יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

האח הגדול 3 לצפיה ישירה בעדכונים הכי חמים לקראת משדר ההדחה המותח הערב ב21:00 ערוץ 2 שידורי קשת

הערב ב 21:00 שידורי קשת משדר ההדחה המותח,מי יהיה המודח השני מבית האח הגדול בעונה ה-3 ???

כל ארבעת המועמדים להדחה זכו בארבעה ימי חסד נוספים בהם יכלו לשכנע אותנו שהם הראויים וכדאי לכם הצופים להשאיר אותם בבית : יגאל,ליאם,עמיר ויורם .

אז,.. מה היה לנו ? 
לאחר שהוכרזו המועמדים להדחה ,הבינו ארבעתם וכך גם התנהל הבית שהם חייבים לצבור זמן מסך ולהעביר איזו שהיא אג'נדה,מסר, רעיון וכולם באו מוכנים,מודעים,מכירים את התוכנית ואיך היא נראית ומה ההשפעה שלה על האנשים בבית ויודעים איזה כח ועוצמה יש להם רק..אם השתמשו בו נכון השאלה מה הוא הנכון? סיוון הדתלש"ית הודחה כי היתה בסדר מדי ,כמעט ולא מורגשת כי השתתפה רק בשיחות נפש נעימות וכנראה זה שלא ראינו ממנה נקיטת עמדה עם סיפור התנ"כ עלה לה ביוקר וחבל.. ובכל מקרה המועמדים להדחה יודעים שצריך היה ועדיין לירות כל ארטיליה חשובה ומעניינת(בנתיים עד הערב ב21:00 שבתוצאה אתם/אנחנו הצופים תחליטו מי יחסר לכם בבית ועל מי לא הייתם מוותרים והייתם רוצים לראות אותו לפחות עד ההדחה הבאה כי באח הגדול 3 הכל יכול להשתנות.

סקירה רייטינגית של המועמדים להדחה השבוע :

עמיר :בימים האחרונים נרגע קצת.. עמיר כבש את המסך במערכת היחסים הראשונה העונה עם סיוון אברהמי ,דומיננטי מאוד ,שולט בבית ודמות חזקה מדי מכדי ללכת בשלב כזה ,הרבה ארועים סבבו דרכו לטוב ולרע בין השאר העימות המתוקשר עם יגאל.
ליאם: ייחצנה עצמה "ככלבה מהגהנום" ,נתפסה כמתנשאת בפני חלק מהדירים וקרובה מאוד לדנה ,היום בטח נראה ונשמע על "החרם" המדובר.בימים האחרונים יצאה לסבב שיחות שלום וגלוי עם הדיירים בהם הרכינה ראש,אבל לא מספיק "קיבלה בראש" כדי להבין את המסר של לדבר בגובה עיניים.ליאם דמות שאוהבים לשנוא "בחוץ" בטוקבקים(אומרת על עצמה שיש לה מומחיות לגרום לנשים לבכות בגללה). ליאם נושא שיחה בבית וגם זה משהו.ההתמודדות תהיה בינה ובין יורם.
יגאל : בימים האחרונים, בולט מאוד.דווקא היום לא מרגיש טוב (כנראה מלחץ) ,"כבש" את המסך בשיחה הנוקבת עם עמיר(ובאמת עמיר התמתן..קצת ..)נתפס כקונטרה היחידה לעמיר,הדמות הבוגרת הדורשת "כבוד" אליו.הוא ופרידה יחד עם דנה ויורם מבטאים את היחס בין המבוגרים לצעירים בבית ומחוצה לו בחברה שלנו וזו אחת הסיבות לכך שיגאל דמות חשובה ומשמעותית בבית למרות שרציני ונתפס כ"כבד" בהתנהלות שלו.
יורם: יורם ה"מתנחל" ..העימות המתוקשר בינו לבין פרידה עדיין מטריד את הבית ובחוץ חולל סערה גדולה ומצביע על הקרע ,
 בין הציבור החילוני ל"מתנחלים" ומאוד מעניין לכשלעצמו.אנחנו בטח חושבים שהיה אפשר לוותר לקחת את התנ"כ לשרותים ולהתנהג אחרת אך פרידה אדם מעניין עם דעות משלו שגם אותן צריך לכבד הבעיה שזה כל עוד, לא פוגע באף אחד אחר והתנ"כ או כל ספר קודש מדת זו או אחרת אך במיוחד התנ"כ הוא נושא רגיש,רגיש מדי. באופן יחסי יורם התמודד יפה ושיתף את הדיירים בבית בסיפור ובכל מקרה במנהרת הזמן ב1938 התנהג כמבוגר הדואג והאחראי דבר שנזכר והוערך ע"י הדיירים שגם הזכירו זאת אתמול בשיחת הסלון שעוד נשמע ונראה אותה היום בשידור המסקרן. יורם הוא "אנדרדוג" מכיוון שאין לו תמיכה מבית,הציבור "שלו" כנראה הוא לא קהל המסמסים האידיאלי .לדעתנו יורם דמות חשובה בבית וההתמודדות תהיה בינו ובין ליאם.