יום שישי, 4 במרץ 2011

לי עוז -אי של שפיות מכל מגוון השחקנים בבית האח הגדול-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

ג'קי אומנם מדבר לשימי הדג בחוץ,על ההתמודדות עם הלבד,ושהוא אקטיבי ולא פאסיבי,והוא יעבור את זה,אבל ג'קי הביא את זה על עצמו,הוא היה כוכב בבית,אהבו אותו,וצחקו איתו ונהנו לדבר איתו,אבל הוא בחר להתחבר לבחורה שמנצלת אותו,שחקנית ומנפולטיבית ומאוד אהובה בחוץ בד"כ בקרב גילאי 16 ומטה וזה מובן למה נמשכים.

לי עוז שבינתיים,ישר לכל אורך התוכנית,יזם שיחות על גבי שיחות עם ג'קי שיפתח את העיניים,שלא יישכח את החברים שלו ושהוא מתרחק מהם ואלעד אמר לו את אותם הדברים בדיוק,כך גם פרידה,תומר,הילה אפילו סיון עשתה לג'קי שיחה ממקום טוב של :"גבר תתאפס,יש לך את זה לא חבל להתבזבז ולהתבטל ככה??" 

לי עוז עם פרידה בהוט-טאב ונראה שיש כבוד ביניהם ופרידה אישה מאוד פגיעה ורגישה,אפשר לאהוב אפשר לשנוא,פרידה נוכחחת,פרידה קיימת ובלעדיה כנראה היתה לנו תוכנית משעממת הרבה יותר,נכון היא לא מודעת הרבה פעמים לעצמה אבל בסה"כ לכל דבר יש סיבה ואנשים באח הגדול מגיעים ממקומות שונים ומשונים ופרידה עברה,וניסיון חיים בנסוף לגיל(אומנם שהמדינה הזו מקשה על מבוגרים והיחס אליהם..) יש לו משמעות והיא כמו אימא בבית.

פרידה לא סתם אוהבת את ומתחברת ללי עוז,הוא מקסים,אדם שמכבד,יודע לדבר בכנות,לא מתבייש לחשוף שלא כמו אחרים ששומרים על "פאסון ושאפוני" במשקל "אני אוני ואני.." יאללה...לי עוז עכשיו אומר לפרידה שהוא חושב שהוא צבוע ואני מבין מה הוא אומר אבל תראו איזה יופי ,לא נעים לו ועל מה?? פרידה אומרת שהיא יודעת שג'קי שקרן ולא אמיתי וגם ג'קי עצמו יודע ושיש לו מזל שהיא "לא פתחה עליו" .

לי עוז אומר שהיה רוצה לראות בגמר אנשים טובים,ואני כ"כ מבין אותו,כי הוא לא התלכלך עם אף אחד,איפה שמציק לו הוא בא ומדבר,ואם משהו לא מוצא חן,הוא יודע להתעקש ולעמוד שלו,בקיצור גבר גבר.

נ.ב אל תתיחסו לכל הצעקות בחוץ,הן מגמתיות של כל מיני אנשים שרוצים רק לראות באלאגן בבית,בכל מקרה הצעקות שהיו שלי עוז העמיד את נופר,הן כמובן לא נכונות וראינו את מי לי עוז העמיד,ואומנם יש קצת אי נעימות,אבל מי שמגיע לו להגיע עד הסוף הוא זה שנותן לנו את עצמו כמו שהוא,אמיתי ולא מתבייש לחשוף,זה אני ועם זה אני אנצח,ולא מנסה להיות מי שהוא לא,כמו..

שבת לשלום