יום רביעי, 16 במרץ 2011

עריכת שידור מגמתית ולא צודקת גרמה להדחה של לי עוז -האח הגדול לצפיה ישיר בכל העדכונים

אני רותח!!! המון המון זמן לא הרגשתי ככה,כבר מתחילת תוכנית,מהבחירה של סיון,עמיר ולי עוז יחד לשחק את המשחק הרגשתי שרוצים שלי עוז יהיה המודח הבא,למה??רק להפקה הסיבות כמו גם להוביל את ליהיא לראש בראש עם נופר,או אולי אפילו את סיון שהגיעה למעמד הזה מכח האנרציה,היא "בזוגיות",אבל באמת??! איך אפשר לתת זמן מסך,וזמן מסך מכובד מאוד לכל הדיירים,וללי עוז בקושי דקה,דקותיים,ומה הראו שכבר איכשהו הראו??

לי עוז היה מתמודד ראוי,אפילו סיפור סינדרלה אמיתי,הוא לא ניפנף בחובות שלו,אלא סיפר וצחק עליהן,כמו שהוא רגיל לעשות ברב הזמן בהומור,בחיוך,בדרך שלו,כמו גם ברגעים שבהם נשבר והיה עצוב,רץ להתבודד ולהתפרק במקלחת,עד שאפילו אייל גולן בכבודו ובעצמו הגיע לחבק,לחזק.
נכנס עם אסוף,יצא כמו גדול, משוחרר ועם פזור

לא,אני פשוט מעוצבן והעונה היו כל מיני דברים שלא אהבתי,איכשו יכולתי לקבל,אבל מי הראוי לגמר,נופר "גונדי" הרעשנית,זו שקראה לליהיא מטומטמת,היא קוראת ללי מטומטמת ,לא את!! מה ראינו ממנה,רעש,צעקות,שירים בזיופים והיא עוד נעלבה שהאח הגדול אמר ל שזייפה,זו שרואה רק את עצמה ויותר חשוב לה סידור הגבות מהדבשת העקומה,"אני אמיתית",היא עוד תזכה באח הגדול מה שיכול לשבש ולהוריד לי לגמרי מהקונספט של האח הגדול,איפה דוגמא איפה ערכים,משהו טוב שאפשר לנפנף בו ולהגיד וואללה...

אני מודה,אני "מכור" לתוכנית,השנה והשידור המגמתי הזה,פשוט הוריד לי באחת,מרגיז!!!
כן,כולם הימרו עליו שיודח,יופי,סחתיין,אז אין לו זוגיות בבית,אבל יש ללי עוז בבית,זוגיות מדהימה שהוא שמר לה אמונים  וכבוד באופן מקסים וזו תכונה יפה,טובה ודוגמא ראויה לגמר,כמו גם שלי עוז בין היחידים שנהלו שיחות עומק,לא פחדו לדבר 
על נושאים טעונים כמו פוליטיקה,עם מירב או עם פרידה למשל,שיחה של 3 שעות לוהטת,חמה,צועקת ועדיין מכובדת ונעימה,וכן אפשר לדבר עם פרידה,וללי עוז ,היתה את הדרך,הגישה והיא פשוטה לגמרי,כבוד הדדי,איזהו מכובד המכבד את הבריות,פשוט!! אבל כנראה רוצים לראות "דם",אקשן ואני מבין,אבל איפה,חוץ מפרידה שמביאה איתה,ערכים מוספים,נכון יש דברים שאני לא מסכים איתה,אבל היא עשתה את התוכנית,היחידה שמחזיקה את התוכנית הזו היא פרידה.

ליהיא עברה הכי הרבה התמודדיות,וגם היא ראויה לגמר אבל אי אפשר לתפוס את הערצה, של זו שאין ממנה כלום חוץ מרעש,נופר,ילדה מפונקת שרואה את עצמה,ורק את עצמה,ונכון יש יותר מדי כאלו בדורנו,והם מתרבים ומתרבים מה שבוודאי לא עושה אותה מיוחדת.

טוב,אני ניגש לצפות בתוכנית אחי נדבר בבית עם אלירז שדה וגואל פינטו,בהנחיה של זוהר ישראל,אלעד צפני מתארח ועוד מעט ידברו גם עם לי עוז בדרך הביתה ואני חייב לציין ולהתוודות,הכרתי את אחיו הגדול,את רותם "בובה" החברה של לי עוז,והם אנשים, מקסימים ומדהימים,כך גם ראיתי את לי עוז שכ"כ רצ לגעת החלום וללא ספק,הגיע לו לפחות לגמר,הוא היה ממש בסדר,אבל זו הבעיה כנראה להיות בסדר זה לא מספיק וחבל,למרות שבקלות אני יכול להראות את לי עוז,שהוביל,שהנהיג,שהיה חבר אמיתי בבית,שהתעמת עם כל מי שחשב שנכון לעמוד מולו,שהתעקש על העקרונות שלו,שדיבר מהלב,שריגש,שלא פחד לחשוף ולשתף אבל התחלתי ולכן אסיים : הפקה ושידור מגמתי ו"מסריח",לא יכול להיות שלא מראים זמן מסך לכולם,בטח לא בהדחה כזו גורלית והאסאמאסים המשמעותיים ביותר הם,ערב המשדר.

בהצלחה ללי עוז,ממש בא לי לחבק אותו עכשיו,ואני נשוי באושר(: אבל אם הבנתי טוב,ארז טל מתכוון לשלוף אותו למועדון לילה לפחות,כי ללי עוז יש כישרון ענק והבמה היא המקום הטבעי שלו..

נ.ב אני לא מבין איך אלירז אמר שהשיחה בין ליהיא לנופר היתה כנה,ברור שהדברים "כנים",אבל מדובר בנופר שהיא הפופליסטית הכי שקופה בבית,הכל למצלמות,והיא ממש רצת "לגמד" את ליהיא בויכוח,יחד עם זה שאמרה שגם היא אהבלה וגם וגם וכאילו לליהיא אבל בעיקר למצלמה אמרה מה שהיא "חושבת" עליה,שבעצם,אין ספק שנופר מתפוצצת מזה שליהיא עדיין שם ומרגישה שהיא איום,במיוחד שליהיא מדברת אנגלית והיא לא מהשכונה,מדברת פשוט ו"טבעי",וקשה לה לצעוק בעברית,ונופר בקושי מבינה אנגלית לדעתי,מה שמקשה הרבה יותר.

בשיחת טלפון עם לי עוז הדבר הראשון שהוא אומר:"יש לי היום סקס עזוב אותך..(:" תותח..לי עוז אומר שהוא לא מאוכזב,והגיע רחוק,אלירז שואל אותו איך הרגיש שיצא נגד ג'קי? לי עוז אומר שעם מעט אנשים מרגישים קשה,אבל הם ליבנו את העניינים,ועדיין ג'קי צריך להיות בזכות עצמו,ולהבין שהוא צריך להתמודד,ולעשות לבד את הדברים,מה שנכון נכון,אבל זה כנראה לא יקרה..