יום חמישי, 3 במרץ 2011

פיצוצים ,מריבות,המתח לקראת ההדחות מכריע -האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

התקציב,התקציב,כל שבוע ובאותו יום,כמעט באותה השעה,אש להבות ותימרות עשן וכאילו זה לא מספיק,הסופ"ש הזה הוא גורלי ל 6 דיירים,וכ-ולם במתח!!,אינטרסים מעורבים,העמדה של עמיר ע"י אלעד,עמיר עדיין לא נרגע ואלעד אומר שהוא יודע שהוא עשה טעות,בדיעבד לדעתי, הוא חושב שהיה עדיף להעמיד את הילה כברירת מחדל.

תומר וסיון הגיעו לנקודת רתיחה,אולי יש איזו משיכה אחרת ומופנמת ביניהם?
הכל התחיל מזה שסיון הדגישה שבתקציב הזה היא לא מוותרת,תומר התערב ואמר שאין סיבה שסיון תקבל יותר משאר הדיירים ומשם,זה צורח על זו ,ועמיר מנסה "להגן" על סיון,ו4 אנשים,אלעד,סיון,תומר ועמיר כ"א אחד צועק, צועקים אחד על השני,תומר אומר לסיון שהיא אגואיסטית,היא צועקת חזרה שלא יתערב,וכמובן שלא מגיעים לפיתרון.

"הבטחתי" היום בבוקר,שיש תחושה שהיום היפה הזה,לא יסתיים ללא פיצוצים,וכך קורה וזה ברור,יותר מדי אגואים גדולים ומנופחים על מטר אחד,ניגודי אינטרסים,מערכות יחסים,התקציב גם שהוא תקציב מותרות הוא הזדמנות לאנשים/דיירים לקבוע עמדה להראות שהם קיימים,וכל משפט בשניות מתלקח ומתלהט לויכוח,שמוביל לסערה,צרחות,ולהעלבות ברמה האישית.
בדיוק ע"כ מדברים סיון ולי עוז בכרכרה,שכל מילה בבית "מנופחת" לממדים מטורפים ומפורשת לכל מיני כיוונים אחרים לגמרי.

אלעד אומר לתומר כי הוא יודע ומרגיש,שעמיר מהבוקר מחפש סיבות לריב איתו. אלעד מוסיף,שהוא יודע שעשה טעות בהדחה והתנצל כבר בפני עמיר,ולכן מקווה שזה לא הסיבה בגללה עמיר נטפל אליו כל היום. תומר אומר כי נמאסה עליו ההתנהגות של סיון ועמיר שכל היום נפרדים ומחפשים רחמים אצל כולם ואז חוזרים. הוא אומר שלדעתו זאת שיטה שלהם ומבקש מאלעד לפתוח את העיניים. אלעד ונופר מדברים גם הם על המריבה ונופר אומרת שלדעתה הם עשו טעות בתקציב מכיוון והם באו לכאן כדי להינות ולא כדי להתפנק על ארוחות גורמה, ולכן יכלו להוריד טיפה מהאוכל ולקנות להם קצת יין ודברים יותר כייפים. הילה, לי עוז, ג'קי, תומר ועמיר מצטרפים גם הם לשיחה ותוך שניות כולם מתחילים לצעוק שוב ולהתווכח בקולי קולות ברחבי הבית.

יום כזה,פשוט יום כזה וזה ימשיך ויחריף עד השידור,תומר מבין שהוא חייב,אבל חייב להתבלט כדי להישאר בבית,סיון היא תרוץ טוב "להתנפל" עליה,כי זה גורם לעניין,ותומר יורה לכל כיוון,ומבחינת סיון,כדאי לה לא לריב עם תומר כי הוא החל לחשוף לקהל את מערכת היחסים שלה ושל עמיר,ממקום של אינטרס,כלומר נפרדים-חוזרים כדי להישאר במשחק כמה שיותר ולספק עניין,וזה בקלות יכול להדליק עוד דיירים עליהם.הילה למשל כבר עכשיו מבקרת את סיון שסתם אמרה משהו על מנת להגיד ולא כי הוא באמת היה חשוב,בפרנציפ,סיון ביקשה עוד קופסת סיגריות,וגם אלעד,ליהיא ופרידה מסכימים.חברות!

סופ"ש סועררר לפנינו,החתולות/לביאות יישלפו ציפורניים,הגברים ירצו להתבלט ולנפח את עצמם ויש כמה חזיתות כמו עמיר-תומר-סיון,פרידה-נופר,סיון-הילה שג'קי לדעתי בשקט בשקט אוגר,אבל כמו שזה נראה עוד רגע הוא מתפוצץ על מישהו,כמו על יגאל ועמיר,תחברו את שני השמות יחד ושלא נדע..בינתיים,שהילה שואלת מה קורה עם ג'קי,פרידה אומרת שהוא רצה "לפתוח" רכילויות,ואומרת שלא כדאי לו לפתוח רכילויות כי מה שהוא סיפר לה והיא יודעת,אף אחד לא יודע, ועדיף שלא יידע גם לטובתו.

משדר ההדחה,עומד להיות מלא בארועים מטורפים,להפקה יש בעיה,"צרות של עשירים",הנה כבר תוך כדי כתיבת שורת הסיכום,הילה חוזרת בקריזה על ג'קי,שמדבר מאחורי הגב,אבל בעצם פשוט מדקלם את נופר ששוטפת לו את המח..

סופ"ש מקסים(: