעים הסובלני וביחסים עם ג'קי היתה לה הזדמנות ענקית אבל את ג'קי היא ממש ניצלה לתועלתה וזיהתה את הכח שלו שנבחר לטוס לספרד ושהפך להיות כוכב בין לילה,בפשטות במקסימות, ומבלי שיבקרו אותו על השפה או כמה שנות לימוד יש לו,נופר נצמדה אליו והיא גם לא נותנת לו להתקרב לאף אחת אחרת ואפילו שבר רפאלי נכנסה ו"רצתה" להצטלם                  
איתו(לבקשת האח הגדול) היה לה קשה,וזו גם בר רפאלי המדהימה,הזדמנות של פעם בחיים וגם..באמת אין מה לחשוש תכלס,ואותו כנ"ל לגבי הילה,ליהיא,סיון והרי היא אמרה שאין לה רצון למשהו רומנטי אז למה לא לפרגן בעצם לחבר טוב??         

הצד החלש של נופר הוא צרות עין וחוסר פירגון וזה הדבר הבולט שדי הוריד לי ממנה,ורציתי ונתתי,אבל לא נראה לי שיהיה שינוי וכן נופר כנראה תגיע עד הסוף אבל כברירת מחדל,ומכל הדיירים אלעד ולי עוז,גם ג'קי הם הראויים על אמת להגיע להגיע בצדק לשלבים הגבוהים,שלי עוז מסתמן בינתיים כראוי ביותר. 

השידור הערב הולך להיות אשכרה האח-הגדול הקוסם מארץ עוץ,גם תפאורה מטורפת ומושקעת,גם רגשות אחרי המסרים מהבית,גם רשימה קריטית במיוחד של המועמדים להדחה,מה עוד אפשר לבקש יותר??
בשלב הזה לכל אחד,יש סיכוי גבוה להגיע עד הסוף! ,אבל קודם כל לעבור את ההדחה הכפולה בשבת בשלום,אח"כ המלחמה על תשומת לב הצופים תהיה חריפה במיוחד.