יום רביעי, 2 במרץ 2011

ג'קי,עמיר,פרידה,הילה,תומר ונופר-הם המועמדים להדחה בשבת-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

איזו רשימה מטורפת,איזו תוכנית מחכה בשבת,כל הבית התהפך..

כל 6 המועמדים ובמיוחד ג'קי בלחץ ופעם ראשונה ומזה המון זמן שהוא מועמד,ואם יש משהו שהוא הבין מהר כאילו סוף סוף נפל לו האסימון,הוא שהקירבה לנופר עשתה לו רע,רע מאוד בבית,ו 3 אנשים הצביעו לו,הוא מבולבל ובטוח מנסה לשחזר את השיחה עם אימא שלו ולקבל תובנות,ובנוסף הנבואה שמגשימה את עצמה קוראת לו כי כל השבוע הוא מדבר על פרופורציות,ושאין לו פרופורציה וגם בשיחה עם סיון דיבר איתה ע"כ,והפרופורציה נכנסה לו בפרצוף והוא בלחץ,מה שהוא לא יודע שמבין כולם,הוא יישאר בטוח,כנראה גם נופר,פרידה ועמיר,תומר והילה,שניים מהשלושה יודחו.לדעתי..למרות שלדעתי מנסים להוציא את פרידה מהמשחק ורק המשדר בשבת ייקבע לפי זמן "המסך-האמפתי" יקבל כל מועמד.

נופר ממש רצתה שהילה תודח,ונופר ממש מאיימת שתחשוף את הפרצוף האמיתי של פרידה,היא כאילו אמיצה,אומרת שהיא היחידה שרואה וכואב לה.אלעד אמר שהעמיד את פרידה,הוא הדגיש שכולם אוהבים את פרידה,לא כולם אבל יש כמה שאוהבים כנראה.ליהיא אמרה נכון שנופר אף פעם לא רוחצת כלים ונכון נופר מפונקת ורגילה שמכינים לה,גם סיון כזו.,אז מה? אפשר להעיר לה אם זה מפריע.

אלעד כרגיל סיפק את הרגע הקורע בתוכנית, כאשר שפך את הצבעים,ואת התחיל לגלוש עליהם והפיל את ג'קי עליו.אח"כ הוא ממש ריגש שהיה צריך לבחור את 2 המועמדים,את כולם,למעט עמיר שהתעצבן עליו.עמיר מתחיל קצת להשתגע ומתחיל להחליף בגדים ולשאול איזו חולצות יפות,והבאת לג'קי והבאתי לזה ואומר לנופר שלחוצה לא פחות:"תרגעי אל תעצבני אותי"-ובמילים אחרות,"אה לא רק אני לחוץ,סבבה,רק עכשיו תורי, אז תני לי"..


במבחן האומץ,האומץ היחיד שסיון קיבלה הוא לצעוק על פרידה שתסתום,במבחן עצמו,היא רעדה מפחד.
הפתעת הערב היא לי עוז שהעמיד את ג'קי שהיה חבר טוב שלו,להדחה,ולזכותו של לי עוז ייאמר,שהוא יזם כ"כ הרבה שיחות עם ג'קי,גם יחד עם אלעד,ושניהם,אמרו לד'קי שהיחסים עם נופר מרחיקים אותו מהם,ובכל מקרה לי עוז עשה לג'קי את אחד הדברים הטובים בבית,חזק יותר ממה שאימא של ג'קי אמרה לו ועכשיו הוא יחבר בין הדברים ואולי סוף סוף יתפוס את עצמו בידיים,יתאפס וימצא כיוון,לבד.

ג'קי הרי,מועמד ודאי להישאר בבית,אבל חשוב שיבין שהוא צריך לעשות את זה לבד בכוחות עצמו,ולהחזיר את המז'יק של ג'קי,שכ"כ אהבנו בהתחלה.הג'קיפדיה אפילו מתגעגעת.עמיר,סיון ולי עוז מדברים על ההדחה שעמיר אומר שלבנות הילה,נופר ופרידה יש קהל מסוים(והוא טועה כמובן,למרות שתמיד אפשר למצוא מאפיינים מסוימים) בלבד ,ולו,לתומר ולג'קי יש קהל מגוון יותר,לי עוז שואל אותו:"אז אתה חושב שלי מצביעים רק סטלנים? נראה לי  שאתה טועה,וסיון מסבירה לעמיר יש עשרות אלפי הצבעות לכל אחד,לפעמים מאות אלפים.

בינתיים,נופר בחדר ממלמלת/מדברת למצלמה לבד: "איזה צבועים,איזה צבועים",שבחוץ ליהיא,הילה,פרידה,נופר ממש שונאת את ליהיא וממש רוצה לראות אותה מודחת והיא מתפוצצת שליהיא לא מועמדת,והיא כן,כלומר שבבית אוהבים את ליהיא יותר.     
תומר שוכב עם נופר במיטה ואומר שהוא מופתע שג'קי ברשימה,מה שמעניין הוא,שג'קי תמיד מעודד את נופר,נופר שוכבת במיטה ומדברת עם תומר בזמן שג'קי ממש מבואס ועצוב,לבד וממש צריך אותה,ואיפה היא שצריך??! כמה פעמים היא קיבלה הזדמנות להיות שם בשבילו?הוא תמיד היה בשבילה 24/7.

נופר "מלכלכת" על פרידה עם תומר,ותומר מהר מאוד מעיר ומבקש ממנה,לא לגרור אותו למקום הזה,ולא לנצל אותו כדי להגיד את מה שהיא רוצה כנגד אחרים,נופר משנה נושא ואומרת שהיא לא מאמינה שהיא מועמדת יחד עם ג'קי.
סופ"ש מטורף,מותח וכבר מתחילים לזוז דברים בבית ולהתחמם,ונופר הולכת להתפוצץ ולדעתי תהיה מריבה גדולה בבית,פרידה-נופר!!

מי יהיו 2 המודחים מבית האח הגדול בשבת??