יום שבת, 12 במרץ 2011

שתי הדחות בלבד עד הגמר הגדול בעוד שבועיים-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

אלעד צפני,האיש הקטן יצא כענק וקיבל כבוד פה אחד,מהדיירים בבית ומכל משפחות הדיירים שעמדו לכבודו,ומגיע לו,שיחק אותה.אלעד היה אחד הדיירים הוודאיים, ע"י כל חברי פאנל שלום האח הגדול לגמר בעוד שבועיים וכמעט כרגיל.. הם טעו.
ליהיא גרינר ובפעם השנייה עברה הדחה מאוד "קשה",בפעם הקודמת זה היה מול עתי,שהיה יפה לראות כמה היא שמחה בשבילו  ו..כמה התאכזבה/חששה מהתוכנית האינטרנטית שקיבל אבירם,"קח אותי אבירם" וזה ברור כי היא לא יודעת מה תוכן התוכנית ואיזו אינפורמציה אבירם יכול לנדב לקהל אבל כולם יודעים שהיא יכול להיות רגועה.

ארז טל פישל ויצא מזה בחיוך,שאמר שג'קי ממשיך עד הגמר,מה שכנראה נכון בכל מקרה כי ג'קי מקבל הכי הרבה זמן מסך,גם כאשר הוא "נעלם" עם נופר לשיחות משעממות,ומי שהופך להיות סלב אמיתי הוא סקולי התיש .פרידה רתחה על ג'קי שויתר במשימת תקציב ו"דפק לכולם את המשימה" ונכנע לנופר שעודדה אותו,ושפרידה יצאה אליו "ועליו" נופר קמה ואיך שאמרה "בוא מאמי" באמת כמו לפודל אמיתי,ג'קי התקפל ונכנס אחריה.ברור שג'קי היה יכול להחזיק מעמד בלי אלכוהול,נשיקות וחיבוקים יום אחד,והוא זה שקרא ללי עוז פודל,איפה הג'קי ואיפה הלי עוז?? חבל רק שלא הראו את כל מה שהיה בין לי עוז לג'קי כי לי עוז,עשה לג'קי סדרת חינוך אמיתית שלסופה ג'קי התנצל כי הבין וידע שהוא לא בסדר,ולהבדיל אלפי הבדלות,לי עוז מדבר,מביע וחושף כמו למשל שנכנס לחדר האח הגדול ודיבר ע"כ שמבוגרים או הורים של חברות לשעבר שבא אליהן הביתה שפטו אותו רק בגלל החיצוניות,והעמידו אותו בסיטואציות לא נעימות ולכן גם אמר שדווקא הוא מבין את ג'קי וניסה להתקרב אליו,אבל הוא,ג'קי בעט בדלי ולמזלו הגדול זוכרים לו את החודש הראשון שבו הוא היה הדייר האהוב,זכה בכניסה לבית האח הגדול בספרד ולמרות שמאז החזרה הוא רק נעלם ונהיה הצל של נופר,יש לו הרבה אוהדים כי החולשה שלו מעוררת אמפתיה,ככה זה.

לי עוז ועמיר שניהם מסכמים את ההישג להגיע עד השלב הזה,14 דיירים הודחו כבר,הם מפנטזים על הגמר,וצוחקים על זה שאם יישארו לגמר לא יהיה מה לעשות,ואפילו כדורגל לא יוכלו לשחק .לי עוז אומר שהוא מעריך כל דקה פה בבית כי החוויה הזו לא תחזור והיא פעם בחיים ובינתיים הוא זה שעבר תהליך מאוד יפה בבית והשתנה בהתאם לנסיבות.
"התאים לו הלוק של הבסיסט ב"בנדידו
 הייתי רוצה  שהנסיבות יגשימו ללי עוז את החלום,כי רואים שמדובר בבחור שרוצה ומנסה,ועבר התמודדיות,ולא מנפנף ומשתמש בהן לטובתו.ביום רביעי שיצא לי להכיר גם את "הבובה" של לי עוז,במפגש החברים של לי עוז,עם נדב הבן של פרידה וחברים של ליהיא גרינר,הבנתי שבכל מקרה בדבר החשוב מכל הוא זכה וזה לבת זוג מקסימה,תומכת ועושה כל מה שיכולה כדי לשמור עליו,בבית ומחוץ לבית,יש כאלו שהיו נהנות ומסתנוורות מאור הזרקורים,והמעבר החד מאנונימיות למרכז הבמה מבלבל ומטעה,כי הוא חד ומהיר,ואני משוכנע והנה הדברים כתובים,שאם לי עוז יהיה הזוכה הגדול,הזוגיות הזו תישאר ותתעצם לה  
ואני מאחל להם כי לראות את לי עוז מכבד את רותם "בובה" מהבית,לא מחבק אף דיירת,אומר לא פעם ולא פעמיים שאם "בובה" היתה בבית, הדיירים היו מתאהבים בה,אני יכול להעיד שזה בלשון המעטה, וכאשר כולם בבית צמודים למישהו בזוגות וזה קל הרבה יותר : נופר-ג'קי, סיון-עמיר,ליהיא-פרידה ו..לי עוז שלמעשה נשאר לבד,וקרוב לליהיא ופרידה אבל זה לא אותו דבר כמו,שיש ממי לקבל חיבוק או תמיכה רגשית אמיתית.

ביום רביעי הבטיחו לנו הדחת הפתעה לדיירים,ויש לי תחושה שההדחה הזו תהיה דרמטית במיוחד,ולא לפני משימה שתתחיל כבר ממחר בבוקר שכנראה תשפיע על גורל המועמדים להדחה.

בחוץ צעקו לנופר "אני אוהב אותך,הלכתי הביתה" ,ומסתבר לפי מה שעמיר אומר שמדובר במעריץ אחד ספציפי,שמשמיע לה גם שירים שהיא אוהבת,של שלומי שבת במגפון.

שבועיים לגמר,כל הדיירים בבית מרוצים וקיבלו ביטחון בחוסן ובחוזק שלהם,כי ההדחה של אלעד היא הדחה "מפתיעה",של מי שהיה דייר מאוד משמעותי ופקטור רציני בבית והוא היה "מסומן" לגמר.כל הדיירים כולם, מרחק נגיעה מהגמר הגדול 2 הדחות בלבד!! וכבר מיום ראשון הם יעכלו את ההישג,וירגישו את החלום קרוב מתמיד,מה שיכניס ללחץ את כולם וכל התנהגות חשובה ותפורש מיד כי הזרקורים הם על שבעה אנשים בלבד,וכל ויכוח או מריבה,יכול להכריע את גורל הדחה הקרובה.מה שבטוח שמי שיעלם השבוע,כנראה יעלם גם מהבית ויודח במשדר ביום רביעי..